ik hoop dat het super gezellig gaat worden (kwijl)
maar goed .. ik ga me dus ff inspannen om steentje bij te dragen aan fok!..
ik lurk hier al een tijdhe en dacht van laar ik me ook maar regguh. zoals je ziet ven ik groot fan van southpakr!
Nou, hallo allemaal, ik ben Da Mart (ze accepteren hier geen spaties in membernames... klein minpuntje
). Mijn ouders hebben me 22 jaar en 341 dagen geleden eigenlijk gewoon Martin genoemd, maar dat terzijde. Helaas hebben sommige van mijn vrienden trouwens de neiging om mijn echte naam te vergeten en noemen ze me bij mijn internetnic. Zelf heb ik die fout ook bijna een keer gemaakt. Kon me nog net verbeteren tijdens een sollicitatiegesprek...
Ik kom uit Zandvoort al aan de Zee, waar ik op zoek ben naar een eigen woning, maar ja, die wachttijden hier zijn verschrikkelijk, dus verveel ik mijn ouders nog maar thuis. Een vriend van me had me al zijn bezemkast aangeboden, maar daar had hij geen stopcontacten, dus dat heb ik maar afgewezen. Ik moet toch ergens mijn PC kunnen installeren natuurlijk!
Tot slot, volgens mij wordt deze post namelijk al weer erg langdradig, nog even een paar kleine dingetjes over mezelf. Ik zal het kort houden, echt waar... maar 287 items die ik nog wil vermelden... nee... ff serieus, dat zal ik jullie (nog) niet aan doen. Mijn favo muziek is dance / trance en soms wat pop. R&B en Rap vind ik over het algemeen niets, een of twee uitzondering per millennium daar gelaten. Ik kijk graag naar films, vooral horror / thriller / comedy en soms wat andere genres. Men zegt dat ik een best wel levendige fantasie heb, en die gebruik ik zo nu en af en toe dan mogelijk wel eens een enkel keertje om heel misschien eventueel verhalen te schrijven. Een keer heb ik geprobeerd wat te publiceren, maar dat liep op niets uit. geen wonder natuurlijk. Was een best wel thriller / horror achtig verhaal, en ik moest het natuurlijk weer naar een kinderboekenuitgever sturen
Andere hobby's zijn lezen, internetten, computer games en mijn twee websites, waaronder mijn eigen message board.
Ik zal nu maar kappen. De meeste mensen zijn vast wel al in slaap gevallen bij het lezen van deze post. Als je het tot hier hebt uitgehouden met lezen, kan ik je nog wel waarschuwen dat ik in staat ben om verschrikkelijke onzin uit te kramen als het moet. Maar ja, wat moet je anders met een levendige fantasie doen he
Ik hoop dat het leuk word!!
quote:zo... gevonden zie ik
Op vrijdag 3 januari 2003 20:10 schreef Pluizebolletje het volgende:
hoooooooi omdat die andere van mij weg is dan maar hier eentje he!![]()
![]()
quote:Hee Pluizebolletje,
![]()
Grappige naam heb je......
quote:Je hoeft geen hele autobiografie te vertellen
Op woensdag 25 december 2002 22:16 schreef DaMart het volgende:
Verhaal...
quote:Nou, welkom.
![]()
quote:moet je daarvoor geen topics starten
Op vrijdag 3 januari 2003 20:30 schreef Toeps het volgende:
Ik ben Toeps, en dit is mijn 86e post. Ik weet niet of het zo slim is om me nou zo als n00b te gaan exposen, maar het is toch wel beleefd om me effe voor te stellen. Ik heb me aangemeld op 21 december vorig jaar. Daarvoor las ik Fok! wel zo af en toe, maar ik kreeg steeds meer de drang om zelf wat te gaan posten.
Ik ben nog nooit uitgescholden voor n00b, en heb zelfs nog nooit een slotje gekregen.
quote:Ik heb al 6 topics gestart geloof ik...
Op vrijdag 3 januari 2003 20:34 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
moet je daarvoor geen topics starten
ik ben Mirage en ik ben een nieuwe user hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |