quote:ik betaal iets van 450 euro. maar ik denk niet dat huren nu nog mogelijk is.. en ik was niet van plan om te kopen, dus dat weet ik ook niet.
Op zondag 16 juni 2002 23:45 schreef Barb het volgende:[..]
Hmmz, wat kost zo'n appartementje?
quote:Jammer. Maar ik ga slapen, heb morgen een sollicitatiegesprek en wil graag zonder wallen en donkere kringen van een te zwaar weekend verschijnen.
Op zondag 16 juni 2002 23:49 schreef Hrun het volgende:
ik betaal iets van 450 euro. maar ik denk niet dat huren nu nog mogelijk is.. en ik was niet van plan om te kopen, dus dat weet ik ook niet.
Truste!
quote:ok. succes!
Op zondag 16 juni 2002 23:50 schreef Barb het volgende:[..]
Jammer. Maar ik ga slapen, heb morgen een sollicitatiegesprek en wil graag zonder wallen en donkere kringen van een te zwaar weekend verschijnen.
Truste!
ik zal voor je duimen.
En dat terwijl ik de hele dag hier aan mn project moet werken
Ja, dat sucks ja, die hitte. Beetje minder had ook wel gemogen wat mij betreft. Kan ik lekker plakkerig en bezweet straks naar soll.
But, than again: om 12 uur is het allemaal weer voorbij en kan ik gaan genieten!
quote:Hmmm, ben jaloers op jou
Op maandag 17 juni 2002 09:26 schreef Barb het volgende:But, than again: om 12 uur is het allemaal weer voorbij en kan ik gaan genieten!
Wat ga jij voor lekkers vanmiddag doen? beetje zwemmen of zo? of terrasje? lijkt mij een beetje warm.
quote:Naar uitzendbureau's, boodschappen doen, aan onderzoeksrapport werken, solliciteren voor een tijdelijke functie in een boekhandel, vaste baan zoeken, huis zoeken, krantje kopen en lezen op terras van de Altstadt, mama bellen, zus bellen, MrW. bezoeken, ook nog ergens eten tussen door en aan het einde slapen.
Op maandag 17 juni 2002 09:30 schreef ikke_ook het volgende:
Wat ga jij voor lekkers vanmiddag doen? beetje zwemmen of zo? of terrasje? lijkt mij een beetje warm.
Wil je ruilen?
quote:Nou, ik zou wel wat dingen van je willen "lenen"
Op maandag 17 juni 2002 09:32 schreef Barb het volgende:[..]
Naar uitzendbureau's, boodschappen doen, aan onderzoeksrapport werken, solliciteren voor een tijdelijke functie in een boekhandel, vaste baan zoeken, huis zoeken, krantje kopen en lezen op terras van de Altstadt, mama bellen, zus bellen, MrW. bezoeken, ook nog ergens eten tussen door en aan het einde slapen.
Wil je ruilen?
Maar verder is dat ook niet alles nee.
quote:Nee hè, dat dacht ik al
Op maandag 17 juni 2002 09:37 schreef ikke_ook het volgende:
Nou, ik zou wel wat dingen van je willen "lenen"Maar verder is dat ook niet alles nee.
Maar de dag van morgen ziet er al beter uit! (alleen baan zoeken en huisje zoeken en krantje kopen en lezen op het terras van de Altstadt)
quote:
Op maandag 17 juni 2002 09:36 schreef Barb het volgende:
Ow, en ook nog langs de huisarts voor receptje voor hooikoortspillen, want ik heb me een spontane aanval van niesen en jeuk
quote:Nah, ik dacht eigenlijk dat ik er vanaf was voor dit jaar, maar heb of heftige verkoudheid opgelopen dit weekend, of stiekum toch nog last van hooikoorts.
Op maandag 17 juni 2002 09:40 schreef ikke_ook het volgende:Krijg je met dit weer hè.
quote:
Op maandag 17 juni 2002 09:44 schreef Barb het volgende:[..]
Nah, ik dacht eigenlijk dat ik er vanaf was voor dit jaar, maar heb of heftige verkoudheid opgelopen dit weekend, of stiekum toch nog last van hooikoorts.
Verkoudheid kan ik niks tegen doen, dus dan die hooikoortspillen maar.
Maar ik ga er vandoor, ff het weer checken en kijken of mijn fietsje niet gejat is die al sinds vrijdagnacht buiten staat. Fijne dag en de groeten!
quote:Ja, jij ook fijne dag, geniet van het mooie weer!!
Op maandag 17 juni 2002 10:09 schreef Barb het volgende:
psiepsHet gaat vast wel weer over.
Maar ik ga er vandoor, ff het weer checken en kijken of mijn fietsje niet gejat is die al sinds vrijdagnacht buiten staat. Fijne dag en de groeten!
je bent al lang weg natuurlij, maar beter laat dan nooit;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |