Wat is het voor een ding?
Wel, het is in de eerste plaats een tracker waarmee je de lopende topics op FOK! in de gaten kan houden; je kan kiezen van welke subfora je de topics wilt zien, hoeveel je er wilt zien, en hoe vaak de tracker gerefreshed moet worden.
Daarnaast biedt de tracker de mogelijkheid om topics op te volgen: je kan topics markeren, zodat je een berichtje (popup of geluidje) krijgt als er een nieuw reply op het topic is.
Wat heb ik nodig voor de tracker?
Een browser, en wel IE5.0 of hoger, of een recente Mozilla build. Meer niet, aangezien de tracker volledig DHTML is.
Hoe installeer ik 'm?
Simpel: download de zipfile (url hieronder), en pak 'm uit in een nieuwe folder. Lees even de readme.txt en je bent er helemaal klaar voor!
Hier een screenshotje voor de duidelijkheid (klikken voor een groot plaatje):
De tracker is hier te downloaden!
Have fun!
[Dit bericht is gewijzigd door crisp op 16-06-2002 18:50]
hmmmm ff tjekke wat er aan de hand is hoor...kben zeker weer de enige
alleen kheb er nog wat problemen mee:
1. hij blijft maar refreshen om de 2 secondes..das niet echt leuk...100 ok vooruit maar 2? dunnow where the prob is.. de fok en got staan op om de 100 refreshen.
2. de fok news tracker is met blauwe tekst waardoor je het niet goed ziet in me mooie venstertje van active desktop (dat proggie) how 2 change?
verder istie wel cool maar als die 2 probs opgelost zijn kan ik het pas als standaard background doen op me desktop.
greeeeeetzzz
me
quote:Ik vermoed dat een van de andere trackers de hele desktop refreshed om de 2 seconden; ik heb 'm zelf in een eigen geproggede AD staan, en heb het hele probleem niet. Zet voor de gein de file desktop.html eens als achtergrond, dan zal je zien dat het gewoon goed gaat.
Op zondag 16 juni 2002 20:02 schreef Aardige_Jongen het volgende:
kheb de a8ergrond van dat fok ding met nieuws wit gemaakt...nu zie ik t wel... maar nu nog dat stomme refresh gedoe..waaaaaarom doet ie dat
quote:Onzin wordt niet in de XML geparsed, vraag me niet waarom, want op GoT worden de huiskamer topics wel weergegeven in de activetopics...
Op zondag 16 juni 2002 20:03 schreef cptmarco het volgende:
waarom laat dat ding "Onzin" niet zien? Zelfs als ik alleen "Onzin" selecteer laat het progje geen resultaten zien.
quote:Die zijn voor de frontpage headlines, niet voor het forum...
Op zondag 16 juni 2002 20:06 schreef IndemnitY het volgende:
Vergeet trouwens niet dat er ook nog andere Fok!Trackers zijn
quote:Niet beter, wel anders. HotTopic laat geen lijst zien van recente active topics. Verder is HotTopic windows-only, maar heeft als voordeel dat je meer topics kan invoeren (de FOK! Tracker is gelimiteerd tot ongeveer 40 opvolg topics vanwege het gebruik van cookies), en ook van meerdere forums tegelijk...
Op zondag 16 juni 2002 18:42 schreef Conflict het volgende:
Beter dan Hottopic?
[Dit bericht is gewijzigd door crisp op 16-06-2002 23:17]
Dit is mijn bijdrage aan de active desktops.
Met innerHTML ververst ie om de ingestelde tijd. Maar ik moet zeggen dat er meer aandacht aan de tracker van Crisp is besteed. Misschien dat ik de mijne ooit een dag ga aanpassen aan het niveau waar ik nu op programmer
Als Crisp wil mag ie mijn active MSN messenger wel 'lenen'
quote:Ik heb 'm even bekeken ja, alleen is die AD een beetje buggy bij mij met betrekking tot het draggen van de windows...
Op maandag 17 juni 2002 00:00 schreef Vampier het volgende:
HTMLmessenger de eerste realeaseDit is mijn bijdrage aan de active desktops.
Met innerHTML ververst ie om de ingestelde tijd. Maar ik moet zeggen dat er meer aandacht aan de tracker van Crisp is besteed. Misschien dat ik de mijne ooit een dag ga aanpassen aan het niveau waar ik nu op programmer
Als Crisp wil mag ie mijn active MSN messenger wel 'lenen'
je kunt mijn windows draggen door 1x op het gele buttontje te drukken.. te slepen en nog een keer drukken om het los te laten... wel fullscreendoen anders klopt de positionering t.o.v de cursor niet.
quote:Normaal draggen kan wel op een AD hoor, maar dan moet je de desktop icons uitschakelen. Ik begrijp nu wel dat het draggen bij mij niet goed ging; ik deed het in een gewone browserwindow...
Op maandag 17 juni 2002 00:29 schreef Vampier het volgende:
dat draggen van windows lukt niet echt met active desktop.... de div's zijn een ander object op de active desktop.... als het in een browser was dan was het geen probleemje kunt mijn windows draggen door 1x op het gele buttontje te drukken.. te slepen en nog een keer drukken om het los te laten... wel fullscreendoen anders klopt de positionering t.o.v de cursor niet.
Knap stukje werk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |