quote:Hoe lang het duurt?
Op dinsdag 04 juni 2002 23:25 schreef Mielz het volgende:
He mensen, mijn inmiddels ex heeft t een tijdje geleden uitgemaakt iets minder dan een maandje terug ongeveer na een 2 jarige relatie, en hoe doet zoooo'n pijn en het voelt alsof ik er helemaal nix kan tegen doen, ik ben ook misselijk, en het lukt maar niet om aan me werk te beginnen en me concetratie bij dingen te houden, ook moet ik vaak huilenHoelaat gaat zoiets nog duren? Ze zit nu ook in lloret en dat doet helemaal zeer zeg maar.. En ik ben ook continue in de war, van wat ik nou mis, haar of de warmte, maar ik wil dr best wel graag terug maar de onmacht maakt me zelfs misselijk.. vooral nu ze zo letterlijk onbereikbaar is..
ik had 3 jaar verkering, en het duurde bij mij ongeveer een half jaar voor ik haar achter me had gelaten... en de dingen geaccepteerd had.
Veel sterkte.
Ik mis mijn ex ook vrij vaak, heel goed..
Maar je kunt er inderdaad weinig aan doen.
na 3 maanden is het wel vermindert, maar leuk is anders..
Suc6,
Voor hetzelfde geld zit je volgende week of maand al met een ander, en is dat DE ware..
Nouja, zeggen ze dan.. ( ik blijf ook maar hopen
)
Overgens, het feit dat ze nu in Lloret zit hoeft nix ergs te betekenen. Ookal heeft zij het uitgemaakt, ze laat zich vast niet helemaal suf neuken door de eerste de beste gast want als je net uit een 2 jarige relatie komt kan je dat echt ni zomaar, ze zal ook heus nog wel aan jou denken (tenzij het het laatste jaar al ruk was, maar dat neem ik ni aan).
Inmiddels ben ik een ander meisje tegen gekomen en dan kijk je weer heel anders tegen de wereld aan ![]()
Maar voor de komende tijd: doe rustig, zoek wat afleiding in werk / studie. Over een tijdje weer een beetje uitgaan en dan komt het allemaal goed. Je mag best hopen op je ex, maar hou jezelf niet voor de gek.
Sterkte
kop op man, tis nu ff kut maar doorbijten, gaat vanzelf over.......
Altijd blijven lachen!
Kom op het komt vanzelf wel goed, in het begin voelt iedereen zich wel klote! Tijd heelt alle wonden!
Sterkte
quote:Yep, zelfde...
Op dinsdag 04 juni 2002 23:28 schreef SolidArt het volgende:[..]
Hoe lang het duurt?
ik had 3 jaar verkering, en het duurde bij mij ongeveer een half jaar voor ik haar achter me had gelaten... en de dingen geaccepteerd had.
quote:Dat ben ik niet met je eens, het is inmiddels 1,5 week "uit" met mijn ex (uit tussen haakjes omdat het woord nog niet officieel gezegt is) maar ik weet zeker dat ze nu alweer met dingen achter me rug om bezig is! en dat terwijl de relatie op zich altijd wel goed was. Het ligt net aan het type meisje denk ik, mijn vriendin was nogal aandachtsgeil en heel beinvloedbaar door haar vriendinnen, en mja die vriendinnen zijn players
Op woensdag 05 juni 2002 00:02 schreef TheHolyOne het volgende:
Overgens, het feit dat ze nu in Lloret zit hoeft nix ergs te betekenen. Ookal heeft zij het uitgemaakt, ze laat zich vast niet helemaal suf neuken door de eerste de beste gast want als je net uit een 2 jarige relatie komt kan je dat echt ni zomaar, ze zal ook heus nog wel aan jou denken (tenzij het het laatste jaar al ruk was, maar dat neem ik ni aan).
Overigens heeft mijn relatie bijna 3 jaar geduurt, dus het was niet zomaar ff een relatie...
Side
maar het is niet zoals het nu lijkt
verwerken kost tijd. Ga niet zitten treuren, maar zoek je vrienden op.
Op een dag besef je dat de zon toch ook nog schijnt!
sterkte! k weet wat je door maakt (maar ik heb het ook al een paar keer overleefd... lees mijn posts maar na)
quote:Yup... I know that feeling
Op woensdag 05 juni 2002 14:04 schreef extreme het volgende:
bij mij was het een jaartje,
dan is het gemis dragelijk....
de spijt blijft langer,
quote:ja vooral de sex
Op woensdag 05 juni 2002 14:19 schreef Frenkie het volgende:
wat mis je dan..?? de sex..???
quote:Ik ben dus 'de ex' waar het hier over gaat, jaja
Op woensdag 05 juni 2002 14:19 schreef Frenkie het volgende:
wat mis je dan..?? de sex..???
quote:ho ho ho..
Op woensdag 19 juni 2002 23:48 schreef Izzie het volgende:[..]
ja vooral de sex
*zucht* nee de warmte etc, support, liefde enzo, sex kan je toch overal halen..
Ik had het niet tegen jou maar tegen je ex..
Ìk ken genoeg mannen die zeggen dat ze zoveel missen terwijl ze enkel de sex missen... dus vandara mijn vraag.
Verder veroordeel ik jou nergens..
quote:Lijken is wel het juiste woord..
Op donderdag 20 juni 2002 00:04 schreef Izzie het volgende:[..]
Ik ben dus 'de ex' waar het hier over gaat, jaja
Maar wat een oppervlakkig ventje lijk jij, toch wel weer een beetje mindere opmerking...
Sommige relaties houden nml ook nog wat meer in..
PS: ik vond jou ook lief..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |