abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juni 2002 @ 00:01:54 #226
545 dop
:copyright: dop
pi_4738412
omdat bo het nog niet helemaal zelf kan heeft oom dop 2 plaatjes gepost

mama heeft mij geleerd hoe ik plaatjes kleiner moet maken, dus gelijk maar even uitgeprobeerd

[Dit bericht is gewijzigd door Alicia op 25-06-2002 00:11]

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 25 juni 2002 @ 08:51:45 #227
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4740488
Wauw Bo, wat een lekker badje heb jij zeg! Maar inderdaad wel wat krap met papa erbij In mijn badje past papa in elk geval niet Hooguit zijn grote voeten
pi_4740884
Heb jij ook slim bekeken Christan om een kleiner badje te nemen zodat pappa er niet bij kan.
Ik was vanmorgen al vroeg wakker en na de fles word ik altijd nog even op bed gelged. Wilde helemaal niet dus de truuk met de poep gedaan. Flink gepoept en huilen maar. En ja hoor mamma kwam me broekie verschonen en me knuffelen. Ze ging me ook gelijk wassen, joepie. Maar toen, snik snik werd ik weer terug in me bed gelegd. Nou ja zeg. Ik lig nu hevig te protesteren. Het hellupt alleen niet zo.

Lebber Bo

dinsdag 25 juni 2002 @ 10:33:40 #229
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4741286
Heej Bo, nou ik wilde vanmorgen ook nog helemaal niks. Mama heeft me bij Susan gebracht, daar ga ik dinsdags altijd heen. Ik ben gelijk mijn bed weer ingedoken en nu ben ik net wakker Wat flauw zeg van je mama, dat je nu weer naar bed moest Mama's kunnen zó stom doen!
pi_4749614
He Christan hoe was het bij Susan? En waarom ga je naar Susan en wie is Susan? Kan je daar leuk spelen?

Nou kreeg ik om half 4 de fles werd ik me toch boos. Zat er ineens een soort tuit op me fles i.p.v een speen. Ja dat ding wilde ik dus echt niet in me mond. En honger dat ik had dus ik huilen en huilen. Nou mamma begreep me echt wel maar wilde toch dat ik uit dat ding dronk. Maar ik raakte steeds meer in paniek en toen heeft mamma toch maar weer de speen op me fles gezet. En nog bleef ik huilen en wilde er niet van drinken omdat ik zo boos was had ik niet ens door dat mamma hem weer verwisseld had. Stom van mij he. Uiteindelijk had ik het toch door en heb gedronken alsof me leven er vanaf hangde, pfew wat had ik een honger.

Ik lig nu te pitten, moe van alle wandelingentjes en het warme weer.

Lebber Bo

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 25 juni 2002 @ 19:01:51 #231
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4749907
Hoi Bo, Susan is mijn oppas, zo noemt mama dat tenminste, want ik kan natuurlijk prima op mezelf passen. Net als jij!

Gaaf zeg, weet je wat ik vandaag heb gekregen? Mijn eigen huis! Lief hè, van mama. Kijk maar eens hoe mooi!

Ik kan er helemaal in!!!

Moet je ook aan je mama vragen joh, is helemaal te gek een eigen huis!

En anders betaal je het gewoon van je zakgeld, hij kost maar € 5,42 bij het Kruidvat!

pi_4750018
Echt een tof huis. Wil ik ook. En anders kom ik gewoon bij jou wonen.
pi_4750092
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 18:32 schreef jessie het volgende:

Uiteindelijk had ik het toch door en heb gedronken alsof me leven er vanaf hangde, pfew wat had ik een honger.

Dorst toch. .

*mammie alert*

dinsdag 25 juni 2002 @ 19:27:35 #234
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4750208
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 19:11 schreef BabyBo het volgende:
Echt een tof huis. Wil ik ook. En anders kom ik gewoon bij jou wonen.
Tuurlijk! Plek zat Hartstikke gezellig toch De rest is ook welkom hoor! Kunnen we samen flesjes drinken en Koeke eten
pi_4759832
Ik heb weer wat leuks ontdekt joh.Dan ga ik leunen op me handen en dan ga ik me voeten neerzetten. En dan spring ik een beetje naar voren alleen vergeet ik steds me handen re verplaatsen dus val ik op me toet of buik dat is wat minder. Datzelfde doe ik ook met kruipen ik kom dus maar niet vooruit en ik word er gek van. Mamma heeft voor zo'n kruiprol net als Eva gekeken bij toys are us, maar daar hadden ze hem niet. Misschien dat mamma een keer met me naar intertoys ofzo wil. Ik ga gewoon even zeuren.

Lebber Bo

[Dit bericht is gewijzigd door BabyBo op 26-06-2002 14:38]

woensdag 26 juni 2002 @ 11:47:25 #236
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4760897
Heej Bo, weet je wat je eens moet proberen? Op je voeten staan en dan met je handen de tafel vastpakken of een stoel of zo. Want dan kun je staan! En als je dat eenmaal kunt, dan kun je langs de tafel lopen en als je dat dan goed kunt, dan kun je los lopen. Dat doe ik nu al een tijdje en dat is echt heel gaaf. Alleen moet ik mama buiten steeds een handje geven, anders loopt ze steeds de andere kant op dan ik wil Da's minder...
  Mini Admin woensdag 26 juni 2002 @ 13:48:52 #237
28139 Alicia
Dochter van...
pi_4762699
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 10:26 schreef BabyBo het volgende:
Ik heb weer wat leuks ontdekt joh.Dan ga ik leunen op me handen en dan ga ik me voeten neerzetten. En dan spring ik een beetje naar voren alleen vergeet ik steds me handen re verplaatsen dus val ik op me toet of buik dat is wat minder. Datzelfde doe ik ook met kruipen ik kom dus maar niet vooruit en ik word er gek van. Mamma heeft voor zo'n kruiprol net als Eva gekeken bij intertoys, maar daar hadden ze hem niet. Misschien dat mamma een keer met me naar intertoys ofzo wil. Ik ga gewoon even zeuren.

Lebber Bo

Mijn mama heeft aan oma verteld van die kruiprol en nu ga ik vrijdag samen met mama daar logeren en krijg ik er ook 1 van oma. Die heeft hem helemaal zelfgemaakt. Misschien dat jou mama dat ook wel kan en anders jouw oma

Ik ben een paar daagjes terug heel erg verwend door ome Breuls en ome Highlander. Ik heb mijn eerste pop gekregen (erg he dat mama en papa dat nog steeds niet hadden gekocht voor mij, ben toch een meisje ?). Het is een hele mooie roze pop met een muziekje erin. Heb ook nog een rammelaar gekregen met belletjes erin, maar die vind ik veeeel minder mooi. En of dat nog niet genoeg is heeft mama ook nog iets gekocht een ding voor om haar buik. Nu kan ik ook met mama mee als ze weg gaat en hoef ik niet altijd alleen maar met oma mee wandelen. Echt heel koel! Mama heeft hem afgelopen zondag gelijk uitgeprobeerd in het park, was heel erg lekker.

Vanavond komt mijn tante, die gaat mij lekker in bad doen (dat kan mama niet zo goed, dus mag zij het doen) en mijn tante blijft nog slapen ook Bij mij op de kamer zelfs. Ze blijft twee nachies heeft mama verteld en dan gaan we met mijn tante mee naar oma, helemaal met de trein en blijven we daar twee nachies slapen. (papa gaat niet mee, maar gelukkig mama wel). Opa brengt ons dan dat heeeeele eind weer terug met de oto. Das heel erg lekker want daar kan je zo goed in slapen.

Mama is trouwens nog iets aan het doen voor mij, ik krijg ook mijn eigen homepage. Met al mijn foto's en verhaaltjes erop. Maar het is nog lang nie klaar zegt ze, ze moet nog een heleboel foto's knippen en plakken (als dat maar goed gaat) en ook nog een heleboel tikken en dan pas mag ik het jullie laten zien....

doei doei maar weer,
misschien tot maandag als ik me dan niet ziekjes voel. Krijg maandag twee prikjes zegt mama en heb geen idee wat dat zijn, maar mama zegt dat dat een beetje pijn kangaan doen)

kusje voor de jongens
Alicia

woensdag 26 juni 2002 @ 15:01:34 #238
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4763873
Heej Alicia, ga jij ook lekker losjeren? Ik ga morgen losjeren bij Susan, want mama en papa gaan naar de Pet Sjop Bois (wat dat ook is). En omdat oma ergens heel erg aan het fietsen is, wel 4 dagen, mag ik een nachtje bij Susan losjeren. Wel gek want anders kom ik daar alleen overdag.

Nou, wordt vast leuk, ga ik lekker keten met Arjan! Arjan woont ook bij Susan, ik geloof dat ze getrout zijn of zoiets. Ze hebben ook 3 Titi's, net als onze Titi Die kan ik zo leuk achterna zitten, maar dan gaan ze mauwen en dan springen ze ergens op en dan kan ik er niet bij

Heel veel plezier Alicia en laat je maar lekker verwennen door je tante en je oma. Van andere mensen mag je altijd veel meer dan van papa en mama, dus daar moet je even gebruik van maken

Mini Admin donderdag 27 juni 2002 @ 09:21:16 #239
28139 Alicia
Dochter van...
pi_4775030
nou mijn tante is er hoor We hebben haar gisteren op gehaald met de metro. Das koel. Maar het duurde wel lang dat ze kwam dus kreeg ik hele erge hongerop de terugweg. Gelukkig heeft papa toen mama wat sneller naar huis geduwd.

Mijn tante staat nu zelf onder de doesj en gaat daarna mij lekker wassen...

Doegie

kusje voor de jongens.
knuf voor de meisjes

Alicia

donderdag 27 juni 2002 @ 09:30:51 #240
12124 Eva-Sophie
*Peutermember*
pi_4775099
Wat een mooi zwembad heeft Bo!!
En wat een mooie tent heeft Christan!!

Wat leuk losjeren, ik heb dat ook een keer gedaan bij opa en oma. Toen wou ik mooi niet in mijn eigen bed slapen en toen mocht ik lekker tussen ze in slapen.

Ik ga strakjes met mama naar de Prenatal dan gaan we een buggy kopen. Ik heb nog heel veel kadobonnen en die gaan we allemaal uitgeven zegt mama. De buggy is voor aan de fiets, dan kunnen we ook nog ergens wandelen als we gefietst hebben.
Morgen komt tante Karin op mij passen, dat wordt vast enorm leuk!!!
Leuk zijn tantes he Alicia? Die kunnen je zo lekker verwennen!

donderdag 27 juni 2002 @ 10:18:55 #241
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_4775472
Hoi!

Freek wil ook graag eens meepraten, nog niet zo vaak want hij slaapt heel veel...

Zou de mama van Alicia of de mama van Eva mij een mailtje willen sturen hoe ik dat moet doen?

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 27 juni 2002 @ 10:24:15 #242
12124 Eva-Sophie
*Peutermember*
pi_4775534
Ik zal even vertellen wat mijn mama altijd zegt in dit soort situaties.
hier kun je je registreren. Je hebt dan een emailadres nodig en je moet al je gegevens invullen.
Heb je nou geen emailadres meer over of is de naam al bezet dan moet je even hulp vragen. De mama van Alicia kan wonderen verrichten hier. Mijn mama kan ook wel wat maar niet zoveel. Ze kan je bijv. niet eens mailen want ze weet je emailadres niet.
Succes!
  donderdag 27 juni 2002 @ 11:28:34 #243
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_4776292
Ik heb maar 1 e-mail adres.......
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_4776509
Hallo mama van freek.

Mama heeft weer van alles zitten doenmet haar knopjes. Er was ook al een meneermet de naam freek net als bij Jorden. Maar mama heeft het voor elkaar gekregen dat jouw freekje freek mag gebruiken. Het is jaergenoeg wel met een kleine f en mama kan daar niets aan veranderen.

Je hoeft nu alleen nog maar de passmailer te gebruiken, freeks naamin te tikken en je krijgt een mailtje met een pw. Even het profiel aanpassen en freek kan meekletsen.

succes.

Mama en ik zijn nog ongeveer een uurtje of 2 thuis. Mocht het niet lukken probeer dan dat nog ff snel te laten weten anders kan dat zondagavond heeeel laat pas weer.

Mini Admin donderdag 27 juni 2002 @ 11:46:07 #245
28139 Alicia
Dochter van...
pi_4776529
oeps mama had haar koeke nog niet opgegeten
  donderdag 27 juni 2002 @ 12:39:32 #246
3861 freek
Slapen? Dacht het niet...
pi_4777418
Alicia!!

Jouw mama kan toveren! Wist je dat al?

* freek geeft Mama van Alicia een dikke , bedankt voor de hulp!

Mijn mama is zo blij met mij!
  donderdag 27 juni 2002 @ 14:00:55 #247
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4778952
Heej Freek! Gezellig dat je ook mee komt kletsen met ons Goed hè, dat wij een eigen plekje hebben op Fok! waar onze mama's niet mogen komen. Nou ja, af en toe komt er toch eentje maar meestal hebben ze dan hulp nodig van Alicia's of Eva's mama en dan mag het wel even. Kom je ook een keer in mijn tentje spelen?
pi_4779326
Wow vandaag weer taartjes eten. mjammie.
Smullen!

Mijn mamma is vandaag jarig maar dat hebt ze met papa gevierd v/d week.
Om toch beetje te vieren is er lekkere gebak in huis.

Jummie nog aan toe.
Ik lig nu lekker in m'n bedje want ik wilde om kwart over 6 vanmorgen er al uit.
Mocht niet van mama die heeft me weer terug in bed gedaan.
Niet eerlijk

donderdag 27 juni 2002 @ 14:23:56 #249
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4779402
Heej Anouk, ik lig ook in mijn bedje (nou ja dat denkt mama), en ik heb nog wel uitgeslapen vanmorgen! Maar toen gingen we eten, en in bad, en aankleden en naar opa en met opa boodschappen doen en toen naar Tante Jolanda, Carlo en Joyce en toen moest ik naar bed van mama. Terwijl we toch bijna niks gedaan hebben! Denkt ze dat ik daar moe van ben of zo?
pi_4779854
Hoi Freekie gezellig dat jer ook bij bent.
Anouk en Christan, ik ben lekker me bedje uit. Ik heb net heel hard gehuild en kreeg er helemaal vlekken van in me gezicht. Toen heeft mamma me eruit gehaald en nu lig ik op de grond te spelen met een ding met allemaal knopjes (afstandsbediening) Ben wel moe maar doe lekker net alsof ik niet moe ben. Is een leuk spelletje hoor.

Lebber Bo

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')