abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4639303
Ik ga maar weer es in m'n ge-airconditionede autootje stappen.

Mazzel!

C’est Davie :o)
pi_4639332
intelligente -> geen domme eikel
lieve -> geen gemene klootzak
humoristische -> geen humorloze
gevoelige -> geen gevoelloze botterik
empathische -> hij moet me aanvoelen
verlegen -> mwah.. vooruit, dit is niet essentieel
rustige -> deze ook niet, maar dan is dan aanvoelen wel heeeeeeel belangrijk want ik ben zelf wel rustig & verlegen
culturele -> ehm... *kuch*, okee, ook niet echt doorslaggevend
schattige -> belangrijk
slanke -> ik overleef het anders niet
  dinsdag 18 juni 2002 @ 15:32:31 #128
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_4639346
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 15:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat er geen intelligente, lieve, humoristische, gevoelige, empathische, verlegen, rustige, culturele, schattige, slanke jongen is die me aanvoelt.

quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 15:24 schreef Dave het volgende:
Het is ook zooooooooooooooooooo'n waslijst aan eisen. Ik zou bij voorbaat al geen poging durven te doen.
*poging doe*
intelligent: check
lief: check (schijnt)
humoristisch: check (o.a. volgens mijn cv)
gevoelig: check (toegegeven, met wat wisselvalligheden, maar perfectie werd nog niet vereist )
empathisch: check (zie gevoelig)
verlegen: check (al weet ik dat op momenten flink te overwinnen)
rustig: check
cultureel: check (al is dat voor verbetering vatbaar)
schattig: check (zie lief)
slank: check
G-E aanvoelen: dat is een stukje specifieke empathie, hè. Geen idee of me dat lukt.

Niet om nou te zeggen van: "G-E, ik ben perfect voor je, kies mij, kies mij", maar meer om te zeggen, ze bestaan.
En ja, het klinkt misschien wat arrogant hierboven, maar da's pech hebben. ik noem het dan ook liever zelfkennis

Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 15:42:04 #129
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_4639471
Even iets heel anders:

pi_4639542
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 15:23 schreef Great_Expectations het volgende:

Ik kan er ook niks aan doen dat er geen intelligente, lieve, humoristische, gevoelige, empathische, verlegen, rustige, culturele, schattige, slanke jongen is die me aanvoelt.

intelligent - moet lukken
lief - voor een aantal mensen wel
humoristisch - ik heb zo m'n momenten
gevoelig - stiekem wel
empathisch - bij vlagen
verlegen - steeds minder
rustig - steeds meer
cultureel - bij vlagen
schattig -
slank - mager?
die me aanvoelt - no idea

Zo moeilijk is 't niet

pi_4639602
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 15:31 schreef Great_Expectations het volgende:
intelligente -> geen domme eikel
lieve -> geen gemene klootzak
humoristische -> geen humorloze
gevoelige -> geen gevoelloze botterik
empathische -> hij moet me aanvoelen
verlegen -> mwah.. vooruit, dit is niet essentieel
rustige -> deze ook niet, maar dan is dan aanvoelen wel heeeeeeel belangrijk want ik ben zelf wel rustig & verlegen
culturele -> ehm... *kuch*, okee, ook niet echt doorslaggevend
schattige -> belangrijk
slanke -> ik overleef het anders niet
[hart onder de riem steek]
je vindt vast wel iemand hoor
[/hart onder riem steek]

Volgens mij ben je helemaal niet zo heel kieskeurig. Een heleboel van de dingen die op je lijstje staan, zijn eigenlijk wel vanzelfsprekend en ook wel op mij van toepassing alleen cultureel eigenlijk niet. Misschien alleen dat de puntjes verlegen, rustig en cultureel niet op ieders lijstje staat. Maar goed,er zullen vast meer mensen zijn die zo'n jongen zoeken

pi_4639661
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 15:42 schreef NathaN het volgende:
Even iets heel anders:

[afbeelding]

Ik zit te wachten op de nieuwe Garfield in mijn mailbox...
  dinsdag 18 juni 2002 @ 15:58:05 #133
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_4639748
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 15:54 schreef Andyvie het volgende:
Ik zit te wachten op de nieuwe Garfield in mijn mailbox...
wait no longer
pi_4639765
Tja, ach. In die rijtjes met 'eisen' van de meeste mensen vind je toch vaak een aantal dingen terug: 'lief, trouw, humor, slank, intelligent' etc... Nogal vanzelfsprekend, lijkt het.

En veel mensen zeggen ook aan dat rijtje te voldoen. Dus blijkbaar moet het toch op andere punten 'klikken'. Misschien wel heel ongrijpbaar 'chemie'.

dinsdag 18 juni 2002 @ 16:00:43 #135
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_4639795
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien wel heel ongrijpbaar 'chemie'.
da's veeel te beta
pi_4639925
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien wel heel ongrijpbaar 'chemie'.
En ook wel een beetje uiterlijk. Iedereen zegt wel dat het niet belangrijk is, maar onderbewust speelt het toch een rol.
pi_4639953
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:07 schreef Andyvie het volgende:

En ook wel een beetje uiterlijk. Iedereen zegt wel dat het niet belangrijk is, maar onderbewust speelt het toch een rol.

Tja, uiterlijk + uitstraling, chemie dus. Je moet je aangetrokken voelen tot iemand.
En volgens mij vallen een hoop dingen als leeftijd/piercing/etc dan gewoon weg als zijnde niet belangrijk.
pi_4639978
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:09 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Tja, uiterlijk + uitstraling, chemie dus. Je moet je aangetrokken voelen tot iemand.
En volgens mij vallen een hoop dingen als leeftijd/piercing/etc dan gewoon weg als zijnde niet belangrijk.

Mja, maar er zijn toch een aantal karaktertrekken die wel moeten overeenkomen, want anders botst het vroeg of laat.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 16:17:47 #139
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_4640051
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:09 schreef DennisMoore het volgende:
Voor een deel vallen die natuurlijk ook weer onder uiterlijk/uitstraling.

*niet wachten kan al deze kennis in de praktijk te brengen*

pi_4640060
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:11 schreef Andyvie het volgende:
Mja, maar er zijn toch een aantal karaktertrekken die wel moeten overeenkomen, want anders botst het vroeg of laat.
Ik denk dat dat moeilijk van te voren te benoemen is, en dat dat pas later in de praktijk blijkt.

Bij mij persoonlijk komt het er eigenlijk op neer dat ik me 'gelijkwaardig' wil voelen aan de ander, op vele gebieden. Dus zowel qua uiterlijk, leeftijd(sbeleving), als qua *kuch* intellectueel niveau. Je moet wel op dezelfde 'golflengte' zitten.

Verder is 't natuurlijk wenselijk dat je qua interesses en vrijetijdsbesteding enigszins op elkaar aansluit, en je in ieder geval niet gaat irriteren aan bepaalde belangrijke punten.

Er zijn overigens genoeg voorbeelden op te noemen van hetero-stellen die in leeftijd, opleiding etc enorm veel van elkaar verschillen, en het toch lang met elkaar uithouden. Vaak dankzij de kinderen, denk ik dan, m'goed.

Blijkbaar is 't in de praktijk een stuk ingewikkelder, gegeven het feit dat ik dit als een stuurman aan de wal sta te roepen...

dinsdag 18 juni 2002 @ 16:20:24 #141
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_4640088
de beste stuurlui staan aan wal, de slechtste zitten tussen de wal en het schip...
pi_4640116
Psies, maar ik vind het dus belangrijk dat een jongen de eerder genoemde eigenschappen bezit én het moet klikken.

En het is nou eenmaal zo dat ik val voor slanke (vooruit mager/tenger) jongens met een ehm... iets wat schuchtere, verlegen uitstraling. En als-ie er dan ook nog intelligent uitziet met een schattig klein brilletje ooeeeeh....

En liefst geen behaarde buik, dat kriebelt.

pi_4640137
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:18 schreef DennisMoore het volgende:

Vaak dankzij de kinderen, denk ik dan, m'goed.

Dat kan heel goed. Heb een goed voorbeeld in mijn directe omgeving. En dat heb je als homostel dus (meestal) niet.Je hebt niet echt een reden om bij elkaar te blijven als het toch niet helemaal gaat zoals je wilt.
quote:
Blijkbaar is 't in de praktijk een stuk ingewikkelder, gegeven het feit dat ik dit als een stuurman aan de wal sta te roepen...
Het is vooral iets onderbewusts denk ik. Maar goed, wie ben ik, ik heb nog nooit een relatie gehad.
pi_4640153
LOL ikke ook proberen

intelligent - check
lieve - ik ben liever dan ik lijk
humoristische - jaweeeeel
gevoelige - gevoeliger dan ik aan de meeste laat zien
empathische - ben vaak sjagrijnig als 1 van m'n maten sjagrijnig is. (te meegevoelig )
verlegen - Wordt sneller rood dan het geluid
rustige - ben vrij rustig alleen als dan niet m'n muziek wordt opgezet
culturele - (n.v.t.)
schattige - Zal wel niet
slanke - eerder kleerkast modus lichaam

douche tijd.

pi_4640168
Mja. Vooralsnog denk ik niet dat ik in de 'luxe'positie verkeer om geïnteresseerden af te kunnen wijzen

(Duitsers van 40+ niet meegerekend... )

dinsdag 18 juni 2002 @ 16:27:00 #146
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_4640182
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:22 schreef Great_Expectations het volgende:En het is nou eenmaal zo dat ik val voor slanke (vooruit mager/tenger) jongens met een ehm... iets wat schuchtere, verlegen uitstraling. En als-ie er dan ook nog intelligent uitziet met een schattig klein brilletje ooeeeeh....
Maak anders eens een compositietekening?

[Dit bericht is gewijzigd door NathaN op 18-06-2002 16:30]

pi_4640187
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:22 schreef Great_Expectations het volgende:

En het is nou eenmaal zo dat ik val voor slanke (vooruit mager/tenger) jongens met een ehm... iets wat schuchtere, verlegen uitstraling. En als-ie er dan ook nog intelligent uitziet met een schattig klein brilletje ooeeeeh....

En liefst geen behaarde buik, dat kriebelt.

zeg, je bent precies mij aan het omschrijven...en dat is niet arrogant bedoeld.
pi_4640224
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:27 schreef Andyvie het volgende:
Tja, en met jou vele anderen (mij ook, tenminste als ik m'n lenzen niet in heb...)
pi_4640249
En ik bedoel dit niet lullig, maar het gaat er niet om of iemand zichzelf herkent in dat lijstje met eigenschappen, het gaat erom of de ander (ik in dit geval) vindt dat iemand die eigenschappen bezit.

En daarvoor moet je iemand leren kennen. En misschien slaat er dan opeens een vonk over.

Of niet.

pi_4640289
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:27 schreef Andyvie het volgende:
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:29 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, en met jou vele anderen (mij ook, tenminste als ik m'n lenzen niet in heb...)
Misschien moeten we dan toch maar eens een meeting gaan houden.

Hoewel ik dan waarschijnlijk als enige alleen overblijf

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')