abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7831181
de gebruikelijke maand uitstel:

Updated 9th January 2003

STOP PRESS: latest estimated release date is now February 2003

bron

zaterdag 11 januari 2003 @ 00:04:37 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_7831310
Nog een maandje langer en Metroid Prime is uit. En dan duurt de wacht tot Zelda ook niet zo heel lang meer. Hij wordt een beetje nutteloos zo dus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 11 januari 2003 @ 12:38:35 #53
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_7836818
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 00:04 schreef speknek het volgende:
Nog een maandje langer en Metroid Prime is uit. En dan duurt de wacht tot Zelda ook niet zo heel lang meer. Hij wordt een beetje nutteloos zo dus.
Dus gewoon lekker pal kopen dus.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_7842726
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 12:38 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Dus gewoon lekker pal kopen dus.

Mits je bij de pre-order van Zelda ook de bonus disc krijgt anders is het toch wel de moeite waard om de amerikaanse versie te bestellen.
pi_7849457
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 20:00 schreef GaF het volgende:

[..]

Mits je bij de pre-order van Zelda ook de bonus disc krijgt anders is het toch wel de moeite waard om de amerikaanse versie te bestellen.

Die bonusdisk komt er zeker aan; dat is al aangekondigd. Ik vrees alleen dat Nintendo er slechts films op gaat zetten van uit te komen spellen en geen URA Zelda en Ocarina of Time. Redenen: de aankondiging dat er een bonusdisk aan zit te komen zónder te vermelden dat OOT en URA Zelda erop staan. Nintendo weet absoluut hoe impopulair het is bij haar eigen klanten op het gebied van het tijdstip van het uitbrengen van spellen. De aankondiging dat OOT en URA Zelda gratis mee zouden worden geleverd zou dit beeld aanzienlijk kunnen verbeteren en dat laten ze na. Koppel dit aan het nieuws dat Animal Crossing niet uitkomt omdat de conversieteams 'overstretched' zijn in Europa. Voor de duidelijkheid: met Animal Crossing hadden ze geld kunnen verdienen maar dit lieten ze na (met de reden dat Animal Crossing alleen voor de 'hardcore' gamer zou zijn). Met de bonusspellen verdienen ze geen kloot (Zelda is een gegarandeerde hit). Maar goed, neem het met een korreltje zout. Het is slechts een mening.
  zondag 12 januari 2003 @ 10:55:59 #56
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7851606
Codejunkies heeft het nu echt verneukt bij een hoop gamers. Ze mogen van mij die Freeloader in hun reet stoppen. Het ging mij om Metroid en Zelda maar die komen nu ERG snel uit. En jawel,......de high resolution versie van OOT en URA komen wel................

ZELDA BONUS DISC CONFIRMED FOR EUROPE
REPORTED BY Corey Brotherson
Nintendo of Europe has finally confirmed that Europe will be getting the hotly contested bonus disc when Legend Of Zelda: The Wind Waker arrives this May.

Although no details have been announced as to whether the disc, which will contain high resolution versions of Ocarina of Time and Ura Zelda (known as Master Quest in the US), will also have movies of forthcoming Gamecube and Game Boy Advance games, the news will be welcome to those fearing Europe would once again get a raw deal from the Big N.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7852959
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Nintendo of Europe has finally confirmed that Europe will be getting the hotly contested bonus disc when Legend Of Zelda: The Wind Waker arrives this May.

Although no details have been announced as to whether the disc, which will contain high resolution versions of Ocarina of Time and Ura Zelda (known as Master Quest in the US), will also have movies of forthcoming Gamecube and Game Boy Advance games, the news will be welcome to those fearing Europe would once again get a raw deal from the Big N.

wat is de bron van bovenstaand bericht? Ik heb zelf alleen maar berichten gezien waarin David Gosen geciteerd wordt dat er een bonus disk aan zit te komen, zónder dat hij letterlijk zegt dat OOT en URA Zelda erop staan.

Dit bericht vond ik bij cvg:

quote:
Characteristically skirting specifics ahead of an official announcement, Gosen stated that NoE had yet to decide what it planned to do with "our disc". Backing this up, European product manager Marko Hein told us: "Of course we know that it's a very exciting opportunity to have this demo disc, so were playing around with it and have very exciting plans, which we'll announce at a later date."
Ik vind het vooral verontrustend dat ze het nu al hebben over een demodisk. Maar goed, een volgende kwoot uit het bericht:
quote:
While the fine art of double-speak kept a tight lid on further details, it seems almost certain that Ocarina of Time and Ura Zelda will be released here, since the same is happening in the US, with the only grey area remaining exactly which demos NoE wishes to include.
En met deze conclusie ben ik het volledig oneens.Als de enige onderbouwing is dat Amerika ook een bonus disk krijgt, dan hoef ik maar 1 ding te zeggen: waar blijft dan de PAL-versie van Animal Crossing?

Op Cube-europe is het volgende ontwijkende antwoord te vinden:

David Gosen confirmed a bonus disc for Zelda this May, but will that feature Ocarina of Time and Ura Zelda?

quote:
Hain: Of course, we know that it's an exciting option to have this demo disc, so we're playing around with it and have very exciting plans which we will announce later. But there should be no disappointment for European consumers.
  zondag 12 januari 2003 @ 15:21:50 #58
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7855179
Iedereen speculeert wel wat maar aangezien Japan en US de shit krijgen ga ik er vanuit dat wij niet genaaid worden met 2 movie previews ofzo.... hehehe Nee hoor....ben praktisch overtuigt....

Bron? Die vind je hier:

http://www.gamesdomain.co.uk/news/8849.html

More information will be available on the run up to the game's May 3 release.

pi_7856099
quote:
Op zondag 12 januari 2003 15:21 schreef Chocobo het volgende:
Iedereen speculeert wel wat maar aangezien Japan en US de shit krijgen ga ik er vanuit dat wij niet genaaid worden met 2 movie previews ofzo.... hehehe Nee hoor....ben praktisch overtuigt....
Nee goed, als maar duidelijk is dat het allemaal speculatie is. Ik zag op andere fora namelijk dat er al mensen waren die het spel n.a.v. dit nieuws besteld hebben.

Om het onderwerp weer lichtelijk on topic te krijgen: mocht er geen OOT en URA Zelda bij de bonusdisk zitten dan kan het voor de mensen die freeloader afgeschreven hebben toch nuttig zijn om een freeloader + een NTSC-Zelda te halen aangezien de freeloader je dan toch iets unieks biedt, hoe veel hij ook vertraagd zal zijn.

zondag 12 januari 2003 @ 16:46:26 #60
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_7856841
quote:
Op zondag 12 januari 2003 15:21 schreef Chocobo het volgende:
En die bonus disc van Zelda hè? Die is alleen voor de mensen die pre-orderen? Zoja, zal ik zonder GameCube m'n Zelda maar even reserveren (als dat kan...en zoja, wáár)...Dan komt die GC later nog wel een keer

/edit: http://www.gamer.nl/nieuws/16060

Ja dus....waar pre-order ik die zooi, of valt dat gewoon onder reserveren in een willekeurige winkel?

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 12-01-2003 17:13]

zondag 12 januari 2003 @ 19:14:09 #61
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7859410
Ik denk dat je gewoon in een gamewinkel moet pre-orderen !
pi_7859617
Ik denk dat ie op 1 april 2003 gaat uitkomen
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_7861541
Waar kun je Zelda pre-orderen?

Kan dat gewoon bij de frs of wat dan ook.

Ik koop mijn games meestal bij e-plaza.

Maar ik moet en zal die zelda hebben, is gewoon de eerste keer dat ik zelda zal kopen maar ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem

pi_7864880
quote:
Op zondag 12 januari 2003 16:46 schreef twi het volgende:

[..]

/edit: http://www.gamer.nl/nieuws/16060

Ja dus....waar pre-order ik die zooi, of valt dat gewoon onder reserveren in een willekeurige winkel?

Op de bronsite die gamer.nl opgeeft voor dit nieuws staat niets recents vermeld hierover. Het totaaloverzicht van alle GC gerelateerde nieuwsitems op de site geeft wel wat nieuws over de nieuwe Zeldaverpakking en de datum dat hij uitkomt in Europa, maar verder niets over bonusdisks.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 13:38:50 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8151929
quote:
Na maandenlang gezever en gezeur, en uiteraard het zeer lange wachten is het dan zover. Datel UK heeft ons telefonisch bericht over het feit dat de beruchte Freeloader voor de Gamecube volgende week woensdag wordt uitgeleverd wereldwijd. Juist jullie lezen het goed, de Freeloader komt er nu 200% zeker aan.

Wat is de Freeloader en wat kan je ermee zullen sommigen wel denken, laten we dit dan maar eens goed uitleggen. De Freeloader is een kunstige adapter waardoor je zonder enige modificatie aan je Gamecube Amerikaanse en Japanse import games kan spelen.

Specificaties:
Speel import games op je GameCube zonder modificatie
USA games werken op Japanse en PAL consoles
PAL games werken op Japanse en USA consoles
Japanse games werken op PAL en USA consoles

Klinkt goed niet waar? Datel UK vertelde ons dat er 100.000 Freeloaders wereldwijd worden uitgeleverd woensdag. De Freeloader word verkocht voor het bedrag van €26,50,- in de IGSHOP. Grote kans dat ze vrij snel uitverkocht zijn, dus twijfel niet te lang of je een Freeloader wilt, want straks moet je nog langer wachten.

Met de Freeloader kan je dus Zelda the Wind Waker al gaan spelen, of Metroid Prime op je Europese Gamecube! Een droom komt uit voor vele gamers door de Freeloader.

EINDELIJK
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 1 februari 2003 @ 02:04:40 #66
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8216280
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

EINDELIJK

Das idd goed nieuws. Ik zal dit de komende week eens in de gaten houden !
  zaterdag 1 februari 2003 @ 02:17:36 #67
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8216434
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Das idd goed nieuws. Ik zal dit de komende week eens in de gaten houden !

Sterker nog....tis al een feit !

FREELOADER KOMT OVER 4 DAGEN

FreeLoader, the revolutionary import game player for GameCube, is to start shipping worldwide on Wednesday 5th February.
Priced at just £19.99, Datel's FreeLoader lets you play any GameCube game from around the world...on any GameCube console! Using FreeLoader you can now, for example, easily play Japanese or U.S. games on any European GameCube console.

Just imagine...at last you can play Legend of Zelda: The Wind Waker, Metroid Prime, Animal Crossing and many other fantastic games that haven't been released in Europe!

If youre one of the many gamers that bought an imported GameCube console and you now want to play games from your own country, then FreeLoader is also ideal for this task. Whichever way you use FreeLoader, no modifications to your console are needed and your consoles warranty is kept intact.

Despite using complex proprietary technology, FreeLoader couldn't be easier to use. Simply load up the FreeLoader disc, then swap it with your import game disc. That's all there is to it! In a few second your import game will load. It works on both PAL and NTSC consoles, and you don't even need an NTSC compatible TV set to play NTSC games!

We recommend you always buy a game designed for your own region wherever possible due to language differences and extra features, etc. However there will be occasions when you simply cant obtain a game, or are not prepared to wait many months for a foreign title to be released in your region. In these cases, FreeLoader is your passport to playing any game, from any country, on any GameCube.

You can order FreeLoader direct from us now, and we will send it to you as soon as possible. Or if you'd prefer to wait, FreeLoader will soon be on sale in all good video game stores.

Note: please be patient when waiting for your order, as we have many, many customer pre-orders to fulfill which do take priority. We will endeavour to send your FreeLoader as soon as we can, but it may take a few days to receive your order.

pi_8217472
Voor 1 pond meer kan je beter de Action Replay aanschaffen bij play.com, dezelfde functionaliteit als de Freeloader plus met nog wat meer. AR komt een weekje later uit.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 13:43:43 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8219490
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 02:17 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Sterker nog....tis al een feit !

FREELOADER KOMT OVER 4 DAGEN

Ik neem aan dat hij nog wel ff leverbaar is? Of is het eenmalig iets ding?
The truth was in here.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 17:46:45 #70
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8222481
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij nog wel ff leverbaar is? Of is het eenmalig iets ding?

Dit is een blijvertje !
  zaterdag 1 februari 2003 @ 17:47:13 #71
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8222486
Ik zie nu al de toekomst. Niet hoeven te wachten op Final Fantasy CC voor de Cube. Gewoon USA bestellen !
  zondag 2 februari 2003 @ 17:20:14 #72
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8239314
Wie heeft die freeloader tot nu toe allemaal besteld?
  zondag 2 februari 2003 @ 18:09:20 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8240180
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:20 schreef Chocobo het volgende:
Nee, in Feb SMB 2 en in Maart MP.. hoef hem nog niet
The truth was in here.
  zondag 2 februari 2003 @ 18:10:09 #74
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_8240192
Ik geloof het pas als ik um in m'n handen heb. .
-
  zondag 2 februari 2003 @ 19:14:39 #75
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8241156
quote:
Op zondag 2 februari 2003 18:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik geloof het pas als ik um in m'n handen heb. .
Daar lach je nou wel om maar je hebt wel een punt. Ik moet het ook nog wel zien ja Ik ben te vroeg blij denk ik !
pi_8247255
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:20 schreef Chocobo het volgende:
Gek genoeg heb ik een action replay besteld in plaats van een freeloader. Niet om te cheaten maar om me in staat te stellen om:
- spellen uit andere regio's te spelen (ingebouwde freeloader-functionaliteit);
- de NES-versie van Metroid te spelen, alle minigames bij monkeyball te unlocken, et cetera;
- mogelijke 'grappen' van Nintendo te voorkomen. Ik heb vroeger een Snes gehad en bij grote releases (bij Street Fighter 2 Turbo bijvoorbeeld) paste Nintendo de cartridges zo aan dat oude converters het niet meer deden (het produceerde de cartridges voor al haar 3rd parties). Het zal nu wat moeilijker worden maar het volgende voorbeeld toont aan dat nintendo nog wel wat mogelijkheden heeft: Stel Nintendo of een 2nd/3rd party (Nintendo produceert wederom de spellen zelf en heeft dus de macht om aan te passen) brengt een multi-disk spel uit, waarbij de eerste disk normaal 'boot' (vanwege 'backward compatibility' met alle reeds verkochte gamecubes) maar welke tevens als verplichte bootdisk fungeert voor de tweede disk. Deze tweede disk kan dan om een bootcode vragen (welke disk 1 levert) die verschilt van de code die Freeloader gebruikt. En in dat (hypothetische) geval is je freeloader nutteloos voor disk 2, aangezien deze alleen rekening kan houden met de bootcode 'oude stijl'. Een AR heeft hier geen last van door haar vermogen om veranderende geheugenwaarden te simuleren door middel van zelf in te voeren codes (en de ingebouwde freeloader-functionaliteit). De kans is natuurlijk niet groot dat het bovenstaande gebeurt, maar ik ken Nintendo lang genoeg en vertrouw ze dan ook voor geen meter.
  maandag 3 februari 2003 @ 09:24:49 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8248940
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Daar lach je nou wel om maar je hebt wel een punt. Ik moet het ook nog wel zien ja Ik ben te vroeg blij denk ik !

Zei je dat vorige week niet ook tegen mij
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_8249020
quote:
Op maandag 3 februari 2003 01:35 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Gek genoeg heb ik een action replay besteld in plaats van een freeloader. Niet om te cheaten maar om me in staat te stellen om:
- spellen uit andere regio's te spelen (ingebouwde freeloader-functionaliteit);
- de NES-versie van Metroid te spelen, alle minigames bij monkeyball te unlocken, et cetera;
- mogelijke 'grappen' van Nintendo te voorkomen. Ik heb vroeger een Snes gehad en bij grote releases (bij Street Fighter 2 Turbo bijvoorbeeld) paste Nintendo de cartridges zo aan dat oude converters het niet meer deden (het produceerde de cartridges voor al haar 3rd parties). Het zal nu wat moeilijker worden maar het volgende voorbeeld toont aan dat nintendo nog wel wat mogelijkheden heeft: Stel Nintendo of een 2nd/3rd party (Nintendo produceert wederom de spellen zelf en heeft dus de macht om aan te passen) brengt een multi-disk spel uit, waarbij de eerste disk normaal 'boot' (vanwege 'backward compatibility' met alle reeds verkochte gamecubes) maar welke tevens als verplichte bootdisk fungeert voor de tweede disk. Deze tweede disk kan dan om een bootcode vragen (welke disk 1 levert) die verschilt van de code die Freeloader gebruikt. En in dat (hypothetische) geval is je freeloader nutteloos voor disk 2, aangezien deze alleen rekening kan houden met de bootcode 'oude stijl'. Een AR heeft hier geen last van door haar vermogen om veranderende geheugenwaarden te simuleren door middel van zelf in te voeren codes (en de ingebouwde freeloader-functionaliteit). De kans is natuurlijk niet groot dat het bovenstaande gebeurt, maar ik ken Nintendo lang genoeg en vertrouw ze dan ook voor geen meter.

Je hebt me aan het denken gezet.. .
Wat kost de AR?
-
pi_8249469
quote:
Op maandag 3 februari 2003 09:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat kost de AR?

Ik heb hem besteld voor ¤48,95 en dan krijg ik hem zonder verzendkosten thuisgestuurd. Enige nadeel is dat hij iets later uitkomt dan de freeloader. Ik los dat op door eerst een freeloader in de winkel te kopen en als mijn action replay binnenkomt dan verkoop ik die freeloader wel met 5 euro verlies of zo (ik heb metroid prime hier al sinds begin december liggen namelijk..).
  maandag 3 februari 2003 @ 11:19:53 #80
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_8250470
quote:
Op maandag 3 februari 2003 09:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat kost de AR?

mij ook
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  maandag 3 februari 2003 @ 11:40:12 #81
28565 CreatinE
100% zuivere...
pi_8250701
quote:
Op maandag 3 februari 2003 10:10 schreef Vagere_Hein het volgende:

Ik heb hem besteld voor ¤48,95 en dan krijg ik hem zonder verzendkosten thuisgestuurd. Enige nadeel is dat hij iets later uitkomt dan de freeloader. Ik los dat op door eerst een freeloader in de winkel te kopen en als mijn action replay binnenkomt dan verkoop ik die freeloader wel met 5 euro verlies of zo (ik heb metroid prime hier al sinds begin december liggen namelijk..).

Waar heb je em besteld dan? Ga ik m namelijk ook ff snel bestellen
Fitnessen is fysiek en vooral sociaal verantwoord
pi_8253567
quote:
Op maandag 3 februari 2003 11:40 schreef CreatinE het volgende:

[..]

Waar heb je em besteld dan? Ga ik m namelijk ook ff snel bestellen

Ik heb hem bij de webshop van www.insidegamer.nl besteld. Als je hem heel snel wilt hebben dan kun je hem het beste direct bij www.codejunkies.com bestellen. Het voordeel van de hele situatie is dat iedereen een freeloader wil hebben en de AR's zullen relatief goed voorradig zijn.
pi_8269964
Hoe werkt die Action Replay dan? Is dat geen schijfje zoals de Freeloader?
pi_8270197
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 13:34 schreef Lexie het volgende:
Hoe werkt die Action Replay dan? Is dat geen schijfje zoals de Freeloader?
Jawel, de action replay is net als de freeloader een schijfje. Als je hem opstart krijg je een selectiemenu waar je er bijvoorbeeld voor kunt kiezen om nieuwe codes in te voeren en waar je de freeloader-functionaliteit kunt selecteren.
pi_8270483
Hmz, ik weet het nog niet... 23,50 euro en 48,95 is toch wel een groot verschil....
pi_8270854
Ik heb de freeloader besteld, ik gok het er maar op . En als ik 1 spel bestel bij dvdboxoffice, dan heb ik het al terugverdiend .
  dinsdag 4 februari 2003 @ 14:32:46 #88
28565 CreatinE
100% zuivere...
pi_8271532
quote:
Op maandag 3 februari 2003 14:03 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Ik heb hem bij de webshop van www.insidegamer.nl besteld. Als je hem heel snel wilt hebben dan kun je hem het beste direct bij www.codejunkies.com bestellen. Het voordeel van de hele situatie is dat iedereen een freeloader wil hebben en de AR's zullen relatief goed voorradig zijn.

En hoppa, besteld. En dan ff heel snel Zelda:TWW US pre-orderen, met de zekerheid van een Bonus Disc!
Fitnessen is fysiek en vooral sociaal verantwoord
  dinsdag 4 februari 2003 @ 23:41:12 #89
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8283642
Morgen toch? 5 Februari zou de Freeloader komen toch?
  dinsdag 4 februari 2003 @ 23:44:59 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8283715
Nog ietsjes meer dan een uur en we weten het
pi_8286189
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 13:53 schreef Lexie het volgende:
Hmz, ik weet het nog niet... 23,50 euro en 48,95 is toch wel een groot verschil....
Nogmaals: bij www.play.com is de Action Replay maar 1 pond duurder dan de freeloader.

Freeloader: £16.99
Action Replay: £17.99

Das dus een verschil van 1,50 euro

woensdag 5 februari 2003 @ 10:09:42 #92
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8287061
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 08:26 schreef GaF het volgende:

[..]

Nogmaals: bij www.play.com is de Action Replay maar 1 pond duurder dan de freeloader.

Freeloader: £16.99
Action Replay: £17.99

Das dus een verschil van 1,50 euro

Ben niet echt de AR type.
pi_8290047
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ben niet echt de AR type.

Ik ook niet maar voor 1,5 euro een product kopen met meer mogelijkheden dan de Freeloader is gewoon slimmer. En Vagere Hein komt ook met een paar goeie argumenten (zie bovenaan deze pagina).
  woensdag 5 februari 2003 @ 19:48:03 #94
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8297815
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 13:28 schreef GaF het volgende:

[..]

Ik ook niet maar voor 1,5 euro een product kopen met meer mogelijkheden dan de Freeloader is gewoon slimmer. En Vagere Hein komt ook met een paar goeie argumenten (zie bovenaan deze pagina).

Ben niet echt de AR type
  woensdag 5 februari 2003 @ 23:34:48 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8303471
Tja, en toen was 5 februari voorbij... Iemand al een FreeLoader gezien?
  woensdag 5 februari 2003 @ 23:36:56 #96
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8303524
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 23:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, en toen was 5 februari voorbij... Iemand al een FreeLoader gezien?
Alleen de load schermen van de officiele site. Freeloader is voor sommigen geshippep, maar die van mij van Play.com nog niet !

woensdag 5 februari 2003 @ 23:39:59 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8303584
Ben benieuwd...
pi_8308809
De freeloader schijnt nogal te sucken, zo kan je bijvoorbeeld RE:0 helemaal niet spelen, en in sommige spellen zijn de kleuren fucked up of speelt het spel veels te traag. Is ie er eindelijk, doet tie het amper!
*access denied*
pi_8310426
Hopen dat ik mijn bestelling nog tegen een redelijke prijs kan annuleren . Gelukkig nog niet betaald.
  donderdag 6 februari 2003 @ 13:56:57 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8311736

Kut Datel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')