maar ik wens je veel sterkte met dit verlies...
Heel veel sterkte...ik had mijn (ex)vriend bijna hetzelfde aan gedaan...
Maar wat ik me dan wel afvraag: waarom laten zijn ouders waarmee hij geen contact meer had jou niet aanwezig zijn? Als ik het zo lees had hij een veel betere band met jou dan met hen.
Misschien kun je bij wijze van afscheid een mooie brief schrijven,nu je niet naar z'n begafenis kunt.
Je zult ongetwijfeld met vragen zitten,hem nog iets willen zeggen...
Ik wens je heel veel sterkte.
quote:Zij willen afscheid nemen van hem, zoals hij was en met wie hij was toen ze ' afscheid' van hem namen, toen ze hem niet meer wilden zien en hij hen niet. De vriendin kunnen ze niet omheen, maar mij blijkbaar wel. Ik zie de ouders vanavond, ik ga er van uit dat ze bij dit punt blijven, maar ze hebben wel heel veel vragen aan mij. Ik had ze tot vandaag nooit gesproken, ze had direct allerlei vragen.
Op zondag 16 juni 2002 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gecondoleerd en ontzettend veel sterkteMaar wat ik me dan wel afvraag: waarom laten zijn ouders waarmee hij geen contact meer had jou niet aanwezig zijn? Als ik het zo lees had hij een veel betere band met jou dan met hen.
quote:veel succes dan vanavond.
Op zondag 16 juni 2002 16:20 schreef detulp050 het volgende:
Zij willen afscheid nemen van hem, zoals hij was en met wie hij was toen ze ' afscheid' van hem namen, toen ze hem niet meer wilden zien en hij hen niet. De vriendin kunnen ze niet omheen, maar mij blijkbaar wel. Ik zie de ouders vanavond, ik ga er van uit dat ze bij dit punt blijven, maar ze hebben wel heel veel vragen aan mij. Ik had ze tot vandaag nooit gesproken, ze had direct allerlei vragen.
Ik zie het vanzelf wel.
Ik wens jou heel veel sterkte! Het zal zeker niet makkelijk zijn, maar jij komt er ook wel boven op!
Succes de komende tijd, het zal nodig zijn.
Sterkte!
De beslissing om uit het leven te stappen is doorgaans een weloverwegen, zij het met betrekking tot de nabestaanden een zelfzuchtig, zelfs egoistisch besluit.
Weloverwogen in die zin dat zij dit van plan zijn, dit vrijwel nooit van te voren aankondigen. Sterker nog: professionele (psychische) hulp weten ze vaak om de tuin te leiden.
Mijn broer liet op de manier vrouw en twee (kleine) kinderen achter.
quote:Hij had zelfs gevraagd of hij opgenomen kon worden in een soort inrichting, want hij was
Op zondag 16 juni 2002 17:15 schreef sooty het volgende:
Gecondoleerd; Sterkte !Weloverwogen in die zin dat zij dit van plan zijn, dit vrijwel nooit van te voren aankondigen. Sterker nog: professionele (psychische) hulp weten ze vaak om de tuin te leiden.
quote:Bewijst maar weer eens dat psychische hulp nie altijd goed is....
Op zondag 16 juni 2002 17:19 schreef detulp050 het volgende:Hij had zelfs gevraagd of hij opgenomen kon worden in een soort inrichting, want hij was
bang dat hij zichzelf iets aan zou doen: hij werd geweigerd omdat hij niet suicidaal is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |