abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 mei 2002 @ 20:48:27 #1
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4388614
Ik heb bijna een jaar lang een wenkbrauw piercing gehad.. nu heb ik hem er vandaag uit gehaald.. omdat hij ontstoken was en zit een groot wondje onder... en ik vond hem toch al niet zo mooi meer en was hem zat was..

nu heb ik dus een korstje waar de piercing zat, maar die zat daarvoor ook al onder de piercing voordat ik hem eruit haalde... hoe lang duurt het voordat dit korstje weg is.. en is er een kans dat er een litteken komt..? dit is me allemaal wel verteld toen ik hem kreeg maar was ik meer in de waan van: WOW IK HEB ZOW EEN PIERCING! en niet van, goh, zal ie vaak ontstoken zijn?

kan iemand me dit vertellen??

alvast bedankt!

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4389014
Ikzelf heb een neuspiercing en een navelpiercing.. Ze zijn er alleen nog nooit uitgeweest duz ik zou niet weten hoe dat dichtgroeit
Me zusje had ook een neuspiercing en die heeft ze er wel uitgehaald.. daar zit nog steeds een klein littekentje.. je ziet dat het ooit een gaatje is geweest
Ik weet nu alleen niet hoe dat geneest met een wenkbrauwpiercing maar ik denk dat je er wel vanuit moet gaan dat het een littekentje word!
pi_4389120
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 21:19 schreef xXEstherXx het volgende:
Ikzelf heb een neuspiercing en een navelpiercing..
Toevallig...ik ook
quote:
Ze zijn er alleen nog nooit uitgeweest duz ik zou niet weten hoe dat dichtgroeit
Nog nooit uitgehad??

Lijkt me stug dat 't van binnen uit kan dichtgroeien

Een kennis van me heeft ook een wenkbrauwpiercing gehad, die groeide uit, hij heeft er nu een verticale rode plek/litteken zitten (nu al zo'n 4 maanden) dus ik ben bang dat je 't nog wel ff blijft zien...

donderdag 30 mei 2002 @ 21:32:55 #4
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_4389178
als hij gewoon ontstoken is zal hij gewoon dicht groeien hoor...
niet dat je dan geen gaatjes meer ziet, want die zullen niet 100% verdwijnen...

maar veel zal er nie van overblijven hoor

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  FOK!fossiel donderdag 30 mei 2002 @ 21:51:02 #5
2628 Karin
pi_4389401
Ik heb mijn wenkbrauwpiercing nu ongeveer 2 jaar geleden eruit gehaald nadat hij uitgescheurd was (zie ook AUWWWWWWWWW)

Je ziet nu alleen nog een heel klein putje onder mijn wenkbrauw maar het is omdat ik het zelf weet.

donderdag 30 mei 2002 @ 21:54:01 #6
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4389425
mmz.. jah ontstekingen gaan wel snel weg bij mij.. na 2 dagen ofzo.. ik was ze dan ook extra goed met zeep enz... en ik heb best brede en behaarde wenkbrauwen... (neej!!! ik heb niet 1 wenkbrauw!! ik heb er 2....) en je ziet hem dan al minder dus.. ik heb er zowieso al een litteken zitten omdat ik in mijn 5e levensjaar ergens tegen op ben geknald.. daarom nam ik ook een piercing aan die kant maar vroeg me gwoon af hoe lang het zal duren.. maar 4 maand.. nah denk ik niet eigenlijk hoop ik trouwens ook nie.. ik heb mijn wenkbrauw piercing er trouwens ook nooit eerder uit gehad.. vandaag was me 1ste keer en kon hem nie eens loskrygen
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  vrijdag 31 mei 2002 @ 11:34:59 #7
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_4394232
Ik heb een navelpiercing, maar ook al heb ik er een jaar geen ringetje in, het gaatje groeit niet dicht.
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_4421167
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 21:28 schreef mystical het volgende:

[..]

Toevallig...ik ook
[..]

Nog nooit uitgehad??

Lijkt me stug dat 't van binnen uit kan dichtgroeien

Een kennis van me heeft ook een wenkbrauwpiercing gehad, die groeide uit, hij heeft er nu een verticale rode plek/litteken zitten (nu al zo'n 4 maanden) dus ik ben bang dat je 't nog wel ff blijft zien...

Met er nog nooit uitgehad bedoel ik eigenlijk dat ze er nog nooit zow lang uit zijn geweest waardoor ze konden dichtgroeien..
Natuurlijk wel met een andere piercing erin plaatsen etc..!

Wat trouwens wel heel vervelend is.. is dat als me neuspiercing eruit gaat.. gebeurt wel iz in me slaap
En dan ben ik soms wel 2 uur bezig met em weer erin krijgen! Superirritant..!

pi_4424510
quote:
Op zondag 02 juni 2002 23:14 schreef xXEstherXx het volgende:

Wat trouwens wel heel vervelend is.. is dat als me neuspiercing eruit gaat.. gebeurt wel iz in me slaap
En dan ben ik soms wel 2 uur bezig met em weer erin krijgen! Superirritant..!

Jeetje hoelang heb je neuspiercing dan?
Ik heb 'm nu zo'n 5 jaar, maar ik kan 'm gerust een week eruit laten.
Navelpiercing weet ik bij mij zelf niet, die heb ik nog nooit langer dan een uur er uit gehad
pi_4424736
Ik heb een tunnel in mn oor van 6mm (ik ben aan het denken om door te gaan naar 8mm)maar mij is verteld dat dat ook weer gewoon dichtgroeid het zal wel ff duren maargoed daar komen we ook wel weer overheen.....
pi_4426383
Ik heb em nu iets langer dan een jaar..!
pi_11723964
ik wil graag een piercing laten zetten in mijn oor.
niet aan de buitenkant, maar zeg maar aan de kleine lelletje, wat zeg maar voor je oorgat zit.
als jullie begrijpen wat im bedoel
in hoeverre zou dit veilig zijn??
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
  zaterdag 12 juli 2003 @ 11:20:10 #13
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_11724125
Hier hebben we een centraal topic voor, dus deze gaat op slot.
In [Centraal topic] Piercings! kun je gerust verder gaan.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')