Het wordt 1-1, Korea wint na strafschoppen ![]()
Anders een golden goal voor de spaghettivreters
quote:Nee maar vind het niet veel aan om die landen te zien voetballen.. ben gewend aan het europese niveau
Op dinsdag 18 juni 2002 11:45 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
Heb ie aziefobie?
quote:En dat ligt nou niet erg hoog de laatste tijd. Of heb je niet goed gekeken naar hoe Frankrijk, Spanje, Duitsland en Italië spelen? Stuk voor stuk saai en ongeïnspireerd voetbal. Dan vind ik dat vechtvoetbal van die Koreanen toch een stuk leuker om te zien.
Op dinsdag 18 juni 2002 12:41 schreef sjaakie250 het volgende:[..]
Nee maar vind het niet veel aan om die landen te zien voetballen.. ben gewend aan het europese niveau
quote:Leuk om te zien, zo lang ze maar niet scoren
Op dinsdag 18 juni 2002 12:43 schreef Censere het volgende:[..]
En dat ligt nou niet erg hoog de laatste tijd. Of heb je niet goed gekeken naar hoe Frankrijk, Spanje, Duitsland en Italië spelen? Stuk voor stuk saai en ongeïnspireerd voetbal. Dan vind ik dat vechtvoetbal van die Koreanen toch een stuk leuker om te zien.
Trap z'n wijwater doet wonderen...
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 13:02 schreef DIGGER het volgende:
Forza Azzurri!Trap z'n wijwater doet wonderen...
Hoop ook dat de Italianen weer es een WK winnen, ze hebben er de spelers voor, en zeker de t-shirts.
quote:Ja, als er niet weer 2 geldige doelpunten van ze afgekeurd worden kun je dat onderhand 'mazzel' gaan noemen ja...
Op dinsdag 18 juni 2002 13:04 schreef zaiga het volgende:
Italie zal met een mazzeltje wel weer doorgaan
Schop die arrogante Italianen terug naar spaghettiland!!
He, wsl al 100.000 keer gevraagd, maar eh....waar kan ik het live volgen op Internet?
quote:Helemaal mee eens. Korea MOET gewoon winnen om de arrogantie van de italianen (de Portugezen hadden dat ook) eens wat af te zwakken....
Op dinsdag 18 juni 2002 13:11 schreef ChillyWilly het volgende:
Goooooooooooo Korea!!!!!Schop die arrogante Italianen terug naar spaghettiland!!
quote:De auto's en het eten zijn prima, de vrouwen zijn naar mijn mening iets te behaard. Dan toch liever - al val ik er niet echt op - een leuke Koreaanse.
Op dinsdag 18 juni 2002 13:12 schreef DrPurno het volgende:
FORZA!!!!! Hoewel ik Hiedinkke ook wel een extra succesje gun, maar ja, sorry, voorliefde voor Italie, het land, de bergen, de vrouwen, de auto's en het eten...He, wsl al 100.000 keer gevraagd, maar eh....waar kan ik het live volgen op Internet?
quote:Hier hoop ik. Ik zit hier gigantisch te zweten. En geen radio, geen tv en erger nog: geen geluidskaart. Dus ik zal het met textuele beschrijvingen moeten doen of streaming video, maar het lijkt me stug dat dat mag.
Op dinsdag 18 juni 2002 13:12 schreef DrPurno het volgende:
FORZA!!!!! Hoewel ik Hiedinkke ook wel een extra succesje gun, maar ja, sorry, voorliefde voor Italie, het land, de bergen, de vrouwen, de auto's en het eten...He, wsl al 100.000 keer gevraagd, maar eh....waar kan ik het live volgen op Internet?
quote:hu ik wist neitr eensw dat dat kon op welke site ken je dat zien dan
Op dinsdag 18 juni 2002 13:18 schreef sop het volgende:[..]
of streaming video,
quote:off topic maaruh: Naar mijn mening wordt het WK nu juist daar gespeeld waar de lelijkste mensen ter wereld wonen.
Op dinsdag 18 juni 2002 13:14 schreef Censere het volgende:De auto's en het eten zijn prima, de vrouwen zijn naar mijn mening iets te behaard. Dan toch liever - al val ik er niet echt op - een leuke Koreaanse.
BBC heeft ook iets....wacht Leatherface weet dat wel....
waar is ie als je hem nodig hebt?
[Dit bericht is gewijzigd door DrPurno op 18-06-2002 13:25]
quote:YESS!!! helaas kan ik hier alleen de 1e helft zien...
Op dinsdag 18 juni 2002 13:24 schreef Censere het volgende:
En we gaan bijna beginnen! WOEEEEI
quote:http://fifaworldcup.yahoo.com/en
Op dinsdag 18 juni 2002 13:24 schreef DrPurno het volgende:
Nou je kan het in ieder geval schriftelijk volgen op www.wannahaves.nl, maar niet heel bijzonder goed, er moet een betere zijn......BBC heeft ook iets....wacht Leatherface weet dat wel....
waar is ie als je hem nodig hebt?
is goed te doen (matchcast nemen)
quote:ZINGEN!!!!! GOED!!!
Op dinsdag 18 juni 2002 13:26 schreef Myster_E het volgende:
Volkslieden
Mooi , ik dacht dat ze dat niet meer wilden?? Ik ben er wel voorstander van, het geeft een volkslied iets "extra's", Zeker bij het NL volkslied met Bill van Dijk "HEBIK ALTIJD GE-EERD!!!!" ![]()
Hopelijk doen ze dat bij de rest van de wedstrijden ook!
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 18-06-2002 13:28]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |