nu heb ik dus een korstje waar de piercing zat, maar die zat daarvoor ook al onder de piercing voordat ik hem eruit haalde... hoe lang duurt het voordat dit korstje weg is.. en is er een kans dat er een litteken komt..? dit is me allemaal wel verteld toen ik hem kreeg maar was ik meer in de waan van: WOW IK HEB ZOW EEN PIERCING! en niet van, goh, zal ie vaak ontstoken zijn?
kan iemand me dit vertellen??
alvast bedankt!
quote:Toevallig...ik ook
Op donderdag 30 mei 2002 21:19 schreef xXEstherXx het volgende:
Ikzelf heb een neuspiercing en een navelpiercing..
quote:Nog nooit uitgehad??
Ze zijn er alleen nog nooit uitgeweest duz ik zou niet weten hoe dat dichtgroeit![]()
Lijkt me stug dat 't van binnen uit kan dichtgroeien
Een kennis van me heeft ook een wenkbrauwpiercing gehad, die groeide uit, hij heeft er nu een verticale rode plek/litteken zitten (nu al zo'n 4 maanden) dus ik ben bang dat je 't nog wel ff blijft zien...
maar veel zal er nie van overblijven hoor
Je ziet nu alleen nog een heel klein putje onder mijn wenkbrauw maar het is omdat ik het zelf weet.
quote:Met er nog nooit uitgehad bedoel ik eigenlijk dat ze er nog nooit zow lang uit zijn geweest waardoor ze konden dichtgroeien..
Op donderdag 30 mei 2002 21:28 schreef mystical het volgende:[..]
Toevallig...ik ook
[..]Nog nooit uitgehad??
Lijkt me stug dat 't van binnen uit kan dichtgroeien
Een kennis van me heeft ook een wenkbrauwpiercing gehad, die groeide uit, hij heeft er nu een verticale rode plek/litteken zitten (nu al zo'n 4 maanden) dus ik ben bang dat je 't nog wel ff blijft zien...
Wat trouwens wel heel vervelend is.. is dat als me neuspiercing eruit gaat.. gebeurt wel iz in me slaap
En dan ben ik soms wel 2 uur bezig met em weer erin krijgen! Superirritant..!
quote:Jeetje hoelang heb je neuspiercing dan?
Op zondag 02 juni 2002 23:14 schreef xXEstherXx het volgende:
Wat trouwens wel heel vervelend is.. is dat als me neuspiercing eruit gaat.. gebeurt wel iz in me slaap
En dan ben ik soms wel 2 uur bezig met em weer erin krijgen! Superirritant..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |