RANZIG
Ik ga echt de woningstichting schrijven. Wij hebben zelf ook een kat die ruik je niet... volgens mij maakt die gast hiernaast nooit schoon ofzo
quote:Hmm klinkt inderdaad zo.. woningbouw schrijven, dit mag niet
Op maandag 17 juni 2002 17:58 schreef QyRoZ het volgende:
volgens mij maakt die gast hiernaast nooit schoon ofzo![]()
quote:[offtopic]
Op maandag 17 juni 2002 18:03 schreef NFA-DK het volgende:[..]
ik hou zelf bij de kerel op stoep staan eisen dat hij eens goed gaat cleanen daar!
quote:geen stoep, portiek
Op maandag 17 juni 2002 18:05 schreef NiNi het volgende:
he gats dat echt zo'n doordringende deurik hou zelf bij de kerel op stoep staan eisen dat hij eens goed gaat cleanen daar!
quote:Nee, lees VV.. im back
Op maandag 17 juni 2002 18:04 schreef ivetje het volgende:[..]
[offtopic]
jij ging toch??
[offtopic]
quote:Als het aan mij ligt is dat niet meer nodig als het zo nog even doorgaat...
Op maandag 17 juni 2002 18:08 schreef Zander het volgende:
Misschien zijn ze niet gecastreerd? Dan gaan katers overal plassen, en dat stinkt vreselijk...
quote:Is ook een beetje een aso-type, maar daar hebben de mensen hier in de buurt wel meer last van...
Op maandag 17 juni 2002 18:12 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Het ligt niet aan die katten, maar aan die eigenaar.
Als de eigenaar gewoon om de zo veel tijd de kattenbak verschoond, is er niks aan de hand.
hij heeft ook van die lekkere vrienden die om 1.30 's nachts bij MIJ gaan aanbellen omdat hij niet opendoet
quote:Gelijk hebben ze... Zou jij gaan aanbellen in een portiek waar het ongelooflijk naar kattenpis stinkt?
Op maandag 17 juni 2002 18:16 schreef QyRoZ het volgende:
hij heeft ook van die lekkere vrienden die om 1.30 's nachts bij MIJ gaan aanbellen omdat hij niet opendoet
Wat is er mis met naar de beste man toelopen en hem het netjes uitleggen en vragen of hij als zijn katten dit blijven doen het portiek vaker schoon te maken met bijvoorbeeld chloorwater???
Pas als ie dit achterwege laat zou ik andere stappen nemen...
of je moet dit al hebben gedaan tuuk
quote:Lief en in een portier pissen vin ik wel een verschil
Op maandag 17 juni 2002 19:55 schreef Freaky_pauwie het volgende:
katten kunnen ook heel lief zijn!!
Als ze nog baby zijn
quote:Lief in een portiek pissen
Op dinsdag 18 juni 2002 14:26 schreef neggix het volgende:[..]
Lief en in een portier pissen vin ik wel een verschil
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 18-06-2002 14:44]
quote:pissend kopjes geven
Op dinsdag 18 juni 2002 14:37 schreef Vampier het volgende:[..]
Lief in een portier pissen
quote:Ga ik zeker doen. First thing maandag.
Op vrijdag 30 mei 2003 20:47 schreef MSXUser het volgende:
Nou, ehm... veel succes in ieder geval
Die katten kunnen er op zich niets aan doen, maar de eigenaar nog steeds wel.
Gezien het al meer een jaar speelt; heb je het al aangekaart bij de woningbouwverenining?
quote:En tot die tijd:
Op vrijdag 30 mei 2003 20:47 schreef QyRoZ het volgende:
Ga ik zeker doen. First thing maandag.
quote:Ik heb nog een aantal overjarige exemplaren op een rommelmarkt in Irak op de kop weten te tikken.
Op vrijdag 30 mei 2003 20:52 schreef MSXUser het volgende:[..]
En tot die tijd:
[afbeelding]
Op dit moment (en de komende weeeken) zitten mijn achterburen in de stank door.....een rottende krab (souvenir) uit Zeeland.
Ik heb hem achterin de tuin gezet en als ik in m'n schuurtje kom dan stik je bijna!
Maar, ik heb het ervoor over, ik hoop mijn achterburen ook! HIHI
Ik hoop maar dat ze het NIET zo erg ruiken.
Ze moeten haast wel denken dat er een enorm kadaver ergens ligt
quote:ranzig, kook dat ding dan uit...
Op zaterdag 31 mei 2003 00:42 schreef Thorka het volgende:
HIHI, ik weet echt iets veel ergers........Echt waar, dat overtreft werkelijk alles.Op dit moment (en de komende weeeken) zitten mijn achterburen in de stank door.....een rottende krab (souvenir) uit Zeeland.
Ik heb hem achterin de tuin gezet en als ik in m'n schuurtje kom dan stik je bijna!
Maar, ik heb het ervoor over, ik hoop mijn achterburen ook! HIHI
Ik hoop maar dat ze het NIET zo erg ruiken.
Ze moeten haast wel denken dat er een enorm kadaver ergens ligt
Dat is toch niet normaal? Okee, en NU ga ik morgen direct naar de woningstichting. Het is hier echt niet meer uit te houden.
ik heb net zelf ff door het raam gekeken en je schrikt er erg van...
arme katten (hij heeft er meerdere; ik geloof iets van 3 stuks of misschien meer)
En volgens mij had ie toch 5 katten? Nou ja. Het stinkt. Steeds meer. Ik trek het niet meer. Ik moet mn deuren STEEDS dicht houden of non-stop spuiten met deo enzo. Morgen first thing naar de woningstichting. Dit kan zo echt niet langer.
quote:Je kunt beter gelijk naar de gemeentelijke ongediertebestrijding zo te zien.
Op donderdag 7 augustus 2003 20:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ik keek net even vanaf mijn balkon in de hiernaastgelegen kamer van de buurman en schrok me dood:Dat is toch niet normaal? Okee, en NU ga ik morgen direct naar de woningstichting. Het is hier echt niet meer uit te houden.
waarschijnlijk heeft hij zelf dus ook regelmatig last v.d. stank; waarom doettie er dan niets aan....
[edit]
uit *andere* bron heb ik idd vernomen dat het dus 4 of 5 katten zijn....
Het is vandaag m,n geluks dag m,n 3de topic over katten
quote:nee 'tering baasje' is het hier dus in dit geval.... die katten kunnen er niets aan doen (toch?)
Op donderdag 7 augustus 2003 21:26 schreef ook_gek het volgende:
Zie je wel TERING katten.Het is vandaag m,n geluks dag m,n 3de topic over katten
quote:Nee.
Op donderdag 7 augustus 2003 21:31 schreef maestro1980 het volgende:[..]
nee 'tering baasje' is het hier dus in dit geval.... die katten kunnen er niets aan doen (toch?)
Tering baasje
quote:
Zie je wel TERING katten.Het is vandaag m,n geluks dag m,n 3de topic over katten
quote:
Geplaatst door QyRoZ (Moderator) op maandag 17 juni 2002 17:58
quote:Jha maar ik bedoel lopende topics
Op donderdag 7 augustus 2003 21:38 schreef sig000 het volgende:[..]
[..]
quote:ik begrijp hier uit dat zels de honden en katten het niet uit houden bij je. Dat zegt al genoeg.
Op donderdag 7 augustus 2003 23:27 schreef Brett-Anderson het volgende:
Mensen met honden en katten zijn gewoon *censuur*-eenzaam.
"Jij houdt niet van dieren!!"
"NEE, jij houdt niet van MENSEN!!!"
Begeef je onder de mensen!!
Het is geen toeval dat alle oudere mensen honden hebben, en meestal zo'n kleine witte RAT.
Nou nee, neem dan maar beter kinderen, krijg je nog kinderbijslag ook en zwangerschapsverlof.
Het kan niet op in Hollandia.
Oh en kinderen. Heb jij wel eens een vrouw van 80 gezien die zwanger is
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |