quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 15:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat er geen intelligente, lieve, humoristische, gevoelige, empathische, verlegen, rustige, culturele, schattige, slanke jongen is die me aanvoelt.
quote:*poging doe*
Op dinsdag 18 juni 2002 15:24 schreef Dave het volgende:
Het is ook zooooooooooooooooooo'n waslijst aan eisen. Ik zou bij voorbaat al geen poging durven te doen.
Niet om nou te zeggen van: "G-E, ik ben perfect voor je, kies mij, kies mij", maar meer om te zeggen, ze bestaan.
En ja, het klinkt misschien wat arrogant hierboven, maar da's pech hebben. ik noem het dan ook liever zelfkennis
quote:intelligent - moet lukken
Op dinsdag 18 juni 2002 15:23 schreef Great_Expectations het volgende:Ik kan er ook niks aan doen dat er geen intelligente, lieve, humoristische, gevoelige, empathische, verlegen, rustige, culturele, schattige, slanke jongen is die me aanvoelt.
Zo moeilijk is 't niet
quote:[hart onder de riem steek]
Op dinsdag 18 juni 2002 15:31 schreef Great_Expectations het volgende:
intelligente -> geen domme eikel
lieve -> geen gemene klootzak
humoristische -> geen humorloze
gevoelige -> geen gevoelloze botterik
empathische -> hij moet me aanvoelen
verlegen -> mwah.. vooruit, dit is niet essentieel
rustige -> deze ook niet, maar dan is dan aanvoelen wel heeeeeeel belangrijk want ik ben zelf wel rustig & verlegen
culturele -> ehm... *kuch*, okee, ook niet echt doorslaggevend
schattige -> belangrijk![]()
slanke -> ik overleef het anders niet
Volgens mij ben je helemaal niet zo heel kieskeurig. Een heleboel van de dingen die op je lijstje staan, zijn eigenlijk wel vanzelfsprekend en ook wel op mij van toepassing alleen cultureel eigenlijk niet. Misschien alleen dat de puntjes verlegen, rustig en cultureel niet op ieders lijstje staat. Maar goed,er zullen vast meer mensen zijn die zo'n jongen zoeken
quote:Ik zit te wachten op de nieuwe Garfield in mijn mailbox...
Op dinsdag 18 juni 2002 15:42 schreef NathaN het volgende:
Even iets heel anders:
quote:wait no longer
Op dinsdag 18 juni 2002 15:54 schreef Andyvie het volgende:
Ik zit te wachten op de nieuwe Garfield in mijn mailbox...
En veel mensen zeggen ook aan dat rijtje te voldoen. Dus blijkbaar moet het toch op andere punten 'klikken'. Misschien wel heel ongrijpbaar 'chemie'.
quote:da's veeel te beta
Op dinsdag 18 juni 2002 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien wel heel ongrijpbaar 'chemie'.
quote:En ook wel een beetje uiterlijk. Iedereen zegt wel dat het niet belangrijk is, maar onderbewust speelt het toch een rol.
Op dinsdag 18 juni 2002 15:58 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien wel heel ongrijpbaar 'chemie'.
quote:Tja, uiterlijk + uitstraling, chemie dus. Je moet je aangetrokken voelen tot iemand.
Op dinsdag 18 juni 2002 16:07 schreef Andyvie het volgende:En ook wel een beetje uiterlijk. Iedereen zegt wel dat het niet belangrijk is, maar onderbewust speelt het toch een rol.
quote:Mja, maar er zijn toch een aantal karaktertrekken die wel moeten overeenkomen, want anders botst het vroeg of laat.
Op dinsdag 18 juni 2002 16:09 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Tja, uiterlijk + uitstraling, chemie dus. Je moet je aangetrokken voelen tot iemand.
En volgens mij vallen een hoop dingen als leeftijd/piercing/etc dan gewoon weg als zijnde niet belangrijk.
quote:Voor een deel vallen die natuurlijk ook weer onder uiterlijk/uitstraling.
Op dinsdag 18 juni 2002 16:09 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, uiterlijk + uitstraling, chemie dus. Je moet je aangetrokken voelen tot iemand.
En volgens mij vallen een hoop dingen als leeftijd/piercing/etc dan gewoon weg als zijnde niet belangrijk.
*niet wachten kan al deze kennis in de praktijk te brengen*
quote:Ik denk dat dat moeilijk van te voren te benoemen is, en dat dat pas later in de praktijk blijkt.
Op dinsdag 18 juni 2002 16:11 schreef Andyvie het volgende:
Mja, maar er zijn toch een aantal karaktertrekken die wel moeten overeenkomen, want anders botst het vroeg of laat.
Bij mij persoonlijk komt het er eigenlijk op neer dat ik me 'gelijkwaardig' wil voelen aan de ander, op vele gebieden. Dus zowel qua uiterlijk, leeftijd(sbeleving), als qua *kuch* intellectueel niveau. Je moet wel op dezelfde 'golflengte' zitten.
Verder is 't natuurlijk wenselijk dat je qua interesses en vrijetijdsbesteding enigszins op elkaar aansluit, en je in ieder geval niet gaat irriteren aan bepaalde belangrijke punten.
Er zijn overigens genoeg voorbeelden op te noemen van hetero-stellen die in leeftijd, opleiding etc enorm veel van elkaar verschillen, en het toch lang met elkaar uithouden. Vaak dankzij de kinderen, denk ik dan, m'goed.
Blijkbaar is 't in de praktijk een stuk ingewikkelder, gegeven het feit dat ik dit als een stuurman aan de wal sta te roepen...
En het is nou eenmaal zo dat ik val voor slanke (vooruit mager/tenger) jongens met een ehm... iets wat schuchtere, verlegen uitstraling. En als-ie er dan ook nog intelligent uitziet met een schattig klein brilletje ooeeeeh....
En liefst geen behaarde buik, dat kriebelt.
quote:Dat kan heel goed. Heb een goed voorbeeld in mijn directe omgeving. En dat heb je als homostel dus (meestal) niet.Je hebt niet echt een reden om bij elkaar te blijven als het toch niet helemaal gaat zoals je wilt.
Op dinsdag 18 juni 2002 16:18 schreef DennisMoore het volgende:Vaak dankzij de kinderen, denk ik dan, m'goed.
quote:Het is vooral iets onderbewusts denk ik. Maar goed, wie ben ik, ik heb nog nooit een relatie gehad.
Blijkbaar is 't in de praktijk een stuk ingewikkelder, gegeven het feit dat ik dit als een stuurman aan de wal sta te roepen...
intelligent - check
lieve - ik ben liever dan ik lijk
humoristische - jaweeeeel
gevoelige - gevoeliger dan ik aan de meeste laat zien
empathische - ben vaak sjagrijnig als 1 van m'n maten sjagrijnig is. (te meegevoelig )
verlegen - Wordt sneller rood dan het geluid
rustige - ben vrij rustig alleen als dan niet m'n muziek wordt opgezet
culturele - (n.v.t.)
schattige - Zal wel niet
slanke - eerder kleerkast modus lichaam
douche tijd.
(Duitsers van 40+ niet meegerekend... )
quote:Maak anders eens een compositietekening?
Op dinsdag 18 juni 2002 16:22 schreef Great_Expectations het volgende:En het is nou eenmaal zo dat ik val voor slanke (vooruit mager/tenger) jongens met een ehm... iets wat schuchtere, verlegen uitstraling. En als-ie er dan ook nog intelligent uitziet met een schattig klein brilletje ooeeeeh....
[Dit bericht is gewijzigd door NathaN op 18-06-2002 16:30]
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:22 schreef Great_Expectations het volgende:En het is nou eenmaal zo dat ik val voor slanke (vooruit mager/tenger) jongens met een ehm... iets wat schuchtere, verlegen uitstraling. En als-ie er dan ook nog intelligent uitziet met een schattig klein brilletje ooeeeeh....
En liefst geen behaarde buik, dat kriebelt.
quote:Tja, en met jou vele anderen (mij ook, tenminste als ik m'n lenzen niet in heb...)
Op dinsdag 18 juni 2002 16:27 schreef Andyvie het volgende:zeg, je bent precies mij aan het omschrijven...en dat is niet arrogant bedoeld.
En daarvoor moet je iemand leren kennen. En misschien slaat er dan opeens een vonk over.
Of niet.
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 16:27 schreef Andyvie het volgende:zeg, je bent precies mij aan het omschrijven...en dat is niet arrogant bedoeld.
quote:Misschien moeten we dan toch maar eens een meeting gaan houden.
Op dinsdag 18 juni 2002 16:29 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, en met jou vele anderen (mij ook, tenminste als ik m'n lenzen niet in heb...)
Hoewel ik dan waarschijnlijk als enige alleen overblijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |