[Dit bericht is gewijzigd door Potter op 10-06-2002 19:22]
quote:Was de vraag te moeilijk voor je?
Op maandag 10 juni 2002 19:19 schreef Herald het volgende:
ik denk ook dat jij dat niet kan
quote:
Op maandag 10 juni 2002 19:19 schreef Herald het volgende:
ik denk ook dat jij dat niet kan
quote:Je stelde de vraag verkeerd en Herald was zo flauw om daar misbruik van te maken.
Op maandag 10 juni 2002 19:20 schreef Potter het volgende:Was de vraag te moeilijk voor je?
quote:Dat weet ik.
Op maandag 10 juni 2002 19:21 schreef zaiga het volgende:[..]
Je stelde de vraag verkeerd en Herald was zo flauw om daar misbruik van te maken.
2>
of toch meer eerwraak wat tegenwoordig door een bepaalde groep mensen in nederland erg populair is gemaakt?
3>
of nog beter het dood schieten van mensen die niet jou mening verkondigen en als voorbeeld voor een grotere groep mensen staan?
Maar in het echt leven zou ik het gevaar nooit willen lopen, en ik zou er niet tegen kunnen hoe iedereen tegen je aan kijkt de rest van je leven.
Maar als ik bedrijgt wordt weer wel denk ik. Familie/vrienden ook.
quote:Maakt niet uit, ben jij in 1 van die situaties in staat om te moorden?
Op maandag 10 juni 2002 19:23 schreef daburnd88 het volgende:
bedoel je
1>
echt moorden als iemand jou familie wil vermoorden?2>
of toch meer eerwraak wat tegenwoordig door een bepaalde groep mensen in nederland erg populair is gemaakt?3>
of nog beter het dood schieten van mensen die niet jou mening verkondigen en als voorbeeld voor een grotere groep mensen staan?
quote:1> ja
Op maandag 10 juni 2002 19:24 schreef Potter het volgende:[..]
Maakt niet uit, ben jij in 1 van die situaties in staat om te moorden?
Ik zou wel in staat zijn om uit wraak iemand gruwelijk in elkaar te rammen maar dan moet diegene echt wat vreselijks gedaan hebben.
Ik heb overgens iemand weleens naar het ziekenhuis geslagen puur uit zelfverdediging. Iemand wou mij ff meppen, en ik kreeg een stoot dus toen haalde ik uit me mijn rechter en later bezefde ik pas dat ik een fles hard op zijn hoofd kapot had geslagen.
Ambulance etc er allemaal bij, politie noem maar op. Maar heb niets gekregen : "Puur zelfverdediging".
quote:Ik wel. Ik heb op dit moment zelfs iemand op het oog. Ik twijfel nog tussen verschillende methoden, maar binnen een week ben ik er hopelijk wel uit.
Op maandag 10 juni 2002 19:18 schreef Potter het volgende:
Ik zou wel eens weten wat ik zou doen als iemand mijn familie wat aan doet of wanneer ik mezelf moet beschermen. Zelf denk ik dat ik het niet kan.
Wat denken jullie wat je zou doen?
quote:namaak makaken!!
Op maandag 10 juni 2002 19:33 schreef rnakaken het volgende:[..]
Ik wel. Ik heb op dit moment zelfs iemand op het oog. Ik twijfel nog tussen verschillende methoden, maar binnen een week ben ik er hopelijk wel uit.
Toedels,
ok...ok.....in some situations......i'm not that hard!
why can't you be a men! fight me one on one!!
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonfly op 10-06-2002 19:38]
quote:sssst niet verder vertellen
Op maandag 10 juni 2002 19:34 schreef Potter het volgende:[..]
namaak makaken!!
Ik haat mijn medeforensen. Pak verdorie een andere trein
quote:ben jij dat? kom maar op sukkel...hhhaahhaa
Op maandag 10 juni 2002 19:38 schreef kwib het volgende:
Alleen gedurende de ochtendspitsIk haat mijn medeforensen. Pak verdorie een andere trein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |