abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2002 @ 15:58:22 #101
5024 Wousje
Perfectly MAD
pi_4544160
Zonder dramatisch te willen doen (Waar ik me dan bij dezen toch schuldig aan maak), kan ik nog wel even mededelen dat (om een ander voorbeeld te noemen)ik het een en ander meegemaakt/gezien heb, op zich allemaal geen probleem, ik hield niet eens van mijn driewieler, maar dat terzijde.

Om een nogal wazig verhaal duidelijk te maken, het heeft er in geresulteerd dat ik ziekelijk veel van mijn hondjes hou (Bull en Staff). Mocht hun iets overkomen( de buren vergiftigen ze of zo) zal ik er niet voor terugdeinzen om mijn beestjes op passende wijze te revancheren. Hoewel ik me er van bewust ben dat ik mijn nick bijzonder veel eer aan doe, zou die passende wijze echter geen moord zijn.

Niet omdat ik zo nobel ben of zo, maar omdat moord soms te gemakkelijk is.Zij mijn honden, ik hun kinderen. Oog om oog, tand om tand en zo wordt de hele wereld blind en tandeloos.

Soms echter wil je dat een situatie stopt en zie je geen andere uitweg dan iemand te vermoorden. Denk ik.

Doodslag is idd iets anders dan moord, doodslag kan iedereen,moord niet. Gelukkig maar. Ik denk dat er voor moord het een en ander goed mis met je moet zijn (geen driewieler gehad en zo).

Ben nu helaas vrij, zat op mij werk, maar de beesjes moeten uit.

In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 16:07:27 #102
28862 Kutkop
Honda-holic
pi_4544333
Ik kwam een keer binnen toen mijn toenmalige schoonvader zijn zoontje sloeg (das dus mijn "zwager-tje").

Ik zei er wat van en TOCH ging hij door.

Woede maakte zich meester van mij toen ik zag hoe hard hij zijn eigen zoon sloeg. Ik zei nog iets en sloeg hem tegen de vloer. Hij had een bloedneus en een kapotte lip.

Als hij door was gegaan of het mijn vriendin was geweest, dan had ik niet voor mezelf ingestaan.

Eind goed, al goed.
zijn zoontje slaat hij nooit meer, en hij kijkt ook heel anders tegen mij aan .

Dergelijke situaties vind ik zo vreselijk erg, een mix tussen zinloos en huislijk geweld (allebei trouwens) dan gaat er een knop om.
Maar dat blijkt.

Misschien wel de krent in JOUW pap.
pi_4544443
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 15:58 schreef Wousje het volgende:
Niet omdat ik zo nobel ben of zo, maar omdat moord soms te gemakkelijk is.Zij mijn honden, ik hun kinderen. Oog om oog, tand om tand en zo wordt de hele wereld blind en tandeloos.
Nu klink je heel heel heel erg eng zeg.
Love is not about who you live with... [br]It's about who you can't live without.
pi_4545592
Ik zou het echt niet kunnen volgens mij. Ik heb ook wel es bij bepaalde 'mensen' dat ik denk van 'die zou ik graag willen vermoorden', maar als ze eenmaal voor je staan kan je dat niet. Ook al is hij/zij vastgebonden en jij zwaar bewapend, je doet het niet.
Gezocht: avatar, verdwenen op 18-5-2002. Kenmerken: hij was mooi..Tips gelieve direct tot mij richten.
pi_4545677
Als iemand iets zou doen bij mij of bij de mensen van wie ik houd dan zal diegene gruwelijk sterven. Daar heb ik geen problemen mee.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  dinsdag 11 juni 2002 @ 17:34:08 #106
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4545691
als mijn familie zo doorgaat

nee, serieus, ik denk het wel.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 11 juni 2002 @ 17:34:55 #107
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_4545704
De reden waarom ik niet elke dag mensen vermoord is overigens geen morele. Het is angst voor de sociale gevolgen. Mocht ik mensen kunnen vermoorden en er voor 100% zeker mee wegkomen dan zou ik daar geen grote problemen mee hebben.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  dinsdag 11 juni 2002 @ 17:35:46 #108
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4545713
Nee.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_4545718
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 17:34 schreef ullie het volgende:
De reden waarom ik niet elke dag mensen vermoord is overigens geen morele. Het is angst voor de sociale gevolgen. Mocht ik mensen kunnen vermoorden en er voor 100% zeker mee wegkomen dan zou ik daar geen grote problemen mee hebben.
Verder spoor je wel ?
  dinsdag 11 juni 2002 @ 17:37:36 #110
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_4545739
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 17:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Verder spoor je wel ?

Ja ik ben redelijk goed sociaal geintegreerd en heb nog nooit geweld gebruikt.
pi_4545751
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 17:37 schreef ullie het volgende:

[..]

Ja ik ben redelijk goed sociaal geintegreerd en heb nog nooit geweld gebruikt.

Maar respect voor een ander z'n leven heb je niet. Wat is jouw definitie van sociaal geintegreerd ?
  dinsdag 11 juni 2002 @ 17:47:36 #112
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_4545856
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 17:38 schreef gelly het volgende:

[..]

Maar respect voor een ander z'n leven heb je niet. Wat is jouw definitie van sociaal geintegreerd ?

Bijvoeging: Het ging om mensen die ik niet kende.

We leven nou eenmaal in een samenleving met allemaal regels en dat is mooi. In bijvoorbeeld een oorlog vervalt een deel van die beschaving. Dan zou ik dus bijvoorbeeld geen moeite hebben met het doodmaken van mensen die ik niet ken.
Tenminste dat zeg ik nu omdat ik weet dat de mens over het algemeen in extreme situaties tot dergelijke daden in staat is. Ik vind het hypocriet van alle mensen die zeggen dat ze het nooit zouden kunnen, maar nooit in so'n situatie hebbn gezeten. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik bij de overgrote meerderheid hoor die in dat soort situaties wel ertoe in staat is.

pi_4546034
Nee ik ken momenten waarop ik het zou willen maar ik denk niet dat ik het echt zou kunnen...hoe erg ik iemand ook zou haten
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 18:01:22 #114
26724 de_HORDE
Heraut van Karboenkel
pi_4546056
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 17:47 schreef ullie het volgende:

[..]

Bijvoeging: Het ging om mensen die ik niet kende.

We leven nou eenmaal in een samenleving met allemaal regels en dat is mooi. In bijvoorbeeld een oorlog vervalt een deel van die beschaving. Dan zou ik dus bijvoorbeeld geen moeite hebben met het doodmaken van mensen die ik niet ken.
Tenminste dat zeg ik nu omdat ik weet dat de mens over het algemeen in extreme situaties tot dergelijke daden in staat is. Ik vind het hypocriet van alle mensen die zeggen dat ze het nooit zouden kunnen, maar nooit in so'n situatie hebbn gezeten. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik bij de overgrote meerderheid hoor die in dat soort situaties wel ertoe in staat is.

Jij hebt het over doden er is een nuanceverschil.
Karboenkel staat op 15.000. Dit schrijven is van Hem.
Zijn hobbies: Plunderen, veroveren, verkr-euh...sieren
  dinsdag 11 juni 2002 @ 18:07:10 #115
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_4546114
allicht ben je er toe in staat. Ben vast nie de enige die wurgneigingen krijgt als ie jantje smit en kornuiten weer es op tv ziet. moet zo'n figuur niet op straat tegekome
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
  dinsdag 11 juni 2002 @ 18:07:16 #116
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_4546117
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 18:01 schreef de_HORDE het volgende:

[..]

Jij hebt het over doden er is een nuanceverschil.

Nou ik zou dan ook in staat zijn om bijvoorbeeld een goed geplande moordaanslag op iemand te plegen.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 18:15:34 #117
26724 de_HORDE
Heraut van Karboenkel
pi_4546210
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 18:07 schreef ullie het volgende:

[..]

Nou ik zou dan ook in staat zijn om bijvoorbeeld een goed geplande moordaanslag op iemand te plegen.

Mmm, dat kan. De HORDE acht zichzelf overigens ook in staat tot het nemen van een leven. De HORDE durft echter geen voorspellingen te maken over de invloed daarvan op de verdere loop van zijn leven.
Karboenkel staat op 15.000. Dit schrijven is van Hem.
Zijn hobbies: Plunderen, veroveren, verkr-euh...sieren
pi_4546293
IEDEREEN is in staat om te doden.
je moet alleen over die psygologische drempel heen.

bij sommige ligt die drempel heeeeeel erg laag(denk aan seriemoordenaar)en bij sommige heel hoog.

ik denk bij mischien nog aan't gemiddelde(niet hoger)

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_4547518
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 17:34 schreef ullie het volgende:
|
|
V
Unox, the worst operating system.
pi_4547564
Als ik nee zou zeggen zou ik liegen.

Alleen uit noodweer zou ik kunnen moorden.

pi_4548575
Me ouder leraar als ik die s'nachts eens tegenkom kan ik em wel vermoorden GVD wat een eikel en mishandelaar!
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_4604612
Nee.

mishandelen natuurlijk wel.

† In Memoriam † zondag 16 juni 2002 @ 08:45:24 #123
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4604656
Iedereen is in staat tot moord, mits de juiste voorwaarden aanwezig zijn.

En iemand die zou weigeren te moorden om zijn/haar eigen leven te sparen, zondigt tegen de natuur die zelfbehoud als eerste prioriteit heeft.
Iemand die nooit zou moorden is dus abnormaal en zou volgens de wetten van de natuur beter kunnen verdwijnen.

Achterhaalde discussie btw. Het is allang vastgesteld dat de omstandigheden waarin het verschil maken, niet òf iemand in staat is om te moorden. Want dat zijn we allemaal!

pi_4604665
quote:
Op zondag 16 juni 2002 08:45 schreef NorthernStar het volgende:
Iemand die nooit zou moorden is dus abnormaal en zou volgens de wetten van de natuur beter kunnen verdwijnen.
En bedankt.
  † In Memoriam † zondag 16 juni 2002 @ 09:04:45 #125
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4604673
quote:
Op zondag 16 juni 2002 08:57 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

En bedankt.

Tja.. ten eerste lieg je als je zegt dat je nooit zou moorden, want dat is niet waar.

Maar stel dat je het wel zou menen, dan zou je tegen de allereerste wet van het leven ingaan. Het eerste principe van het leven is zelfbehoud.

Als je dat niet eens zou nakomen, in geval je zou moeten moorden om te overleven, dan is het pure evolutie dat je dan idd zelf doodgaat.

Het leven heeft weinig op met levensvormen die haar principes niet nakomen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')