alleen hij zegt het veel mooier en beter en heeft daarnaast ook nog deels gelijk imho
quote:Ooowww zoo! Maar... naja, ik vraag morgen op icq aan hem wel ff om verdere uitleg
Op vrijdag 31 mei 2002 00:50 schreef NiNi het volgende:
wat ik eruit begrijp
is dat roonaan gewoon geen zin heeft schijnheilig te doen tegen iedereen en hij vind dat hij stomme opmerkingen heeft gemaakt (niet mee eens)alleen hij zegt het veel mooier en beter en heeft daarnaast ook nog deels gelijk imho
ik slaap trouwens nog niet
quote:Daar prijs ik hem voor. Hij heeft gelijk. Waarom moet je iedereen aardig vinden die toevallig in dezelfde topic post als jij?
is dat roonaan gewoon geen zin heeft schijnheilig te doen tegen iedereen
Roönaän, maak een wandeling zonder hoestbui achteraf, ga lekker slapen en kom morgen gewoon terug.
quote:Ach, wat is schijnheilig?
wat ik eruit begrijp
is dat roonaan gewoon geen zin heeft schijnheilig te doen tegen iedereen en hij vind dat hij stomme opmerkingen heeft gemaakt (niet mee eens)alleen hij zegt het veel mooier en beter en heeft daarnaast ook nog deels gelijk imho
Je hebt altijd je voorkeuren...maar ik kan me wel voorstellen dat je het beu wordt verplicht hallo te zeggen tegen mensen met wie je niks hebt.
quote:is ook zo
Op vrijdag 31 mei 2002 00:53 schreef broer het volgende:[..]
Daar prijs ik hem voor. Hij heeft gelijk. Waarom moet je iedereen aardig vinden die toevallig in dezelfde topic post als jij?
Roí¹ºí±¤n, maak een wandeling zonder hoestbui achteraf, ga lekker slapen en kom morgen gewoon terug.
gewoon beetje geiten en af en toe een luisterend oor zijn
plus dat er nou eenmaal een licht gedwongen (sorry OS) sfeertje van liefheid hangt
quote:Owww.................
Op vrijdag 31 mei 2002 00:55 schreef NiNi het volgende:
gewoon beetje geiten en af en toe een luisterend oor zijnplus dat er nou eenmaal een licht gedwongen (sorry OS) sfeertje van liefheid hangt
quote:Was in de CUB ook. Maar dat is niet vol te houden. Iedereen is anders en er zijn ook altijd mensen met wie je niks hebt...die je zou omzeilen IRL.
Op vrijdag 31 mei 2002 00:55 schreef NiNi het volgende:
plus dat er nou eenmaal een licht gedwongen (sorry OS) sfeertje van liefheid hangt
quote:stranger het heeft niets met coolheid te maken
Op vrijdag 31 mei 2002 00:53 schreef Stranger het volgende:
Roonaan:
hardstikke leuk stukje hoor, maar als je zo cool bent om namen te noemen van mensen die je hier wel mag, noem dan ook de namen van de mensen door wie jij vind dat de sfeer hier slecht wordt.. oftewel wie vind je bij die 'second wave' behoren?
wat voor goeds doet het om te zeggen wie hij niet mag?
dat zet misschien kwaad bloed..
quote:KLopt.. paar uur...
Op vrijdag 31 mei 2002 00:57 schreef BotXXX het volgende:
Ach ja.. tsssk.. een film encode duurt nog lang trouwens op een pctje
quote:Nah niet helemaal.. ben het deels met je eens...
Op vrijdag 31 mei 2002 00:58 schreef Stranger het volgende:
sorry ik ben vandaag beetje raar ik trek me snel terug want ik sla totaal de plank mis..
who cares
het is maar een topicreeks over het algemeen gezellig laten we het zo houden
quote:kom je wel terug?
Op vrijdag 31 mei 2002 00:58 schreef Stranger het volgende:
sorry ik ben vandaag beetje raar ik trek me snel terug want ik sla totaal de plank mis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |