quote:dat was ook geen echte schwalbe natuurlijk, dat doe je alleen als je er een penalty mee wil afdwingen
Op maandag 03 juni 2002 15:55 schreef Schurk het volgende:
Ik dacht dat de Schwalbe zwaarder bestraft ging worden. Maar als je dan die Rivaldo vandaag weer ziet gaan dan merk je re niks van.
Rivaldo moeten ze gewoon voor een wedstrijd schorsen.
quote:das niet waar. Schwalbe is gewoon zonder reden vallen, en daarmee kaarten aannaaien of vrijtrappen/ pingels te versieren
Op maandag 03 juni 2002 15:56 schreef Kaalhei het volgende:[..]
dat was ook geen echte schwalbe natuurlijk, dat doe je alleen als je er een penalty mee wil afdwingen
quote:die zuidafrikaan gisteren kon er ook wat van
Op maandag 03 juni 2002 16:05 schreef Schurk het volgende:[..]
das niet waar. Schwalbe is gewoon zonder reden vallen, en daarmee kaarten aannaaien of vrijtrappen/ pingels te versieren
quote:neehoor, een schwalbe betekend gewoon zwaluw en verwijst naar een val/duik zonder aanleiding. Dat hoeft niet per se in het strafschopgebied te zijn. Daar komt hij wel het meeste voor uiteraard, want aan een schwalbe op de middenstip heeft de duikelaar niet zoveel. Rivaldo is echt een laffe hond, dat je iemand zo kan naaien, een schorsing zou heel erg gewenst zijn bij mij.
Op maandag 03 juni 2002 15:56 schreef Kaalhei het volgende:[..]
dat was ook geen echte schwalbe natuurlijk, dat doe je alleen als je er een penalty mee wil afdwingen
Poll: Hoe moet Rivaldo gestraft worden?
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen ![]()

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
quote:precies
Op maandag 03 juni 2002 16:11 schreef Frenkie het volgende:
Hey Bloodhound, waarom is er geen optie met de keuze: geen straf, hoort erbij...
quote:Die is er toch, waarschuwing, dat is geen straf...
Op maandag 03 juni 2002 16:11 schreef Frenkie het volgende:
Hey Bloodhound, waarom is er geen optie met de keuze: geen straf, hoort erbij...
quote:ja maar zelfs geen waarschuwing.. misschien deed het wel zeer bij rivaldo... en je hooortg de bal ook niet zo te trappen natuurlijk!
Op maandag 03 juni 2002 16:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Die is er toch, waarschuwing, dat is geen straf...
quote:Ja heel pijnlijk ja. Een bal op je been, stel je voor als voetballer, een bal op je been! En daarom geep hij natuurlijk ook naar zijn gezicht...Kan erg pijn doen aan je gezicht, zo'n bal op je been...
Op maandag 03 juni 2002 16:13 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja maar zelfs geen waarschuwing.. misschien deed het wel zeer bij rivaldo... en je hooortg de bal ook niet zo te trappen natuurlijk!
quote:ik heb het nnog niet gezien, geef vanavond meer commentaar
Op maandag 03 juni 2002 16:16 schreef deurmat het volgende:[..]
Ja heel pijnlijk ja. Een bal op je been, stel je voor als voetballer, een bal op je been! En daarom geep hij natuurlijk ook naar zijn gezicht...Kan erg pijn doen aan je gezicht, zo'n bal op je been...
Allemaal doen ze het.
Bannen die hap.
Nooit meer op Fok!
quote:Oke
Op maandag 03 juni 2002 16:18 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik heb het nnog niet gezien, geef vanavond meer commentaar
Rivaldo stond in ieder geval bij de cornervlag. De bal lag een paar meter verderop. Rivaldo lette niet echt op (volgens mij stond hij gebukt wat uit te rusten) en toen schoot die Turk de bal tegen hem aan. Welliswaar wel behoorlijk hard, maar tegen de benen van rivaldo. Hij greep dramatisch naar het gezicht en liet zich als een zwaan onder de hete olie naar de grond vallen. Schandalig
quote:Rivaldo ook, één pot nat.
Op maandag 03 juni 2002 16:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Rovaldo is gewoon een arrogante eikel die zowiezo een lesje nodig heeft, dit is een mooie gelegenheid.
quote:Hij heeft hem gewoon zwaar goed genaaid
Op maandag 03 juni 2002 16:22 schreef deurmat het volgende:[..]
Oke
Rivaldo stond in ieder geval bij de cornervlag. De bal lag een paar meter verderop. Rivaldo lette niet echt op (volgens mij stond hij gebukt wat uit te rusten) en toen schoot die Turk de bal tegen hem aan. Welliswaar wel behoorlijk hard, maar tegen de benen van rivaldo. Hij greep dramatisch naar het gezicht en liet zich als een zwaan onder de hete olie naar de grond vallen. Schandalig
quote:Zonde dat sommige "voetbalfans" dit soort spelbederf al gaan aanmoedigen
Op maandag 03 juni 2002 16:27 schreef Youssef het volgende:[..]
Hij heeft hem gewoon zwaar goed genaaid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |