abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2002 @ 23:25:25 #1
27338 Mielz
Nu nog gratiser!
pi_4452125
He mensen, mijn inmiddels ex heeft t een tijdje geleden uitgemaakt iets minder dan een maandje terug ongeveer na een 2 jarige relatie, en hoe doet zoooo'n pijn en het voelt alsof ik er helemaal nix kan tegen doen, ik ben ook misselijk, en het lukt maar niet om aan me werk te beginnen en me concetratie bij dingen te houden, ook moet ik vaak huilen Hoelaat gaat zoiets nog duren? Ze zit nu ook in lloret en dat doet helemaal zeer zeg maar.. En ik ben ook continue in de war, van wat ik nou mis, haar of de warmte, maar ik wil dr best wel graag terug maar de onmacht maakt me zelfs misselijk.. vooral nu ze zo letterlijk onbereikbaar is..
Bij mij is het gras groener!
pi_4452193
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 23:25 schreef Mielz het volgende:
He mensen, mijn inmiddels ex heeft t een tijdje geleden uitgemaakt iets minder dan een maandje terug ongeveer na een 2 jarige relatie, en hoe doet zoooo'n pijn en het voelt alsof ik er helemaal nix kan tegen doen, ik ben ook misselijk, en het lukt maar niet om aan me werk te beginnen en me concetratie bij dingen te houden, ook moet ik vaak huilen Hoelaat gaat zoiets nog duren? Ze zit nu ook in lloret en dat doet helemaal zeer zeg maar.. En ik ben ook continue in de war, van wat ik nou mis, haar of de warmte, maar ik wil dr best wel graag terug maar de onmacht maakt me zelfs misselijk.. vooral nu ze zo letterlijk onbereikbaar is..
Hoe lang het duurt?

ik had 3 jaar verkering, en het duurde bij mij ongeveer een half jaar voor ik haar achter me had gelaten... en de dingen geaccepteerd had.

pi_4452198
tijd heelt alles.
Das echt het enige wat ik erover kan zeggen... zo fuckin' cliche en zo fuckin' waar.
Wees gerust, na 1,5 a 2 maanden is echt het ergste weg.

Veel sterkte.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 4 juni 2002 @ 23:30:08 #4
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_4452234
Ik wil je niet ongerust maken maar ik merk toch wel dat ik mijn ex nog mis na een jaar. Komt ook dat mijn nieuwe liefde ook niet echt meegeef en dat ik in haar veel van mijn ex herken.
Liefde, leven , geven!!!!
pi_4452333
Tja, dat gevoel is minder he..
Ken het maar al te goed jammer genoeg..

Ik mis mijn ex ook vrij vaak, heel goed..
Maar je kunt er inderdaad weinig aan doen.

na 3 maanden is het wel vermindert, maar leuk is anders..

Suc6,

Voor hetzelfde geld zit je volgende week of maand al met een ander, en is dat DE ware..
Nouja, zeggen ze dan.. ( ik blijf ook maar hopen )

pi_4452855
ik sluit me bij honesty aan....

Overgens, het feit dat ze nu in Lloret zit hoeft nix ergs te betekenen. Ookal heeft zij het uitgemaakt, ze laat zich vast niet helemaal suf neuken door de eerste de beste gast want als je net uit een 2 jarige relatie komt kan je dat echt ni zomaar, ze zal ook heus nog wel aan jou denken (tenzij het het laatste jaar al ruk was, maar dat neem ik ni aan).

en aan bakboord zwemmen haaien......
pi_4453031
Het kan soms heel lang duren... maar als je geluk hebt vergeet je alles heel snel, het is in ieder geval een moeilijke tijd.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_4453244
Sluit je maar aan bij de rest... Ik heb ook bijna 3 maanden in de shit gezeten toen het uit ging. Ik wilde d'r terug want er was toch niemand op de wereld die zo goed bij mij paste als zij.

Inmiddels ben ik een ander meisje tegen gekomen en dan kijk je weer heel anders tegen de wereld aan

Maar voor de komende tijd: doe rustig, zoek wat afleiding in werk / studie. Over een tijdje weer een beetje uitgaan en dan komt het allemaal goed. Je mag best hopen op je ex, maar hou jezelf niet voor de gek.

pi_4458549
Ex en ik zijn nu een kleine 2 maanden uit elkaar en heb het idee dat ik de dikste ellende nu wel gehad heb. Tuurlijk is het nog moeilijk en mis haar ook nog steeds, maar het begint gewoon een andere plaats te krijgen. Probeer gewoon te denken aan de leuke dingen die jullie gedaan hebben. Voel je je een stuk beter, dan wanneer je gaat lopen malen over het hoe en waarom.

Sterkte

woensdag 5 juni 2002 @ 13:41:52 #10
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4458644
kom net terug uit Lloret en je moet de groeten van der hebben!

kop op man, tis nu ff kut maar doorbijten, gaat vanzelf over.......

Altijd blijven lachen!

pi_4458770
Hoelang?? Dat is bij iedereen verschillende, mijn eerste relatie liep naar 2,5 maand stuk het heeft me wel bijna een half jaar gekost voordat het me niet echt mee boeit wat ze doet! We praten nog wel enzo, maar verder is er niet echt meer een gevoel bij, van oude verliefdheid dan, een gewoon vriendschappelijk gevoel nog altijd wel!

Kom op het komt vanzelf wel goed, in het begin voelt iedereen zich wel klote! Tijd heelt alle wonden!

Sterkte

woensdag 5 juni 2002 @ 14:02:50 #12
28715 PyroX
Schop nooit tegen een Eend!!
pi_4459028
bij mij is het nu 9 maanden geleje uitgegaan, (intussen wel andere gehad) maar nog als ik r zie of aan r denk dan smelt ik. En t doet wel pijn haar met n ander zien maarjah gewenning doet wonderen.
Te recht voor komkommer, te krom voor banaan
  woensdag 5 juni 2002 @ 14:04:07 #13
17075 extreme
-wannahave-
pi_4459070
bij mij was het een jaartje,
dan is het gemis dragelijk....
de spijt blijft langer,
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  woensdag 5 juni 2002 @ 14:18:04 #14
29643 Green
not yellow!
pi_4459308
Bij de één duurt het een week, bij de ander een jaar (of nog langer), maar meestal ben je er na 3 maanden wel van af (van het ergste iig).
Check mijn [url=http://fotoboek.fok.nl/green]fotoboek[/url]!
  woensdag 5 juni 2002 @ 14:19:27 #15
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4459338
wat mis je dan..?? de sex..???
pi_4459381
ik snap echt precies wat je bedoeld. ik had een half jaartje wat met mn meisie en toen ging het uit. de eerste week toen het uit was heb ik mezelf op sterven na dood gewerkt, er was echt ff niks anders voor me, toen was de vakantie voor bij en moest ik het anders oplossen. ik ben toen elke avond op een bankie gaan zitten met een paar vrienden en mezelf klem gezopen, hoe slecht ook, maar ook dat werkte niet. toen ben ik gaan praten praten praten met vrienden, dat hielp wel. je moet vooral goed logisch nadenken, het enige wat ik je echt kan aanraden is, ga naar een bankie in het bos, ga er zitten en ga niet weg voor dat je alles op een rijtje hebt. het lijkt nu heel erg kut om dat te gaan doen, het lijkt misschien confronterend en dat is het ook, maar dat is wel de beste oplossing... ik ben er nu wel enigzins overheen, maar nog steeds mis ik haar, toch mn eerste meisje, heel moeilijk, maar het gaat echt steeds beter! dat zal het met jou ook gaan! geloof me
  woensdag 5 juni 2002 @ 14:28:03 #17
22392 Sinterklaashaas
Tupac Amaru Shakur R I P 71 96
pi_4459507
ja mijn ex maakte t 3 maand gelede uit, ik ben sins vandaag pas een beetje ok, daarvan ook mijn topic... t is gewoon kut maar je overleeft t wel en t komt wel goed
Cockteasen: "Een kip voor de haan neerzetten, zodra hij er op wil haal je de kip weg"
pi_4459590
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 23:28 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Hoe lang het duurt?

ik had 3 jaar verkering, en het duurde bij mij ongeveer een half jaar voor ik haar achter me had gelaten... en de dingen geaccepteerd had.

Yep, zelfde...
nu alweer dik een jaar bij m'n meissie, ben nu gewoon goed vriend met ex.
pi_4479717
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 00:02 schreef TheHolyOne het volgende:
Overgens, het feit dat ze nu in Lloret zit hoeft nix ergs te betekenen. Ookal heeft zij het uitgemaakt, ze laat zich vast niet helemaal suf neuken door de eerste de beste gast want als je net uit een 2 jarige relatie komt kan je dat echt ni zomaar, ze zal ook heus nog wel aan jou denken (tenzij het het laatste jaar al ruk was, maar dat neem ik ni aan).
Dat ben ik niet met je eens, het is inmiddels 1,5 week "uit" met mijn ex (uit tussen haakjes omdat het woord nog niet officieel gezegt is) maar ik weet zeker dat ze nu alweer met dingen achter me rug om bezig is! en dat terwijl de relatie op zich altijd wel goed was. Het ligt net aan het type meisje denk ik, mijn vriendin was nogal aandachtsgeil en heel beinvloedbaar door haar vriendinnen, en mja die vriendinnen zijn players

Overigens heeft mijn relatie bijna 3 jaar geduurt, dus het was niet zomaar ff een relatie...

Side

I have decided to live forever, or die in the attempt...
  donderdag 6 juni 2002 @ 19:50:09 #20
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_4479834
het lijk alsof de wereld geen zin meer heeft
je eigen omgevinkje is niet meer

maar het is niet zoals het nu lijkt

verwerken kost tijd. Ga niet zitten treuren, maar zoek je vrienden op.

Op een dag besef je dat de zon toch ook nog schijnt!

sterkte! k weet wat je door maakt (maar ik heb het ook al een paar keer overleefd... lees mijn posts maar na)

pi_4481696
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 14:04 schreef extreme het volgende:
bij mij was het een jaartje,
dan is het gemis dragelijk....
de spijt blijft langer,
Yup... I know that feeling
Arithmatic arithmatoc
  vrijdag 7 juni 2002 @ 01:12:50 #22
4540 Scorp.AM
WAT een hel
pi_4484403
toen het uitging met mijn ex
(af en aan ong 4 jaar wat gehad) wilde ik echt dood..
na een half jaar kwam ik er ong bovenop .. nog steeds mis ik r soms wel .. maar het is beter zo denk ik
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_4665093
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 14:19 schreef Frenkie het volgende:
ja vooral de sex *zucht* nee de warmte etc, support, liefde enzo, sex kan je toch overal halen..
We zitten in een dubieuze cirkel..
pi_4665390
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 14:19 schreef Frenkie het volgende:
Ik ben dus 'de ex' waar het hier over gaat, jaja
Maar wat een oppervlakkig ventje lijk jij, toch wel weer een beetje mindere opmerking...
Sommige relaties houden nml ook nog wat meer in..
We zitten in een dubieuze cirkel..
  donderdag 20 juni 2002 @ 00:12:55 #25
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4665505
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 23:48 schreef Izzie het volgende:

[..]

ja vooral de sex *zucht* nee de warmte etc, support, liefde enzo, sex kan je toch overal halen..

ho ho ho..

Ik had het niet tegen jou maar tegen je ex..
Ìk ken genoeg mannen die zeggen dat ze zoveel missen terwijl ze enkel de sex missen... dus vandara mijn vraag.
Verder veroordeel ik jou nergens..

donderdag 20 juni 2002 @ 00:14:27 #26
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4665527
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 00:04 schreef Izzie het volgende:

[..]

Ik ben dus 'de ex' waar het hier over gaat, jaja
Maar wat een oppervlakkig ventje lijk jij, toch wel weer een beetje mindere opmerking...
Sommige relaties houden nml ook nog wat meer in..

Lijken is wel het juiste woord..
Een relatie aangaan om de seks doe ik namelijk nooit.. sexen zonder relatie wel.. zoek de verschillen..

PS: ik vond jou ook lief..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')