quote:Welcome back!
Op maandag 03 juni 2002 19:37 schreef maple-leaf het volgende:
na regen komt zonneschijn zoals nu het geval is
quote:Precies, Nirvana heeft muzikaal in ieder geval niks nieuws gemaakt. Gigi daarentegen...
Op maandag 03 juni 2002 19:27 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik dacht dat Gigi dat gedaan had
Maar goed ik ga maar eens gitaarspelen met bandje, ik heb het vermoeden dat ik daar exact 7 minuten geleden had moeten zijn
quote:Ik heb tevens het vermoeden dat ik dit 3 minuten te laat heb gepost...
Op maandag 03 juni 2002 19:40 schreef ullie het volgende:[..]
Precies, Nirvana heeft muzikaal in ieder geval niks nieuws gemaakt. Gigi daarentegen...
Maar goed ik ga maar eens gitaarspelen met bandje, ik heb het vermoeden dat ik daar exact 7 minuten geleden had moeten zijn
quote:Mag ik je buum daar ook instoppen? En die van mij ook, als er nog ruimte voor is?
Op maandag 03 juni 2002 19:40 schreef Biene het volgende:En hoi Q, en ik wil geen koelkast...geef mij maar een oven.
quote:thnxs
Op maandag 03 juni 2002 19:38 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Welcome back!
* Conflict is net heel extreem nat geworden van allemaal vervelende druppeltjes die niet ontweken konden worden....
quote:Toedels
Precies, Nirvana heeft muzikaal in ieder geval niks nieuws gemaakt. Gigi daarentegen...
quote:Suc6 kerel! Later!
quote:Heeeeeeeeeeela !
Op maandag 03 juni 2002 19:37 schreef maple-leaf het volgende:
na regen komt zonneschijn zoals nu het geval is
quote:Och boeit me niet zo.. Iedereen heeft zo zijn of haar mening and that's it
Op maandag 03 juni 2002 19:41 schreef NFA-DK het volgende:
Wel flauw dat niemand meer in ging op die opmerking over Nirvana.. gevoelig snaartje? Maar oke, dan hebben we het er niet meer over...
quote:Van mijn buum blijf je af.
Op maandag 03 juni 2002 19:41 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Mag ik je buum daar ook instoppen? En die van mij ook, als er nog ruimte voor is?
Stop jouw buum maar lekker in de magnetron of zo.
quote:Ja maar mensen moeten me toch eens uitleggen wat er zo geweldig was aan kurt cobain.. iedereen zit maar van: Ja maar hij heeft heel de muziek wereld verandert etc! Ja maar ook een andere wereld..
Op maandag 03 juni 2002 19:42 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
Och boeit me niet zo.. Iedereen heeft zo zijn of haar mening and that's it
quote:oeps bij jou niet dan
Op maandag 03 juni 2002 19:42 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Heeeeeeeeeeela !
quote:Tozzo!
Op maandag 03 juni 2002 19:43 schreef Otherside het volgende:
*snel zwaaizwaai en kuskus alvorens Jip naar bed te brengen*Tozzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |