quote:En voor nieuwtjes, die staan altijd het eerste op de Gamefaqs-boards.
Op dinsdag 26 november 2002 01:26 schreef X.T.C het volgende:[..]
Het is ook meer een site voor mensen die codes of een walkthrough nodig hebben.
-edit-
Je kan dan beter naar deze pagina gaan en op 'Krypt FAQ' klikken.
[Dit bericht is gewijzigd door The_Comeback-kid op 26-11-2002 17:53]
quote:Link werkt niet, maar dat geeft niet want daar wil ik zelf achter komen !
Op dinsdag 26 november 2002 09:22 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Check hier effe voor document waarin beschreven wordt hoe het Punten-systeem werkt in MK5 en welke bonussen je kan vinden daarmee
quote:Right, ik en fanboy zijn...
Maargoed..Met die fanboys van tegenwoordig weet je het maar nooit. (Zie gamespot)
Maar jullie hebben gelijk, zonder link heb je niks aan mijn info :
http://s2.cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage.asp?board=13780&topic=5221793
quote:
Oddity
The Xbox version does experience extreme slowdown if you are running in pro-scan. Changing the blood setting to medium reduces the slow down quite a bit, but it's still there. It doesn't affect gameplay at all, and if I hadn't seen the GC version running smooth as silk, I probably would think the slowdown was part of the game since it only happens when something dramatic happens on screen: icicles breaking, Scorpions flame kick, etc. If you switch the video setting on the Xbox, then everything runs as smooth as the GC version.
quote:Ach, t zal wel weer een kwestie van smaak zijn welke versie je neemt, ik ga voor de NGC versie
The X-Box version (not in p-scan) really did look blurier on my TV when compared to the Gamecube version. I agree that at points some textures were crisper, but the blur occurred while the game was in motion.
jah... leuk spel...
quote:Proef ik hier enthousiasme???
Op woensdag 27 november 2002 15:41 schreef Suphafly het volgende:
IK heb het topic niet gelezuh maar ik wou effe zeggen MK5 OP DE XBOX IS GEIL!!! BOTERGEIL!!!!!! IK BEN GISTER BIJ 10 KEER SCHOKKEND KLAARKOMEN GESTOP MET TELLEN!!! GEIL GEIL GEIL GEIL!!!
jah... leuk spel...
het was effe kutten maar toen kwam de eerste fatalitie
scorpion gooit zijn speer dwars door zijn tegenstander zen kopie en daarna na 2 maal flink rukken en kraken komt ie toch wel los GEIL!!!!
En die stances fantastisch tijdens het vechten paar klappen karrate door naar teakwondo en dan effe flink impalen met een kenker zwaard!! IMPALE RULES!!!!
quote:Ik bedoelde jou helemaal niet.
Op dinsdag 26 november 2002 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Right, ik en fanboy zijn...
Je tweede quote was trouwens van een andere user en ook daar laat je een essentieel stukje weg.
Could it be my TV? Regardless, the games graphics are so close that it may just be a personal preference maybe
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 27-11-2002 15:51]
quote:huh?
Op woensdag 27 november 2002 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik bedoelde jou helemaal niet.
P.S.
Het gaat over spelen in de P-scan mode..Als je die uit zet is er niets aan de hand. Degene die de review schreef zei zelfs dit:
Bottom line
If you only have a GC, then be happy with what you got. However, if you have both systems, I'd go with the Xbox.
Beetje vaag dat je nou juist dat stukje er niet bij zet.
-EDIT- lama moet ik wel lezuh he
*Wat screens post*
quote:Ik ga zo eens goed de Xbox review op IGN lezen. Zijn er nog sites die MK op alle systemen vergelijken. Niet dat ik het op de PS2 haal, maar de Cube kan aardig wat voor elkaar toveren. Ben benieuwd !
Op zondag 19 januari 2003 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hijs vet..
Nog 3,5 week...
quote:Vehet... Deze wil ik echt!
Op zondag 19 januari 2003 21:57 schreef Chocobo het volgende:
*Wat screens post*
quote:Ik kies controller-wise voor de XBOX.
Op zondag 19 januari 2003 23:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ga zo eens goed de Xbox review op IGN lezen. Zijn er nog sites die MK op alle systemen vergelijken. Niet dat ik het op de PS2 haal, maar de Cube kan aardig wat voor elkaar toveren. Ben benieuwd !
quote:Hij is echt GRU-WE-LIJK!!
Op zondag 19 januari 2003 23:14 schreef SmashBro het volgende:[..]
Vehet... Deze wil ik echt!
quote:dacht dat ie al uit was.. heb hem een maand geleden al gespeeld bij een vriend.. en vandaag nog een keer.. maar hij is echt iig echt wreed..
Op zondag 19 januari 2003 22:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hijs vet..
Nog 3,5 week...
quote:Ik heb um ook gespeeld..Maar dat was de import versie..Men vond het nodig om um voor Europa 2 maanden uit te stellen.
Op zondag 19 januari 2003 23:33 schreef MegA het volgende:[..]
dacht dat ie al uit was.. heb hem een maand geleden al gespeeld bij een vriend.. en vandaag nog een keer.. maar hij is echt iig echt wreed..
Wat wil ik dit graag weer door mijn boxen horen knallen
quote:deze kwam dacht ik van internet af.. het is iig geen origineel.. ik vind het spel wel ontzettend vet
Op zondag 19 januari 2003 23:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik heb um ook gespeeld..Maar dat was de import versie..Men vond het nodig om um voor Europa 2 maanden uit te stellen.
.
vooral als je je zwaard in de tegenstander duwt.. en hij de hele match met het zwaard in zijn buik rond blijft lopen
quote:Bij mij hoor je meestal "Flawless Victory".
Op zondag 19 januari 2003 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
FATALITY !Wat wil ik dit graag weer door mijn boxen horen knallen
quote:Mja..Beetje irri dat je um er niet uit kan trekken..Het kost een hoop energie en niet alle characters hebben die move.. Die van Kitana was wel vet..Die ragt 2 van die dolken in je knieen.
Op zondag 19 januari 2003 23:39 schreef MegA het volgende:[..]
deze kwam dacht ik van internet af.. het is iig geen origineel.. ik vind het spel wel ontzettend vet
vooral als je je zwaard in de tegenstander duwt.. en hij de hele match met het zwaard in zijn buik rond blijft lopen
quote:Vervelend he, als je geen schade aan de tegenstander hebt kunnen doen
Op zondag 19 januari 2003 23:40 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Bij mij hoor je meestal "Flawless Victory".
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |