abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 mei 2002 @ 10:22:14 #1
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_4371797
Ik stop met Fok!

Er zijn vele redenen waarom ik stop met Fok!

Om te beginnen kan ik het thuis niet meer verkopen. Mijn vrouw heeft er gewoon moeite mee dat ik vaak ergens mee bezig ben waar zij totaal geen inzicht in heeft. Sinds de bevalling van ons kind heeft zij het enorm moeilijk en heeft zij een enorm tekort aan zelfvertrouwen en ziet FoK! op dit moment gewoon als een bedreiging. De angst bestond bij haar dat ik straks naar meetings zou willen en dat ik een te grote band met bepaalde personen zou krijgen. Ik heb getracht haar te betrekken bij Fok!, maar ze kan het niet begrijpen, en dat respecteer ik.

De andere reden is mijn werk. Ik ben directeur/eigenaar van een bedrijf wat gerunt moet worden. Ik betrap mezelf er te vaak op dat wanneer we met serieuze dingen bezig moeten zijn, ik toch even mijn ogen langs FoK! laat glijden. Ook deze combinatie gaat dus gewoon niet samen.

Ik blijf af en toe lurken omdat het gewoon fascinerend is om sommige topics te volgen. Ik heb echt een fantastische tijd gehad en vind het dus ook echt jammer om te stoppen.

Ik wil Dave, DarkElf, Matthijn en natuurlijk niet te vergeten Amber bedanken voor de fantastische tijd. Ook de andere users waarvan er teveel zijn om op te noemen wil ik bedanken!

Groeten en wie weet tot ziens,

SignOTheTimes

Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_4371813
Kun je niet beter stoppen met je vrouw?

Grapje, jammer maar begrijpelijk.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_4371821
Veel suc6 in je verdere leven SoTT en doe je vrouw de groeten van mij

het ga je goed

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_4371834
Tot ziens SoTT
pi_4371845
Erg begrijpelijk, toch jammer.

Ik zal je soms een vuile lurker noemen, maar dat moet je maar negeren.

Succes!

pi_4371853
Hey SoTT!

Da's effe 'schrikken'! We begonnen je al te missen.
Succes in je verdere leven! En geef Suzanne een knuffel van me!

Wie weet tot ooit, als je je niet kunt bedwingen nog een keer te komen kijken!

Dave

C’est Davie :o)
pi_4371861
Nou zeg SoTT, wat een stormlooptopic zeg
suc6 met je bedrijf ooknog
vosss is de naam,
pi_4371909
Jeeeee. Dat klinkt serious business...
Ik herken me er wel in en het lijkt zelfs wel op een lichte verslaving.
Dan is het heel verstandig om nu die stap te nemen...
Ik heb nu nog vakantie maar ik ben de 1e om toe te geven dat de laatste tijd mijn werk ook geleden heeft onder Fok!.
En dat is natuurlijk niet goed.

Laat nog eens wat van je horen SoTT, en succes met je werk en je gezin ofcourse...

grtz Matthijn

pi_4372099
Tears in my eyes.
meest waardevolle speler award
pi_4372142
Hmmz, da's wel even jammer
Je was toch altijd een van de vaste onzinuitkramers We gaan je bijdragen missen...

Succes met alle andere dingen waarmee je je bezig houdt en gaat houden

*naar mellowdy wijst*
there is no escape from fok!

pi_4372206
SoTT ,

Jammer dat je dit besluit hebt moeten maken!

Wel goed van je dat je dit besluit heb genomen!

Succes en laat nog is wat horen!

Mvg

jeroen

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage woensdag 29 mei 2002 @ 10:56:43 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4372212
Vind je het zelf nou niet een heel klein beetje overdreven? Je mag niet meer posten van je vrouw (ze heeft het liever niet, maar dat is hetzelfde) maar je blijft wel lezen. Wat een onzin, je kan dan toch evengoed zo nu en dan iets posten? Je doet er niemand kwaad mee, je kunt je ei kwijt, of gewoon lekker een uurtje ontspannen. Het is net zoiets als dat je vrouw zou zeggen: je leest wel erg veel boeken, en ik niet. Straks ontwikkel je je verder dan ik doe, zou je je misschien willen beperken tot de Donald Duck?

Het is toch gewoon een hobby? En je kunt ook nieuwe mensen leren kennen tijdens werktijd, tijdens het winkelen, in de sportschool of als je in de videotheek staat om een film te huren.

En wat je werk betreft, jij kunt als directeur vast wle de discipline opbrengen minder te fokken.

Nouja, imho denk ik dat je er nog wel op terugkomt. Het gaat toch knagen. En dan bedoel ik niet alleen Fok.

pi_4372300
tsss, wat een vertrouwen....meetings, banden met andere mensen wat eeeerrrruuugggg....

Je doet net of je gaat afkicken van dope ofzow... tis maar Fok hoor.

(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_4372320
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:05 schreef Chief het volgende:
tsss, wat een vertrouwen....meetings, banden met andere mensen wat eeeerrrruuugggg....

Je doet net of je gaat afkicken van dope ofzow... tis maar Fok hoor.

Makkelijk praten met je 116 posts, ik vraag het je nog weleens als je 10336 posts hebt gehaald
vosss is de naam,
pi_4372340
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:06 schreef vosss het volgende:
Makkelijk praten met je 116 posts, ik vraag het je nog weleens als je 10336 posts hebt gehaald
Makkelijk praten met je 5783 posts!
pi_4372358
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:08 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Makkelijk praten met je 5783 posts!

Makkelijk praten met je 9029 posts!
C’est Davie :o)
  woensdag 29 mei 2002 @ 11:09:36 #17
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_4372361
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Vind je het zelf nou niet een heel klein beetje overdreven? Je mag niet meer posten van je vrouw (ze heeft het liever niet, maar dat is hetzelfde) maar je blijft wel lezen. Wat een onzin, je kan dan toch evengoed zo nu en dan iets posten? Je doet er niemand kwaad mee, je kunt je ei kwijt, of gewoon lekker een uurtje ontspannen. Het is net zoiets als dat je vrouw zou zeggen: je leest wel erg veel boeken, en ik niet. Straks ontwikkel je je verder dan ik doe, zou je je misschien willen beperken tot de Donald Duck?

Het is toch gewoon een hobby? En je kunt ook nieuwe mensen leren kennen tijdens werktijd, tijdens het winkelen, in de sportschool of als je in de videotheek staat om een film te huren.

En wat je werk betreft, jij kunt als directeur vast wle de discipline opbrengen minder te fokken.

Nouja, imho denk ik dat je er nog wel op terugkomt. Het gaat toch knagen. En dan bedoel ik niet alleen Fok.

Tuurlijk klinkt het onredelijk.. maar als vrouwen net van een baby zijn bevallen razen de hormonen door hun lichaam en kunnen ze overal emotioneel van worden.. misschien denkt ze er over een paar maanden weer heel anders over.
pi_4372392
Goed he 116 posts in bijna 3 jaar... (spreken is zilver, luisteren is goud)

Check mijn userid (=90) en dan weet je dat ik hier lang genoeg kom om te weten waar ik het over heb.

(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_4372406
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:09 schreef jerney het volgende:

[..]

Tuurlijk klinkt het onredelijk.. maar als vrouwen net van een baby zijn bevallen razen de hormonen door hun lichaam en kunnen ze overal emotioneel van worden.. misschien denkt ze er over een paar maanden weer heel anders over.

Tssss. Die kutwijven ook. . .
  Redactie Frontpage woensdag 29 mei 2002 @ 11:13:40 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4372416
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:09 schreef jerney het volgende:

misschien denkt ze er over een paar maanden weer heel anders over.

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat SOTT zich hierin laat meeslepen. Nu is het Fok, morgen gaat ze misschien vier keer per dag bellen waar hij is.

Het lijkt me dat SOTT er ook een stem in heeft. Het is een forum. Dat Mevrouw Of The Times niks heeft met Fora betekent toch niet dat hij dit zich moet laten welgevallen? Ik hoop voor haar dat ze ook haar eigen bezigheden heeft/had/zal hebben. Het is een forum, waar SOTT veel plezier aan beleeft. Ze mag blij zijn dat hij gewoon thuis lekker bezig is, ik ken mannen genoeg die 's avonds even een uurtje of wat naar de kroeg gaan.

woensdag 29 mei 2002 @ 11:16:22 #21
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_4372444
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat SOTT zich hierin laat meeslepen. Nu is het Fok, morgen gaat ze misschien vier keer per dag bellen waar hij is.

Het lijkt me dat SOTT er ook een stem in heeft. Het is een forum. Dat Mevrouw Of The Times niks heeft met Fora betekent toch niet dat hij dit zich moet laten welgevallen? Ik hoop voor haar dat ze ook haar eigen bezigheden heeft/had/zal hebben. Het is een forum, waar SOTT veel plezier aan beleeft. Ze mag blij zijn dat hij gewoon thuis lekker bezig is, ik ken mannen genoeg die 's avonds even een uurtje of wat naar de kroeg gaan.

Tuurlijk heeft SOTT er ook een stem in.. ik denk ook wel dat hij er goed over heeft nagedacht. Het blijft zijn beslissing.
  woensdag 29 mei 2002 @ 11:16:37 #22
19155 Amber_Forrester
Awardwinning Actress
pi_4372447
Ook ik zal je erg gaan missen SOTT.

Bedankt voor de leuke tijd en het ga je goed.

Nog een laatste keer dan maar:

pi_4372448
quote:
Welk stukje van
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 10:22 schreef SignOTheTimes het volgende:

[..]

De andere reden is mijn werk.
[..]
Ik betrap mezelf er te vaak op dat wanneer we met serieuze dingen bezig moeten zijn, ik toch even mijn ogen langs FoK! laat glijden.

Snap je niet?
pi_4372469
Zeg SoTT, je zou natuurlijk stiekem vanaf je werk met een kloon kunnen doorposten
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage woensdag 29 mei 2002 @ 11:19:51 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4372483
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:16 schreef jerney het volgende:

Het blijft zijn beslissing.

Uiteraard. Maar omdat hij er een topic over opent, mogen er ook wel kanttekeningen bij geplaatst worden. Ik zal er een moment wakker van liggen of SOTT wel of niet post. Maar de reden waarom vind ik niet kloppen.

Begrijp me niet verkeerd, er zijn meer Fokkers geweest die na het krijgen van een duurzame relatie gestopt zijn met Fok!, maar zover ik weet was dat altijd uit vrije wil, omdat ze tijd wilden steken in hun ega. Dit is geen vrije wil, en dat is jammer.

pi_4372484
*snif*

Ik begrijp je wel hoor maar *snif*

nu kom je de dertiende zeker ook niet meer met je dochtertje zwaaien?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 29 mei 2002 @ 11:22:55 #27
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_4372521
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:19 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar omdat hij er een topic over opent, mogen er ook wel kanttekeningen bij geplaatst worden. Ik zal er een moment wakker van liggen of SOTT wel of niet post. Maar de reden waarom vind ik niet kloppen.

Begrijp me niet verkeerd, er zijn meer Fokkers geweest die na het krijgen van een duurzame relatie gestopt zijn met Fok!, maar zover ik weet was dat altijd uit vrije wil, omdat ze tijd wilden steken in hun ega. Dit is geen vrije wil, en dat is jammer.

Ik kan niet uit de context halen dat zij hem op een of andere manier heeft "gedwongen" om te stoppen met fokken. Hij heeft er volgens mij zelf voor gekozen om met haar gevoelens (of deze nu terecht zijn of niet) rekening te houden..

Bovendien was er idd nog andere redenen voor hem om te stoppen (o.a. z'n werk).

pi_4372531
Ik zal je heel errug missen, maar ik begrijp het volkomen.

pi_4372540
Het ga je goed SOTT. Veel plezier met je gezin. .

Al ben ik benieuwd hoe je nu je dagen in Diemen moet doorkomen. .

O+. Ripley. O+.
  Admin woensdag 29 mei 2002 @ 11:26:44 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4372565
Sunchaser?
Misschien een idee om daar een apart topic over te openen?
Je hebt een interessante insteek, alleen denk ik niet dat het hier op z'n plek is, een apart topic erover openen wel, lijkt me.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Frontpage woensdag 29 mei 2002 @ 11:27:43 #31
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4372576
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:22 schreef jerney het volgende:
Ik kan niet uit de context halen dat zij hem op een of andere manier heeft "gedwongen" om te stoppen met fokken.
quote:
ziet FoK! op dit moment gewoon als een bedreiging
Als je partner tegen je zegt dat iets of iemand een bedreiging is, dan kan ik er niet anders uit op maken dan dat hij of zij vindt dat je er maar mee moet ophouden.

En de reden van het werk, natuurlijk gaat dat voor. Maar SOTT geeft zelf al aan wel le blijven lezen. Als je jezelf kunt aanzetten tot minder lezen, dan kun je toch ook minder posten?

Maar goed, SOTT is natuurlijk een grote jongen die zelf wel kan bepalen of hij achter zijn keuzes staat en blijft staan. Ik zeg dat hij er op terugkomt.

Redactie Frontpage woensdag 29 mei 2002 @ 11:29:20 #32
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4372590
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:26 schreef yvonne het volgende:
Misschien een idee om daar een apart topic over te openen?
Hoe leg jij thuis Fok uit?
  Admin woensdag 29 mei 2002 @ 11:30:48 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4372606
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hoe leg jij thuis Fok uit?

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_4372700
*als SotT doet*

Tot ooit.

.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_4372701
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:42 schreef Jarno het volgende:
*als SotT doet*

Tot ooit.

.

O+. Ripley. O+.
pi_4372870
<kick>
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator woensdag 29 mei 2002 @ 12:02:34 #37
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_4372894
Jammer.

Het beste SOTT!

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_4372902
Nou SoTT jammer dat het zo moet lopen..
Hoop je nog soms ff te zien.. ff een post van je te kunnen lezen enzo..
Vond je een gezellige gozer.. Veel plezier met de kleine en t vrouwtje..

Het gaat je goed

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 29 mei 2002 @ 12:04:10 #39
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4372909
Jammer, dit onverwachtse afscheid... je was altijd een fijne user en we zullen je missen... het ga je goed!
For great justice!
  woensdag 29 mei 2002 @ 12:56:10 #40
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_4373551
quote:
Ik stop met Fok!

Om te beginnen kan ik het thuis niet meer verkopen. Mijn vrouw heeft er gewoon moeite mee dat ik vaak ergens mee bezig ben waar zij totaal geen inzicht in heeft. Sinds de bevalling van ons kind heeft zij het enorm moeilijk en heeft zij een enorm tekort aan zelfvertrouwen en ziet FoK! op dit moment gewoon als een bedreiging. De angst bestond bij haar dat ik straks naar meetings zou willen en dat ik een te grote band met bepaalde personen zou krijgen. Ik heb getracht haar te betrekken bij Fok!, maar ze kan het niet begrijpen, en dat respecteer ik.

De andere reden is mijn werk. Ik ben directeur/eigenaar van een bedrijf wat gerunt moet worden. Ik betrap mezelf er te vaak op dat wanneer we met serieuze dingen bezig moeten zijn, ik toch even mijn ogen langs FoK! laat glijden. Ook deze combinatie gaat dus gewoon niet samen.

Ik blijf af en toe lurken omdat het gewoon fascinerend is om sommige topics te volgen. Ik heb echt een fantastische tijd gehad en vind het dus ook echt jammer om te stoppen.

Ik wil Dave, DarkElf, Matthijn en natuurlijk niet te vergeten Amber bedanken voor de fantastische tijd. Ook de andere users waarvan er teveel zijn om op te noemen wil ik bedanken!

Groeten en wie weet tot ziens,

SignOTheTimes

RESPECT TO THE MAN !
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_4373624
jammer

veel succes met je bedrijf en familie

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_4373626
*je mag niet van mij niet.

zucht.

succes. zorg dat je iig iets anders hebt om je mee te vermaken. En geef mevr even een extra dikke knuf

zonde dit is.

pi_4373760
Nou, de mazzel dan maar...
ik moet wel bekennen dat bij de meeste van je posts ik met een gevoel zat
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 29 mei 2002 @ 22:07:36 #44
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_4375839
Tot ooit.... (ik begrijp het wel )
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Trouwste user 2022 woensdag 29 mei 2002 @ 22:09:46 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_4375868
See you around.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Jubileum moderator woensdag 29 mei 2002 @ 22:11:23 #46
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4375891
Jammer SOTT, heel erg jammer.

Ik begrijp het wel, het belangrijkste is natuurlijk je vrouw en je dochter. Ga lekker genieten met zijn 3tjes, werk ze in je bedrijfje en misschien over een tijdje........

Neem de tijd!

*zwaait*

*kushandje geeft aan Suzanne*

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 29 mei 2002 @ 22:19:18 #47
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4376002
Ik vind het TOP! dat je dat voor je vrouw doet!
Mijn waardering heb je, voor de volle 100%

Ik wil nog net niet zeggen dat ik met stomheid geslagen ben, dat het ook nog zo kan,
maar ik vind dit zeker een pluim waard!

. van k_i_m

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 29 mei 2002 @ 22:24:50 #48
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4376109
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 22:19 schreef k_i_m het volgende:
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 29 mei 2002 @ 22:26:23 #49
19766 Flauwe_Ben
dol op mijn vrouw
pi_4376147
Mijn vrouw zat ook altijd te zeuren.

Gelukkig zijn we nu uit elkaar...

woensdag 29 mei 2002 @ 22:27:14 #50
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4376161
Jammer SOTT, maar begrijpelijk!

Veel succes verder

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 29 mei 2002 @ 22:28:00 #51
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4376174
Het ga je goed! Veel geluk en plezier gewoon normaal weer in het echte leven!
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_4376320
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 22:19 schreef k_i_m het volgende:

Ik wil nog net niet zeggen dat ik met stomheid geslagen ben, dat het ook nog zo kan,
maar ik vind dit zeker een pluim waard!

Idem hier.

Fok/internet kan aardig verslavend zijn en als het je real life in de weg gaat zitten moet je er een punt achter zetten. Petje af voor het doorbreken van je verslaving.

woensdag 29 mei 2002 @ 22:44:06 #53
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_4376466
Tot volgende week.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  Redactie Frontpage woensdag 29 mei 2002 @ 22:57:37 #54
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  woensdag 29 mei 2002 @ 23:20:48 #55
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_4377138
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 22:57 schreef SunChaser het volgende:
<<Deja-vu mode on>>
See You.............................. Out There !!
Ik bedank alle FOkkers
<<Deja-vu mode off>>
Ja, maar soms is dat de oplossing.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Redactie Frontpage woensdag 29 mei 2002 @ 23:21:46 #56
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4377163
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 23:20 schreef buzzer het volgende:

[..]

Ja, maar soms is dat de oplossing.

Je vergeet: tijdelijke

Is er een user geweest die afscheid heeft genomen en niet meer terug is gekomen?

pi_4377286
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 22:57 schreef SunChaser het volgende:
<<Deja-vu mode on>>
See You.............................. Out There !!
Ik bedank alle FOkkers
<<Deja-vu mode off>>
je vergeet ja toch maar wel
  woensdag 29 mei 2002 @ 23:35:19 #58
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4377452
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:19 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg chatters en fokkers die géén duurzame relatie meer hebben na intensieve banden op een chatkanaal/forum.

Als het internetleven thuis een stoorzender is in je relatie moet je wegzappen.

pi_4377490
Goede zaak.

Met 41 posts per dag, denk ik toch echt dat je wat meer tijd moet besteden aan vrouw/kind/werk.

Redactie Frontpage woensdag 29 mei 2002 @ 23:37:58 #60
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4377495
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 23:35 schreef Quenda het volgende:
Er zijn ook genoeg chatters en fokkers die géén duurzame relatie meer hebben na intensieve banden op een chatkanaal/forum.
Ja, natuurlijk, en er zijn ook huwelijken aan kapot gegaan. Maar waar het hier om draait is het zinnetje: Ik kan het thuis niet meer verkopen. Zijn vrouw begrijpt Fok niet en daarom wil SOTT er mee stoppen. Omdat ze er onzeker van wordt. Dat is in mijn ogen dus het verkeerde uitgangspunt. En verder zeg ik er niks meer over.
  woensdag 29 mei 2002 @ 23:42:28 #61
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4377573
Waarom?
Stel dat hij niet zou begrijpen waarom zijn vrouw elke avond in het buurthuis zit,dan zou hij na een paar goede gesprekken met zijn vrouw mogelijk ook vriendelijk doch dringend vragen of zij thuis op de bank met hem lekker gaat zappen i.p.v de bingo avonden in het buurthuis.

Zie je punt niet Sunny.

Het overheerst blijkbaar en is niet op de achtergrond aanwezig maar had een plaats vooraan, en dat kan als een bedreiging voelen. Net als mannen die volledig opgaan in hun werk en daarbij hun gezin vergeten .

Als een hobbie een bedreiging vormt ben je (vind ik) verplicht aan je partner om er iets aan te doen waardoor de situatie weer gezond gaat worden.

pi_4377623
Ergens kreeg ik ook de indruk dat hij het doet omdat zijn vrouw het niet snapt. Dat zou ik wel vreemd vinden. Maar het blijft zijn beslissing.
Wellicht was het andere argument van zijn functie als directeur meer doorslaggevend.
  Redactie Frontpage woensdag 29 mei 2002 @ 23:46:19 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4377633
Quenda, toch maar een topic geopend.
Stoppen met een hobbie als je partner dat wilt?
  donderdag 30 mei 2002 @ 00:26:51 #64
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_4378222
Tis voor een goed doel, maar ik vind het jammer.

Toch veel succes met je toekoemstplannen.

donderdag 30 mei 2002 @ 19:41:58 #65
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_4387875
ben ik even weg, stalk ik je even niet,
ga je meteen weg???

zal je missen!

doei
pi_4387961
De user die een topic opende omdat ie, na mijn 18.000 + posts, nog nooit van me had gehoord gaat weg

Jammer, ik vond je altijd een leuke user

Het ga jullie goed en wie weet tot ziens!

pi_4388054
Zonde, maar wel respect voor je...
B Red Ten
  donderdag 30 mei 2002 @ 20:39:53 #68
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4388496
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 23:21 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Je vergeet: tijdelijke

Is er een user geweest die afscheid heeft genomen en niet meer terug is gekomen?

Skymaster en Jungleman.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_4388574
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 20:39 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Skymaster en Jungleman.

Skymaster is wel een tijdje onder een kloon aan het posten geweest.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_4388647
Ga je toch ergens een jaartje op het Fok!Eiland zitten? Ergens heel ver weg......

Je kent mij niet geloof ik, en andersom iig niet, maar wens je veel plezier en sterkte in alles wat je nog gaat doen!

Dit bericht is door de Moderator aangepast.
  donderdag 30 mei 2002 @ 21:15:36 #71
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_4388958
Tot ziens, en succes verder.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_4510969
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:42 schreef Jarno het volgende:
*als SotT doet*

Tot ooit.

.

Waarom?
pi_4511120
quote:
Op zondag 09 juni 2002 10:51 schreef zovty het volgende:

Waarom?

ja!?

snapt yppy 't niet?

FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 juni 2002 @ 11:32:24 #74
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4511191
quote:

[..]

Dit was hetzelfde argument dat ik bij mijn ex gebruikte
pi_4511204
quote:
Op zondag 09 juni 2002 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dit was hetzelfde argument dat ik bij mijn ex gebruikte

ik wist niet dat ze om Fok! bij je weggegaan was!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 juni 2002 @ 11:38:51 #76
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4511245
quote:
Op zondag 09 juni 2002 11:33 schreef bixister het volgende:

[..]

ik wist niet dat ze om Fok! bij je weggegaan was!

Is ze ook niet, gewoon omdat ik een klootzak ben

Serieus, computers en alles wat er mee te maken heeft was/is mijn grootste hobby.
Ik vertoef dus veel achter dit apparaat.

Ex wilde lekker GTST kijken en had de wens, verwachting, EIS dat ik gezellig mee zou kijken.
Als ik iets niet aan kan zien is het wel de gemiddelde TV avond

Dus op haar "Waarom kom je niet gezellig met mij GTST kijken?"
Antwoorde ik "Waarom kom JIJ niet gezellig met mij PC kijken?"
"Daar vind ik niets aan!"
"Ik vind geen moer aan GTST, wees blij dat ik thuis ben en niet elke avond in de kroeg zit"

eindeloze discussie dus.

zondag 9 juni 2002 @ 12:12:03 #77
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4511466
quote:
Op zondag 09 juni 2002 11:18 schreef bixister het volgende:

[..]

ja!?

snapt yppy 't niet?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 9 juni 2002 @ 12:20:10 #78
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4511562
quote:
Ik stop met Fok!
SignOTheTimes post nu incognito begrijp ik?
pi_4511630
ik heb je nooit bekend maar toch bye bye en veel succes met je gezin en werk
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 oktober 2002 @ 23:01:35 #80
862 Arcee
Look closer
pi_6220427
Wb.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')