Er zijn vele redenen waarom ik stop met Fok!
Om te beginnen kan ik het thuis niet meer verkopen. Mijn vrouw heeft er gewoon moeite mee dat ik vaak ergens mee bezig ben waar zij totaal geen inzicht in heeft. Sinds de bevalling van ons kind heeft zij het enorm moeilijk en heeft zij een enorm tekort aan zelfvertrouwen en ziet FoK! op dit moment gewoon als een bedreiging. De angst bestond bij haar dat ik straks naar meetings zou willen en dat ik een te grote band met bepaalde personen zou krijgen. Ik heb getracht haar te betrekken bij Fok!, maar ze kan het niet begrijpen, en dat respecteer ik.
De andere reden is mijn werk. Ik ben directeur/eigenaar van een bedrijf wat gerunt moet worden. Ik betrap mezelf er te vaak op dat wanneer we met serieuze dingen bezig moeten zijn, ik toch even mijn ogen langs FoK! laat glijden. Ook deze combinatie gaat dus gewoon niet samen.
Ik blijf af en toe lurken omdat het gewoon fascinerend is om sommige topics te volgen. Ik heb echt een fantastische tijd gehad en vind het dus ook echt jammer om te stoppen.
Ik wil Dave, DarkElf, Matthijn en natuurlijk niet te vergeten Amber bedanken voor de fantastische tijd. Ook de andere users waarvan er teveel zijn om op te noemen wil ik bedanken!
Groeten en wie weet tot ziens,
SignOTheTimes
Grapje, jammer maar begrijpelijk.
het ga je goed
Ik zal je soms een vuile lurker noemen, maar dat moet je maar negeren.
Succes!
Da's effe 'schrikken'! We begonnen je al te missen.
Succes in je verdere leven! En geef Suzanne een knuffel van me!
Wie weet tot ooit, als je je niet kunt bedwingen nog een keer te komen kijken!
Dave
Laat nog eens wat van je horen SoTT, en succes met je werk en je gezin ofcourse...
grtz Matthijn
Succes met alle andere dingen waarmee je je bezig houdt en gaat houden
*naar mellowdy wijst*
there is no escape from fok!
Jammer dat je dit besluit hebt moeten maken!
Wel goed van je dat je dit besluit heb genomen!
Succes en laat nog is wat horen!
Mvg
jeroen
Het is toch gewoon een hobby? En je kunt ook nieuwe mensen leren kennen tijdens werktijd, tijdens het winkelen, in de sportschool of als je in de videotheek staat om een film te huren.
En wat je werk betreft, jij kunt als directeur vast wle de discipline opbrengen minder te fokken.
Nouja, imho denk ik dat je er nog wel op terugkomt. Het gaat toch knagen. En dan bedoel ik niet alleen Fok.
Je doet net of je gaat afkicken van dope ofzow... tis maar Fok hoor.
quote:Makkelijk praten met je 116 posts, ik vraag het je nog weleens als je 10336 posts hebt gehaald
Op woensdag 29 mei 2002 11:05 schreef Chief het volgende:
tsss, wat een vertrouwen....meetings, banden met andere mensen wat eeeerrrruuugggg....Je doet net of je gaat afkicken van dope ofzow... tis maar Fok hoor.
quote:Makkelijk praten met je 5783 posts!
Op woensdag 29 mei 2002 11:06 schreef vosss het volgende:
Makkelijk praten met je 116 posts, ik vraag het je nog weleens als je 10336 posts hebt gehaald
quote:Makkelijk praten met je 9029 posts!
Op woensdag 29 mei 2002 11:08 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Makkelijk praten met je 5783 posts!
quote:Tuurlijk klinkt het onredelijk.. maar als vrouwen net van een baby zijn bevallen razen de hormonen door hun lichaam en kunnen ze overal emotioneel van worden.. misschien denkt ze er over een paar maanden weer heel anders over.
Op woensdag 29 mei 2002 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Vind je het zelf nou niet een heel klein beetje overdreven? Je mag niet meer posten van je vrouw (ze heeft het liever niet, maar dat is hetzelfde) maar je blijft wel lezen. Wat een onzin, je kan dan toch evengoed zo nu en dan iets posten? Je doet er niemand kwaad mee, je kunt je ei kwijt, of gewoon lekker een uurtje ontspannen. Het is net zoiets als dat je vrouw zou zeggen: je leest wel erg veel boeken, en ik niet. Straks ontwikkel je je verder dan ik doe, zou je je misschien willen beperken tot de Donald Duck?Het is toch gewoon een hobby? En je kunt ook nieuwe mensen leren kennen tijdens werktijd, tijdens het winkelen, in de sportschool of als je in de videotheek staat om een film te huren.
En wat je werk betreft, jij kunt als directeur vast wle de discipline opbrengen minder te fokken.
Nouja, imho denk ik dat je er nog wel op terugkomt. Het gaat toch knagen. En dan bedoel ik niet alleen Fok.
Check mijn userid (=90) en dan weet je dat ik hier lang genoeg kom om te weten waar ik het over heb.
quote:Tssss. Die kutwijven ook.
Op woensdag 29 mei 2002 11:09 schreef jerney het volgende:[..]
Tuurlijk klinkt het onredelijk.. maar als vrouwen net van een baby zijn bevallen razen de hormonen door hun lichaam en kunnen ze overal emotioneel van worden.. misschien denkt ze er over een paar maanden weer heel anders over.
quote:Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat SOTT zich hierin laat meeslepen. Nu is het Fok, morgen gaat ze misschien vier keer per dag bellen waar hij is.
Op woensdag 29 mei 2002 11:09 schreef jerney het volgende:misschien denkt ze er over een paar maanden weer heel anders over.
Het lijkt me dat SOTT er ook een stem in heeft. Het is een forum. Dat Mevrouw Of The Times niks heeft met Fora betekent toch niet dat hij dit zich moet laten welgevallen? Ik hoop voor haar dat ze ook haar eigen bezigheden heeft/had/zal hebben. Het is een forum, waar SOTT veel plezier aan beleeft. Ze mag blij zijn dat hij gewoon thuis lekker bezig is, ik ken mannen genoeg die 's avonds even een uurtje of wat naar de kroeg gaan.
quote:Tuurlijk heeft SOTT er ook een stem in.. ik denk ook wel dat hij er goed over heeft nagedacht. Het blijft zijn beslissing.
Op woensdag 29 mei 2002 11:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat SOTT zich hierin laat meeslepen. Nu is het Fok, morgen gaat ze misschien vier keer per dag bellen waar hij is.
Het lijkt me dat SOTT er ook een stem in heeft. Het is een forum. Dat Mevrouw Of The Times niks heeft met Fora betekent toch niet dat hij dit zich moet laten welgevallen? Ik hoop voor haar dat ze ook haar eigen bezigheden heeft/had/zal hebben. Het is een forum, waar SOTT veel plezier aan beleeft. Ze mag blij zijn dat hij gewoon thuis lekker bezig is, ik ken mannen genoeg die 's avonds even een uurtje of wat naar de kroeg gaan.
Bedankt voor de leuke tijd en het ga je goed.
Nog een laatste keer dan maar:
quote:Welk stukje van
Op woensdag 29 mei 2002 11:13 schreef SunChaser het volgende:
quote:Snap je niet?
Op woensdag 29 mei 2002 10:22 schreef SignOTheTimes het volgende:Er zijn vele redenen waarom ik stop met Fok!
[..]
De andere reden is mijn werk.
[..]
Ik betrap mezelf er te vaak op dat wanneer we met serieuze dingen bezig moeten zijn, ik toch even mijn ogen langs FoK! laat glijden.
quote:Uiteraard. Maar omdat hij er een topic over opent, mogen er ook wel kanttekeningen bij geplaatst worden. Ik zal er een moment wakker van liggen of SOTT wel of niet post. Maar de reden waarom vind ik niet kloppen.
Op woensdag 29 mei 2002 11:16 schreef jerney het volgende:Het blijft zijn beslissing.
Begrijp me niet verkeerd, er zijn meer Fokkers geweest die na het krijgen van een duurzame relatie gestopt zijn met Fok!, maar zover ik weet was dat altijd uit vrije wil, omdat ze tijd wilden steken in hun ega. Dit is geen vrije wil, en dat is jammer.
Ik begrijp je wel hoor maar *snif*
nu kom je de dertiende zeker ook niet meer met je dochtertje zwaaien?
quote:Ik kan niet uit de context halen dat zij hem op een of andere manier heeft "gedwongen" om te stoppen met fokken. Hij heeft er volgens mij zelf voor gekozen om met haar gevoelens (of deze nu terecht zijn of niet) rekening te houden..
Op woensdag 29 mei 2002 11:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Uiteraard. Maar omdat hij er een topic over opent, mogen er ook wel kanttekeningen bij geplaatst worden. Ik zal er een moment wakker van liggen of SOTT wel of niet post. Maar de reden waarom vind ik niet kloppen.
Begrijp me niet verkeerd, er zijn meer Fokkers geweest die na het krijgen van een duurzame relatie gestopt zijn met Fok!, maar zover ik weet was dat altijd uit vrije wil, omdat ze tijd wilden steken in hun ega. Dit is geen vrije wil, en dat is jammer.
Bovendien was er idd nog andere redenen voor hem om te stoppen (o.a. z'n werk).
Al ben ik benieuwd hoe je nu je dagen in Diemen moet doorkomen. .
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:22 schreef jerney het volgende:
Ik kan niet uit de context halen dat zij hem op een of andere manier heeft "gedwongen" om te stoppen met fokken.
quote:Als je partner tegen je zegt dat iets of iemand een bedreiging is, dan kan ik er niet anders uit op maken dan dat hij of zij vindt dat je er maar mee moet ophouden.
Op woensdag 29 mei 2002 10:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
ziet FoK! op dit moment gewoon als een bedreiging
En de reden van het werk, natuurlijk gaat dat voor. Maar SOTT geeft zelf al aan wel le blijven lezen. Als je jezelf kunt aanzetten tot minder lezen, dan kun je toch ook minder posten?
Maar goed, SOTT is natuurlijk een grote jongen die zelf wel kan bepalen of hij achter zijn keuzes staat en blijft staan. Ik zeg dat hij er op terugkomt.
quote:Hoe leg jij thuis Fok uit?
Op woensdag 29 mei 2002 11:26 schreef yvonne het volgende:
Misschien een idee om daar een apart topic over te openen?
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:29 schreef SunChaser het volgende:[..]
Tot ooit.
.
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:42 schreef Jarno het volgende:
*als SotT doet*Tot ooit.
.
Het beste SOTT!
Het gaat je goed
quote:RESPECT TO THE MAN !
Ik stop met Fok!Er zijn vele redenen waarom ik stop met Fok!
Om te beginnen kan ik het thuis niet meer verkopen. Mijn vrouw heeft er gewoon moeite mee dat ik vaak ergens mee bezig ben waar zij totaal geen inzicht in heeft. Sinds de bevalling van ons kind heeft zij het enorm moeilijk en heeft zij een enorm tekort aan zelfvertrouwen en ziet FoK! op dit moment gewoon als een bedreiging. De angst bestond bij haar dat ik straks naar meetings zou willen en dat ik een te grote band met bepaalde personen zou krijgen. Ik heb getracht haar te betrekken bij Fok!, maar ze kan het niet begrijpen, en dat respecteer ik.
De andere reden is mijn werk. Ik ben directeur/eigenaar van een bedrijf wat gerunt moet worden. Ik betrap mezelf er te vaak op dat wanneer we met serieuze dingen bezig moeten zijn, ik toch even mijn ogen langs FoK! laat glijden. Ook deze combinatie gaat dus gewoon niet samen.
Ik blijf af en toe lurken omdat het gewoon fascinerend is om sommige topics te volgen. Ik heb echt een fantastische tijd gehad en vind het dus ook echt jammer om te stoppen.
Ik wil Dave, DarkElf, Matthijn en natuurlijk niet te vergeten Amber bedanken voor de fantastische tijd. Ook de andere users waarvan er teveel zijn om op te noemen wil ik bedanken!
Groeten en wie weet tot ziens,
SignOTheTimes
veel succes met je bedrijf en familie
zucht.
succes. zorg dat je iig iets anders hebt om je mee te vermaken. En geef mevr even een extra dikke knuf
zonde dit is.
Ik begrijp het wel, het belangrijkste is natuurlijk je vrouw en je dochter. Ga lekker genieten met zijn 3tjes, werk ze in je bedrijfje en misschien over een tijdje........
Neem de tijd!
*zwaait*
*kushandje geeft aan Suzanne*
Ik wil nog net niet zeggen dat ik met stomheid geslagen ben, dat het ook nog zo kan,
maar ik vind dit zeker een pluim waard!
. van k_i_m
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 22:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het TOP! dat je dat voor je vrouw doet!
Mijn waardering heb je, voor de volle 100%
Veel succes verder
quote:Idem hier.
Op woensdag 29 mei 2002 22:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het TOP! dat je dat voor je vrouw doet!
Mijn waardering heb je, voor de volle 100%Ik wil nog net niet zeggen dat ik met stomheid geslagen ben, dat het ook nog zo kan,
maar ik vind dit zeker een pluim waard!
Fok/internet kan aardig verslavend zijn en als het je real life in de weg gaat zitten moet je er een punt achter zetten. Petje af voor het doorbreken van je verslaving.
quote:Ja, maar soms is dat de oplossing.
Op woensdag 29 mei 2002 22:57 schreef SunChaser het volgende:
<<Deja-vu mode on>>
See You.............................. Out There !!
Ik bedank alle FOkkers
<<Deja-vu mode off>>
quote:Je vergeet: tijdelijke
Op woensdag 29 mei 2002 23:20 schreef buzzer het volgende:[..]
Ja, maar soms is dat de oplossing.
Is er een user geweest die afscheid heeft genomen en niet meer terug is gekomen?
quote:je vergeet ja toch maar wel
Op woensdag 29 mei 2002 22:57 schreef SunChaser het volgende:
<<Deja-vu mode on>>
See You.............................. Out There !!
Ik bedank alle FOkkers
<<Deja-vu mode off>>
quote:Er zijn ook genoeg chatters en fokkers die géén duurzame relatie meer hebben na intensieve banden op een chatkanaal/forum.
Op woensdag 29 mei 2002 11:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Als het internetleven thuis een stoorzender is in je relatie moet je wegzappen.
Met 41 posts per dag, denk ik toch echt dat je wat meer tijd moet besteden aan vrouw/kind/werk.
quote:Ja, natuurlijk, en er zijn ook huwelijken aan kapot gegaan. Maar waar het hier om draait is het zinnetje: Ik kan het thuis niet meer verkopen. Zijn vrouw begrijpt Fok niet en daarom wil SOTT er mee stoppen. Omdat ze er onzeker van wordt. Dat is in mijn ogen dus het verkeerde uitgangspunt. En verder zeg ik er niks meer over.
Op woensdag 29 mei 2002 23:35 schreef Quenda het volgende:
Er zijn ook genoeg chatters en fokkers die géén duurzame relatie meer hebben na intensieve banden op een chatkanaal/forum.
Zie je punt niet Sunny.
Het overheerst blijkbaar en is niet op de achtergrond aanwezig maar had een plaats vooraan, en dat kan als een bedreiging voelen. Net als mannen die volledig opgaan in hun werk en daarbij hun gezin vergeten .
Als een hobbie een bedreiging vormt ben je (vind ik) verplicht aan je partner om er iets aan te doen waardoor de situatie weer gezond gaat worden.
Jammer, ik vond je altijd een leuke user
Het ga jullie goed en wie weet tot ziens!
quote:Skymaster en Jungleman.
Op woensdag 29 mei 2002 23:21 schreef SunChaser het volgende:[..]
Je vergeet: tijdelijke
Is er een user geweest die afscheid heeft genomen en niet meer terug is gekomen?
quote:Skymaster is wel een tijdje onder een kloon aan het posten geweest.
Op donderdag 30 mei 2002 20:39 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Skymaster en Jungleman.
Je kent mij niet geloof ik, en andersom iig niet, maar wens je veel plezier en sterkte in alles wat je nog gaat doen!
quote:Dit was hetzelfde argument dat ik bij mijn ex
Op woensdag 29 mei 2002 11:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat SOTT zich hierin laat meeslepen. Nu is het Fok, morgen gaat ze misschien vier keer per dag bellen waar hij is.
quote:ik wist niet dat ze om Fok! bij je weggegaan was!
Op zondag 09 juni 2002 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Dit was hetzelfde argument dat ik bij mijn ex
gebruikte
quote:Is ze ook niet, gewoon omdat ik een klootzak ben
Op zondag 09 juni 2002 11:33 schreef bixister het volgende:[..]
ik wist niet dat ze om Fok! bij je weggegaan was!
Serieus, computers en alles wat er mee te maken heeft was/is mijn grootste hobby.
Ik vertoef dus veel achter dit apparaat.
Ex wilde lekker GTST kijken en had de wens, verwachting, EIS dat ik gezellig mee zou kijken.
Als ik iets niet aan kan zien is het wel de gemiddelde TV avond
Dus op haar "Waarom kom je niet gezellig met mij GTST kijken?"
Antwoorde ik "Waarom kom JIJ niet gezellig met mij PC kijken?"
"Daar vind ik niets aan!"
"Ik vind geen moer aan GTST, wees blij dat ik thuis ben en niet elke avond in de kroeg zit"
eindeloze discussie dus.
quote:
Op zondag 09 juni 2002 11:18 schreef bixister het volgende:[..]
ja!?
snapt yppy 't niet?
quote:SignOTheTimes post nu incognito begrijp ik?
Ik stop met Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |