abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_287134
hi, ik wil al een tijdje dreads..
ben naar de kapper geweest, Hair Police maar er schijnt een wachtlijst te zijn van 2 maanden!Bovendien is duur, 400 piek zonder extensions..

Ik heb gehoord dat je ze ook zelf kan zetten.
weet een van jullie misschien waarmee (en waar ik het evt. kan kopen)?
ik heb dingen gelezen over lijm, tandpasta etc.Lijkt me niet echt gezond.

woensdag 2 augustus 2000 @ 18:04:24 #2
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_287171
Nou koop een retourtje Brasil, plaatsje Bahia.. Dannuh laat ik iemand van mijn familie het wel zetten..ga ik met je mee!
Blijft het ook nog es lang zitten..

Tja...zou het wel van je real haar laten doen.geen extions ofzo..maaarja ik had ook niet zulke lange dreads dus..tja ach..

Het is wel super in iedergeval..misschien mijn haren maar weer es langer laten groeien en doen

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_287507
Hoe doen ze dat eigenlijk die dreads maken?
pi_3065450
Nou www.dreadheadhq.com is de perfecte site. Het hangt er een beetje vanaf hoe lang haar je hebt maar binnen een paar uurtjes kan je mooie dreads hebben. Eigelijk nog geen echte dreads want dat zijn ze pas over een jaar. Hoe het werkt? Je verdeelt je haar in plukken. Vervolgens pak je een pluk beet en ga je met een heel fijn kammetje tegen de richting van je haar inkammen, dus richting je hoofd. Als je hier een poosje mee doorgaat wordt die pluk haar een enorme klit, een beginnende dread dus eigelijk. Please geen zooi erin smeren! tandpasta!? het woord zelf maakt toch al duidelijk dat dat voor je tanden bedoelt is? Je kan bij de Kinki Kapper speciale dreadwax en dreadshampoo halen en dat werkt perfect. Lees die site goed door er staan belangrijke dingen op! Succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')