N8 van vrijdag op zaterdag 10 paracetamollen geslikt omdat ik al last had...
Toen zaterdag ochtend meteen afspraak gemaakt...
Ik naar tandarts...krijg ik een wortel kanaal behandeling..
D8 ik eindelijk af te zijn van de pijn...
Heb ik nu NOG meer pijn!
Niet te zuinig gewoon, zit nu ook al weer aan de paracetamolle, maar die werken dus nie
En niets anders wat me van de pijn af kan houden...
Morgen maar weer gaan dan, want dis nie normaal meer
quote:ach arme jij!! Sterkte ermee!!
Op maandag 10 juni 2002 00:10 schreef MOD het volgende:
...VAN DE KIESPIJNNNN!!!N8 van vrijdag op zaterdag 10 paracetamollen geslikt omdat ik al last had...
Toen zaterdag ochtend meteen afspraak gemaakt...
Ik naar tandarts...krijg ik een wortel kanaal behandeling..
D8 ik eindelijk af te zijn van de pijn...
Heb ik nu NOG meer pijn!Niet te zuinig gewoon, zit nu ook al weer aan de paracetamolle, maar die werken dus nie
En niets anders wat me van de pijn af kan houden...
Morgen maar weer gaan dan, want dis nie normaal meer
maar iig succes want het zal geen pretje zijn
Maar fijn dat ik me op fok! een beetje kan consentreren, word de pijn een stuk minder van
Helpt echt, als je verder niets in huis hebt.
quote:Klopt, heb ik ook wel eens geprobeerd. En tot mijn verbazing werkte het echt goed. Maar kijk inderdaad uit met de pijnstillers dan.
Op maandag 10 juni 2002 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet hoeveel pijnstillers je nu al op hebt, maar spoelen met alcohol...en dan bedoel ik geen bier of wijn, maar jenever, whisky ofzoiets sterks kan wel helpen.
Spoelen, een tijdje een slok tegen de zere kies houden, en dan uitspugen.
Dat een paar slokken volhouden.Helpt echt, als je verder niets in huis hebt.
quote:ben blij dat je pijn door fok verzacht kan worden
Op maandag 10 juni 2002 00:18 schreef MOD het volgende:
Nouw, bedankt allemaal...
Maar praatjes vullen geen gaatjesMaar fijn dat ik me op fok! een beetje kan consentreren, word de pijn een stuk minder van
quote:Ik slik het wel in..
Op maandag 10 juni 2002 00:23 schreef Bluezz het volgende:en dan uitspugen.
kip
quote:Nouw, een joint gaat er wel in, alleen het probleem is dat het nu bijna half 1 is, en er is geen zaak meer open hier, dus zin heeft het nie, majaa...
Op maandag 10 juni 2002 00:38 schreef Kip het volgende:
ik weet niet of je het wil doen. maar een joint helpt bij mij altijd heel erg goede tegen de meeste soorten pijn. ik heb zelf dan nog nooit kiespijn gehad en heb ook nogsteeds geen gaatjes ofzo. maar mensen zeggen iig dat het heel erg is. maarok, toch denk ik dat een beetje hash of weed de pijn behoorlijk kan verzachten.kip
quote:uj, wel spoelen dan alleen he. want als je al 10 (of meer) paracetamolletjes achter de kiezen heb kan zown slok drank behoorlijk slecht op de maag vallen enzo.
Op maandag 10 juni 2002 00:42 schreef MOD het volgende:[..]
Nouw, een joint gaat er wel in, alleen het probleem is dat het nu bijna half 1 is, en er is geen zaak meer open hier, dus zin heeft het nie, majaa...
'k heb net de drank-kast van mn ma geplunderd, en verrek! daar stond een fles pasoa!
Niet dat dat zo sterk is, maar ze had de StrohRum al opgemaakt
Maar dit werkt ook wel een beetje
kip
tenzij je echt dood wilt? maar denk ut niet
Ik weet hoe je je voelt nu... je ken openneerspringen wat je wilt.. niets helpt...
Ik ging altijd maar uhh... ja... er niet aan denken..
maar ik leef wel mee.. voelt namelijk erg kut, denk je eraf te zijn nee, krijg je dit erachteraan, je moet morgen gewoon eventjes, als het niet over is, naar de tandarts gaan, en vragen voor een kuurtje oid... er is wel wat voor... maar wat weet ik niet.. want was bij mij na 2 dagen over...
quote:een hele goeie, doe es voor
Op maandag 10 juni 2002 00:12 schreef static het volgende:
Sla jezelf eens flink op de bek.
Laat je tandarts een goeie pijnstiller voorschrijven.
Dat mag je zo'n man/vrouw gewoon om vragen na een wortelkanaalbehandeling.
Vind 't trouwens vaag dat die arts dat niet meteen aangeboden heeft.
quote:haha, daar heb ik geen tijd voor.
Op maandag 10 juni 2002 00:13 schreef Haanibal het volgende:
poets je tanden sterk met prodent, poets je tanden sterk en wit!maar iig succes want het zal geen pretje zijn
Ik moest toen een zenuwbehandeling ondergaan bij de tandarts, ook niet heel lekker, maar je bent achteraf blij dat je er vanaf bent.
quote:Ja da's slim, weet je wel hoeveel suiker daar in zit?
Op maandag 10 juni 2002 00:42 schreef MOD het volgende:[..]
Nouw, een joint gaat er wel in, alleen het probleem is dat het nu bijna half 1 is, en er is geen zaak meer open hier, dus zin heeft het nie, majaa...
'k heb net de drank-kast van mn ma geplunderd, en verrek! daar stond een fles pasoa!
Het is toch niet normaal dat het juist NA zo'n behandeling nog zo zeer doet! Waarschijnlijk mag je meteen langskomen.
Iig sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |