Ben nu ziek want ik voel mijn maag en mn spieren en bloedvaten
kan Generatie Blaat mij nog volgen ????
NEE niet navolgen!!! volgen wat ik concludeer!
Wat moet ik nu doen???
Zal ik even gaan liggen of er meer van maken en drinken?
quote:Volgens mij moet je het alcoholpercentage verdubbelen.
Op zondag 02 juni 2002 19:11 schreef Lurky het volgende:
Wat moet ik nu doen???
Zal ik even gaan liggen of er meer van maken en drinken?
3 druppels siroop
1 deel rum en
1 deel spa dus?
Die Spa smaakt toch nergens naar? dat doe ik gewoon met water. Moet wel economisch blijven: spa kost onnodig geld.
Smaakt wel erg cocosachtig En ik krijg het een betje warm...
moet ijsblokjes erin: buigruitje erbij
en gaan liggen
Snap er nog steeds niks van. Ik kan prima tegen gedestilleerd maar nu krijg ik ineeens allemaal verschijnselen.
Misschien toch maar doen wat Meneer Aart zegt.
grmmmm bah hele avond verpest
Ik hou jullie op de hoogte
quote:drank maakt meer kapot dan je liev is
Op zondag 02 juni 2002 20:55 schreef Lurky het volgende:
heh nou voel ik me weer katerig. komt dat nou door water of rumSnap er nog steeds niks van. Ik kan prima tegen gedestilleerd maar nu krijg ik ineeens allemaal verschijnselen.
Misschien toch maar doen wat Meneer Aart zegt.
grmmmm bah hele avond verpestIk hou jullie op de hoogte
Volgens mn vriend komt het door het bier vanmiddag op het terras in de zon.
De thuisvlijt-breezer daarna viel verkeerd.
Mn mix met rum staat in de koelkast: geen trek meer
Ga ik morgen proberen of het best wel te drinken was. maar dan zonder bier.
quote:HOezo DriNk je NieT geWOon Bier-met-BrEEzer-MIx??
Op zondag 02 juni 2002 22:38 schreef Lurky het volgende:
Deze avond was me zo liev...Volgens mn vriend komt het door het bier vanmiddag op het terras in de zon.
quote:Het is een vrouw! Eng!
Op zondag 02 juni 2002 22:38 schreef Lurky het volgende:
Deze avond was me zo liev...Volgens mn vriend komt het door het bier vanmiddag op het terras in de zon.
Zeg Breezers heten toch ook Bacardi Breezers?? Hoe kom jij dan op gin, jenever of Bootz??
Of is dat louter eigen creatieve inbreng geweest, die je nu dus hebt moeten bezuren?
Citrus breezer: 1 1/2 deel wodka, 5 delen grapefruitsap, 3 delen cranberrysap, met ijsblokjes mixen in gekoeld glas en versieren met limoenschijfje. Caraibische breezer: 2 scheuten oranjebitter, 12 cl ananassap, 4 cl bruine rum, 1 cl bananenlikeur, mixen in shaker, uitschenken in glas met ijsblokjes en versieren met kers en schijfje ananas. Sunset breezer: 8 cl bessensap, 4 cl sinasappelsap en een scheutje citroensap, roeren met ijsschilfers en dan gemberbier erbij doen, uitschenken en versieren met schijfje sinasappel Tropische breezer: 1 deel perziklikeur, 1 deel wodka en 1 deel jenever
Die laatste lijkt me erg sterk, daar zou ik nog 6 delen sinas bij doen.
Het is maar een verzamelnaam van Zuid-Amerikaanse cocktailrecepten. Er zijn er nog veel meer! Ik zal die met meloen eens zoeken...
quote:oew hou op
Op maandag 03 juni 2002 11:43 schreef Lurky het volgende:Ik, enge vrouw die zelf nog dingen durft te maken, probeer het gewoon vanavond weer maar dan zonder eerst bier te drinken.
Breezer is een type mix die niet persee iets met rum laat staan Bacardi te maken heeft. Het is pure luiheid van het barpersoneel dat het nu in flesjes wordt verkocht. Zelf maken is normaal. Al eeuwen:Citrus breezer: 1 1/2 deel wodka, 5 delen grapefruitsap, 3 delen cranberrysap, met ijsblokjes mixen in gekoeld glas en versieren met limoenschijfje.
Caraibische breezer: 2 scheuten oranjebitter, 12 cl ananassap, 4 cl bruine rum, 1 cl bananenlikeur, mixen in shaker, uitschenken in glas met ijsblokjes en versieren met kers en schijfje ananas.
Sunset breezer: 8 cl bessensap, 4 cl sinasappelsap en een scheutje citroensap, roeren met ijsschilfers en dan gemberbier erbij doen, uitschenken en versieren met schijfje sinasappel
Tropische breezer: 1 deel perziklikeur, 1 deel wodka en 1 deel jenever
Die laatste lijkt me erg sterk, daar zou ik nog 6 delen sinas bij doen.
Het is maar een verzamelnaam van Zuid-Amerikaanse cocktailrecepten. Er zijn er nog veel meer! Ik zal die met meloen eens zoeken...
quote:NEEEEE
Op maandag 03 juni 2002 11:57 schreef -Sum- het volgende:[..]
oew hou op
Wat blijkt nou: ik werd gisteren nog zieker van een glas sap zonder alcohol en vandaag nog veeeeeel zieker van een glaasje water: het lag niet aan de breezer.
* Lurky gaat weer naar bed en proberen veel water te drinken om ziekte uit te zweten.
Maar die breezerrecepten daar is niks mis mee hoor
quote:neej, neej
Op dinsdag 04 juni 2002 09:38 schreef Lurky het volgende:
* Nagekomen bericht:Wat blijkt nou: ik werd gisteren nog zieker van een glas sap zonder alcohol en vandaag nog veeeeeel zieker van een glaasje water: het lag niet aan de breezer.
* Lurky gaat weer naar bed en proberen veel water te drinken om ziekte uit te zweten.
Maar die breezerrecepten daar is niks mis mee hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |