quote:Priscella?
Op vrijdag 14 juni 2002 22:26 schreef Hunter het volgende:
Morgen is de BB meets BD meeting in Breda. Komen er nog Fokkers?
quote:Nee, die heeft afgebeld las ik
Op vrijdag 14 juni 2002 22:27 schreef Marble het volgende:[..]
Priscella?
In ieder geval kwalificeren Powergirl en ik als Fokkers, en ik vermoed dat BIGMAMA er ook heen gaat. Sanne, Cynix, Femfatale, jullie niet?
quote:Ik kom inderdaad niet morgen. Maar wens jullie daarentegen heel veel plezier! Doe Fondaco de groeten van me, ik zag dat hij vandaag al naar Nederland was vertrokken.
Op vrijdag 14 juni 2002 22:49 schreef Hunter het volgende:Sanne, Cynix, Femfatale, jullie niet?
Ik houd het topic op Mediawatchers natuurlijk wel in de gaten, en ben zeer benieuwd naar de foto's en de verhalen na afloop.
Veel plezier Hunter, en doe de groetjes aan Fondaco svp
quote:Ehhh, ik wist van niks
Op vrijdag 14 juni 2002 22:49 schreef Hunter het volgende:
Sanne, Cynix, Femfatale, jullie niet?
Ben de laatste weken ook niet echt veel op t fokforum te vinden geweest.
Hoe is eigenlijk met psycho Diane afgelopen??
quote:Ik ben er helaas niet bij geweest, ik hoorde wel van Mona dat het ontzettend leuk is geweest, maar dat er qua organisatie wel een paar dingetjes beter konden.
Op vrijdag 14 juni 2002 22:49 schreef Hunter het volgende:
Wie zullen er zijn?
Big Brother 1: Mona, Ruud, Martin, Sabine, Bart, Karin
Big Brother 2: Annet, Koos, Robin, Ferdi, Georgie, Hieke, Bianca II
Big Brother 3: Kelly, Frank, Danielle, Nancy, Richard, Diane, Andries, Tania, Aldrico, Leo, Gert-Jan
Big Diet: Anita, Mila, Corinne, Gerrit, Heino, Ray, Joop, Anita, Laetitia, Francis, Heino, Miep
Mediawatchers: Ik-Yo, Big Geraldo, Mish en vriend, Powergirl, Charisma, Caroline, Peacecatje, Hunter, Abbesijn, Moon, Vonnie, Fondaco, Vox317, ArjanG, Inkiepinkie
en nog wat los grut uit verschillende soaps, de bus en de barIn ieder geval kwalificeren Powergirl en ik als Fokkers, en ik vermoed dat BIGMAMA er ook heen gaat. Sanne, Cynix, Femfatale, jullie niet?
"Big Brother"- liefdes
Nadat Leo het huis werd uitgestemd, heeft hij zijn werk in de sociale sector weer opgepakt.Nukkige Leo heeft geen schnabbels aan zijn BB avontuur overgehouden, maar is wel de ware liefde tegen het lijf gelopen.Toen de mooie Elske Leo op televisie, vond ze hem wel een lekker ding.Via een wederzijdse vriend, Ron, hebben Leo en Elske dit jaar tijdens een feest ontmoet."Ik ben hartstikke trots op haar," zegt de stralende Leo."Het gaat geweldig goed met mij.Helaas is er weinig uit BB gekomen.Dat was ook niet de reden om mee te doen, maar ik ben natuurlijk niet vies van geld"
Wie ook een mooie liefde aan BB heeft overgehouden is Richard."Het was liefde op het eerste gezicht.Zij ging als eerste Het Huis in, maar toen ik er eindelijk in mocht, moest zij er weer uit.Dat was balen, maar ik ben vrij snel weggestemd dus toen konden Nancy en ik elkaar gauw weer in de armen sluiten," vertelt Richard enthousiast.De IT-man liet er geen gras over groeien.Binnen twee maanden verkocht Nancy haar huis in Zoetermeer om samen met Richard een liefdesnestje te kopen in Deventer."We zijn dolgelukkig samen.Ja, dit is echte liefde,"zucht Richard terwijl hij even naar zijn Indische schoonheid lonkt!
Aldrico zwijgt niet langer: "Hummie was verliefd op mij"
Na een dag of vijf was de 39-jarige Aldrico zomaar van de buis verdwenen.Hij was niet weggestemd of wilde niet vrijwillig weg.Hij moest eruit.Aldrico verdomt het om nog langer te zwijgen: "Hummie was emotioneel verbonden met mij.Ze vond mij een knappe man.Er had een gesprek plaatsgevonden, waarin ik mij misschien wat scepitisch tegenover het concept had uitgelaten.Hummie vond dat niet leuk en besloot mij er uit te gooien.Zogenaamd omdat zij zich zorgen zou maken over mij, maar ik had een gevoelige snaar bij haar geraakt."Vervolgens vertelt hij verder: "Ik denk ook dat de regisseur een andere verwachting van mij had.Dat ik het op zuipen zou zetten, naakt rond zou lopen of met Kelly in bed zou belanden.Maar ik hield mijn onderbroekje netjes aan, omdat ik wist dat er ook islamieten kijken."
Andries is leugens beu: "Ik ben geen playboy"
Ik had me graag op willen geven voor Big Brother 4, maar helaas is dit niet mogelijk," zegt Andries teleurgesteld.De 24-jarige Fries is hiermee een van de weinigen die nog zo opgewekt over de zware battles praat."Ik vond het echt een geweldige ervaring.Heb ook vele vrienden gemaakt.Of ik flink heb kunnen schnabbelen? Weinig.Bovendien ben ik nu selectief.Ze moeten maar in de buidel tasten, ik doe niks vrijwillig.Laatst werd ik gevraagd om te komen voorlezen op een basisschool.Dat doe ik dus niet.Ik geef nu op freelance-basis communicatietrainingen bij bedrijven.Dat ik niet meer voor de klas zou kunnen staan vanwege een vrijpartij met Kelly, is echt onzin.Er hebben al een stuk of vier scholen gebeld, maar ik wil het zelf niet.Ik heb drie jaar in het onderwijs gewerkt, maar momenteel ligt mijn uitdaging elders," zegt Andries die ervan baalt dat mensen hem soms verkeerd beoordelen."Dat ik in BB een beetje geflirt heb betekent dat ik niet serieus zou zijn.Ik ben geen playboy.Soms wil je alleen maar seks en geen relatie, daar ben ik altijd eerlijk in.Nu ben ik hopeloos verliefd op de allermooiste vrouw van Nederland.We zitten in de verkenningfase, maar ik houd jullie op de hoogte."
De gekortwiekte Danielle is nog steeds gelukkig met haar Mark.
Sandy heeft met haar gewonnen centjes haar borsten laten vergroten.
(bron: Party)
quote:
Op maandag 08 juli 2002 22:46 schreef schatje het volgende:
Aldrico zwijgt niet langer: "Hummie was verliefd op mij"
Nog lang niet toe aan vervroegde vrijlating dus.
quote:Hij lult elke keer wat anders.
Op maandag 08 juli 2002 23:55 schreef Cynix ® het volgende:[..]
![]()
Nog lang niet toe aan vervroegde vrijlating dus.
Bron: Story / www.mediawatchers.nl
quote:Net als Angela Schijf. O o o wat was Babes toch een ontzettend gave serie. ben nog steeds boos dat die van de TV werd gehaald
Op donderdag 18 juli 2002 11:30 schreef Marble het volgende:
Kelly heeft een rol in de nieuwe Net 5-serie Meiden van De Wit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |