quote:Damn, hij is nog serieus ook volgens mij..
Op zaterdag 08 juni 2002 19:25 schreef Kreator het volgende:[..]
...of weet je niet wat Het OUde haasje is ofzo? sjongejonge...jij moet echt nog veel leren. Is wat discreter dan eva he..
quote:Je vergeet Circus...zo heette het eerst. Toen liep het nog redelijk goed...
Op zaterdag 08 juni 2002 19:26 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Alwéér?! Jeumig. Eerst was het de Experience, toen de TakeFive, toen nog iets, toen de Scream, en nu wéér over de kop?!
Ik snap niet waarom ze in Enschede geen disco van de grond kunnen krijgen.
Dat probeersel op Miracle Planet sloeg natuurlijk nergens op.
quote:Omdat die kutstudenten daar meer lullen over zuipen dan dat ze het daadwerkelijk doen...
Op zaterdag 08 juni 2002 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap niet waarom ze in Enschede geen disco van de grond kunnen krijgen.
quote:Jij begint over een hoerentent. Ik niet...
Op zaterdag 08 juni 2002 19:27 schreef Stanavako het volgende:[..]
Damn, hij is nog serieus ook volgens mij..
quote:Kom je uit Hengelo ofzo? kan haast niet anders. Die mensen daar voelen zich altijd iets beter...
Op zaterdag 08 juni 2002 19:28 schreef Stanavako het volgende:[..]
Omdat die kutstudenten daar meer lullen over zuipen dan dat ze het daadwerkelijk doen...
quote:Disco heeft weinig met zuipen te maken. Zuipen doe je in een kroeg. In een disco wordt gedanst.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:28 schreef Stanavako het volgende:Omdat die kutstudenten daar meer lullen over zuipen dan dat ze het daadwerkelijk doen...
quote:EVA zit in hengelo. oldenzaalse straat, kruissing met de beethovenlaan.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:24 schreef Stanavako het volgende:[..]
Let ik nooit op tijdens het wegrennen als we bij het betalen zijn aanbeland...
En als je mooi wildt stappen moet je na ZAK in Uelsen gaan (duitsland net over de grens bij tubbergen)
quote:Vroeger wel. Nu niet meer. Toen ging ik naar Zak (oid) & index.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:29 schreef Sinaasappel het volgende:
Gaan jullie nooit in duitsland stappen???
quote:Zak, maar als ik daar ben kost het me minimaal 2 kaarten omdat ik vreemdgenoeg altijd in de cocktailbar beland...
Op zaterdag 08 juni 2002 19:29 schreef Sinaasappel het volgende:
Gaan jullie nooit in duitsland stappen???
quote:Nee, uit een klein kutgat naast Oldenzaal, maar ben in het begin van m'n 1e studie eens een paar keer wezen stappen met studenten.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:29 schreef Kreator het volgende:[..]
Kom je uit Hengelo ofzo? kan haast niet anders. Die mensen daar voelen zich altijd iets beter...
quote:Homo's dansen meer dan hetero's
Op zaterdag 08 juni 2002 19:29 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Disco heeft weinig met zuipen te maken. Zuipen doe je in een kroeg. In een disco wordt gedanst.
quote:Ghehehhe...dus uit 1 ervaring besluit je dat enschede een kutstad is?!?
Op zaterdag 08 juni 2002 19:33 schreef Stanavako het volgende:[..]
Nee, uit een klein kutgat naast Oldenzaal, maar ben in het begin van m'n 1e studie eens een paar keer wezen stappen met studenten.
De hele middag hadden ze het over onwijs zuipen en hoeveel bier ze konden hebben enzo, maar na een paar uurtjes stonden ze te wankelen op de benen en gingen ze naar huis
Daarna nooit meer met studenten gaan stappen..
quote:Tubbergen
Op zaterdag 08 juni 2002 19:29 schreef vexz het volgende:[..]
EVA zit in hengelo. oldenzaalse straat, kruissing met de beethovenlaan.
En als je mooi wildt stappen moet je na ZAK in Uelsen gaan (duitsland net over de grens bij tubbergen)
quote:Laat ik het anders formuleren: kan mij het schelen dat een disco het moet hebben van drankverkoop, ik ga voor het dansen
Op zaterdag 08 juni 2002 19:34 schreef Stanavako het volgende:Homo's dansen meer dan hetero's
Niettemin moet een discotheek vooral winst maken met de drankverkoop, snappie ?
En in Enschede kan dat denk ik (helaas) alleen maar hier:
quote:Klopt wel hoor...
Op zaterdag 08 juni 2002 19:35 schreef Stanavako het volgende:[..]
Tubbergen
Ik zou die taxichauffeur van je ff flink op z'n bek rammen als ik jou was...
quote:Dat studenten met betrekking tot dranken meer woorden dan daden hebben is nog tot daar aan toe, maar ik irriteer me echt de tering aan al dat gelul over wijven die ze gehad zouden hebben, aandelen, papa's auto en de rest van die bullshit.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:34 schreef Kreator het volgende:[..]
Ghehehhe...dus uit 1 ervaring besluit je dat enschede een kutstad is?!?
quote:Dan rij je dus wel een teringeind om...
Op zaterdag 08 juni 2002 19:37 schreef Kreator het volgende:[..]
Klopt wel hoor...
quote:Studenten in Enschede zijn meestal nerds. Die hebben het alleen over wijven op hun desktop. De studenten die jij noemt hier, kom je zelden in Enschede tegen.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:38 schreef Stanavako het volgende:Dat studenten met betrekking tot dranken meer woorden dan daden hebben is nog tot daar aan toe, maar ik irriteer me echt de tering aan al dat gelul over wijven die ze gehad zouden hebben, aandelen, papa's auto en de rest van die bullshit.
Echt elk woord wat er bij die lui uitkomt is gelul.
I am a man who walks the walk when he talks the talk
quote:Ze voldeden niet aan het beeld van een nerd...
Op zaterdag 08 juni 2002 19:39 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Studenten in Enschede zijn meestal nerds. Die hebben het alleen over wijven op hun desktop. De studenten die jij noemt hier, kom je zelden in Enschede tegen.
...maar ik kom ze zelden tegen op vrijdag en zaterdagavond...
quote:Ja alle studenten ff generaliseren lijkt mij erg getuigen van gelul van jouw kant.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:38 schreef Stanavako het volgende:[..]
Dat studenten met betrekking tot dranken meer woorden dan daden hebben is nog tot daar aan toe, maar ik irriteer me echt de tering aan al dat gelul over wijven die ze gehad zouden hebben, aandelen, papa's auto en de rest van die bullshit.
Echt elk woord wat er bij die lui uitkomt is gelul.
I am a man who walks the walk when he talks the talk
quote:Was jij niet die jongen op de fiets gisteravond die boven een plantenbak hing en z'n dure investing van die avond weer aan de plantjes aan het geven was???
Op zaterdag 08 juni 2002 19:46 schreef Tsjernobelg het volgende:[..]
Ja alle studenten ff generaliseren lijkt mij erg getuigen van gelul van jouw kant.
Maar dan blijf je toch lekker gewoon weg uit enschede, hoef ik je tenminste daar niet tegen te komen, is mijn dag weer goed.
quote:Ja hoor, daar is er 1
Op zaterdag 08 juni 2002 19:46 schreef Tsjernobelg het volgende:[..]
Ja alle studenten ff generaliseren lijkt mij erg getuigen van gelul van jouw kant.
Maar dan blijf je toch lekker gewoon weg uit enschede, hoef ik je tenminste daar niet tegen te komen, is mijn dag weer goed.
quote:Triest, triest, triest.
Op zaterdag 08 juni 2002 19:49 schreef Stanavako het volgende:[..]
Ja hoor, daar is er 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |