Ik wil even iets kwijt, telkens als jouw iets niet bevalt dan sluit je de topic.
Ik snap best dat jij de touwtjes in handen hebt, en dat je beslist over hoe en wat, maar wees eens wat soepeler.
Sluiten is de makkelijkste weg, sta open voor een gesprek en wie weet.
[Dit bericht is gewijzigd door Bruno (Datum 03 December 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door RickJansen (Datum 03 December 1999).]
quote:
op 12-03-1999 om 10:35 PM schreef Bruno het volgende:
(..)
Sluiten is de makkelijkste weg, sta open voor een gesprek en wie weet.(..)
Als je wil discusseren waarom een bepaalde topic is gesloten kan dat hier, in feedback. We staan er altijd voor open, we houden je niet tegen hoor
Hier wordt echt niet de groeten gedaan hoor, hier wordt over Rolf gebabbeld, wat is de reden van deze sluiting dan Danny? Ja er staan door sommigen onzinnige reactie's in ok, maar hij werd beeindigd met een serieuze reactie waar ik graag over doorgegaan was.
[Dit bericht is gewijzigd door Bruno (Datum 06 December 1999).]
quote:
op 12-06-1999 om 10:15 AM schreef Bruno het volgende:
Thea graag gedaan!
Gilles, ach in het weekend heb je van Ludo en LMK geen last, waarschijnlijk hebben ze alleen op hun werk internet tot hun beschikking.
Moet je voor de grap eens gaan kijken hoeveel reacties er zijn in het weekend op het gein/ongein Forum. Geluckigh houden sommighe jongens en meisjesch met vreugde ende jolijt dit forum levendigh ende loopende!!
Zegt het voort, zegt het voort
Gr. Tend R Love Mae King "goeie werkgever"
Mag het zo zijn dat er een paar (want zoveel zijn het er niet) "Hey ben je er weer" mailtjes worden gestuurd en dat daarop dan weer vreselijk gereageerd wordt... dan is daar blijkbaar behoefte aan. Menschen (dank LMK) treffen elkaar hier blijkbaar en if anything, zouden jullie daar juist blij mee moeten zijn.
Het is me inderdaad opgevallen dat de 'topic-sluitingsregels' nogal willekeurig gehanteerd worden. Is het afhankelijk van met welk been de forumleiders uit bed zijn gestapt? Laten we hopen dan dat het allemaal wat milder wordt nu Danny een vast vriendinnetje heeft (las ik, van harte!) en dus zou nu en dan even lekker wordt uitgeveegd. Misschien dat het ten goede komt aan het forum en de mensen die elkaar daar een beetje indirect willen versieren, zonder zich direct onder gezocht m/v te willen adverteren. (het feit dat hier nooit iemand iets schrijft zegt genoeg lijkt me?) Ik ben zelf niet op zoek maar zie dat het zo werkt.
Ik denk dat het zinvoller is te kijken naar de realiteit die door een relevante hoeveelheid forumbezoekers wordt aangegeven
dan om het hele zootje steeds weer terecht te wijzen om dat jij vindt dat een aantal topics 'onzin' zijn.
Er is nu al de verdeling serieus/ minder serieus, gein en ongein en als meerdere mensen iets geinig vinden of daardoor hun ei kwijt kunnen onder ongein, laat ze dan lekker zolang ze niemand kwetsen? Het staat toch onder gein en ongein?
L-X
quote:
op 12-06-1999 om 02:35 PM schreef Manono het volgende:
Mag het zo zijn dat er een paar (want zoveel zijn het er niet) "Hey ben je er weer" mailtjes worden gestuurd en dat daarop dan weer vreselijk gereageerd wordt... dan is daar blijkbaar behoefte aan.
quote:
Mensen treffen elkaar hier blijkbaar en if anything, zouden jullie daar juist blij mee moeten zijn.
quote:
Het is me inderdaad opgevallen dat de 'topic-sluitingsregels' nogal willekeurig gehanteerd worden.
quote:
Misschien dat het ten goede komt aan het forum en de mensen die elkaar daar een beetje indirect willen versieren, zonder zich direct onder gezocht m/v te willen adverteren. (het feit dat hier nooit iemand iets schrijft zegt genoeg lijkt me?) Ik ben zelf niet op zoek maar zie dat het zo werkt.
quote:
Ik denk dat het zinvoller is te kijken naar de realiteit die door een relevante hoeveelheid forumbezoekers wordt aangegeven
dan om het hele zootje steeds weer terecht te wijzen om dat jij vindt dat een aantal topics 'onzin' zijn.
quote:
Er is nu al de verdeling serieus/ minder serieus, gein en ongein en als meerdere mensen iets geinig vinden of daardoor hun ei kwijt kunnen onder ongein, laat ze dan lekker zolang ze niemand kwetsen? Het staat toch onder gein en ongein?
quote:
op 12-06-1999 om 10:04 AM schreef Gilles Mag Alles het volgende:
Ik ben het er volkomen mee eens
Ludo en LMK hebben al menig topic verkracht.
je kunt geen normale reactie geven of je krijgt al een onzinnige reactie van een van hun twee terug.
Je moet gewoon zoeken naar de normale reacties in een topic als ludo en LMK er geweest zijn.
Dit is gewoon zonde van heel veel goede topics.
Helaas ben ik nu pas op de hoogte van de "Feedback-forum", anders had ik zeker eerder gereageerd. Ik ben toch wel heel benieuwd naar wat voorbeelden van "heel veel goede topics". Een topic als "Willem is travestiet" of "Jammer nog 28 dagen grrrr" zijn inderdaad verdraaid goede topics.
Natuurlijk hoort een topic, als de hiervoor genoemde thuis in het "BB Ongein-forum", maar reacties als die van Love Mae King en van mij horen daar ook bij (het forum heet toch gein en ONGEIN?). Helaas zijn er personen die "verbaal" niet sterk genoeg zijn om een weerwoord te geven en daarom uit frustratie , huilend naar Danny & Co. lopen.
Als ik op het BB ONGEIN-forum mensen heb gekwetst, dan vindt ik dat heel jammer, zeker omdat alle reacties van LMK en Ludo absoluut nooit aan iemand persoonlijk gericht zijn en zeker niet grof of kwetsend van aard zijn.
Nog 1 tip: aan minderwaardigheidscomplexen is iets te doen.
nog een mieterse dag verder,
Ludo
Oh ja, wist je dat je 's avonds ook kunt werken??
quote:
op 12-07-1999 om 09:03 AM schreef Ludo het volgende:
Oh ja, wist je dat je 's avonds ook kunt werken??
Wat ontzettend off-topic!! Dit topic heet Danny ben je er? Ik stel dan ook voor ons te richten op het feit of Danny er inderdaad is ja of nee!
Danny, het FOK! forum mag dan 2000 leden hebben, ik zit hier regelmatig en lang genoeg om te zien dast er halve dagen voorbijgaan waarin er maar een stuk of 5 mensen schrijven, waaronder LMK en Ludo. En omdat die 5 mensen zo vaak schrijven zul je ook meer onzin van ze tegen komen. Je komt daarintegen ook meer liguistische meesterwerkjes (haha) van diezelfde mensen tegen.
Een forum is een levend orgaan. Ik geloof in een proces van natuurlijke selectie. Zodra er weer meer bezoekers met diepgang bijkomen, verandert de toon van het forum vanzelf (eventueel met wat gemopper over en weer maar ach). De forumleiding zou dit lekker moeten laten gaan, omdat juist dit hele proces iets interessants laat zien waarmee jullie iets kunnen opsteken van hoe jullie forum werkt.
Verder vind ik het vreemd dat je zo hevig reageert op onschadelijke onzin die nog wel onder 'BB ongein' staat, maar dat er in de posting 'Nederland is vol' (3e deel?) (General Chat) kwetsende en generaliserende dingen gezegd mogen worden (welliswaar zonder scheldwoorden te gebruiken). Op zich prima dat je ervoor kiest mensen zich te laten uiten, maar wees dan wel consequent, en laat ierdereen waar dan ook zijn mening geven waar ie dat wil doen.
Ik vind dat de topic-forums in FOK niet meer dan een indicatie zouden moeten zijn om het ergens over te hebben. Het mogen zeker geen dwangbuizen worden, want dan heeft het überhaupt niets meer met communicatie te maken!
(Enne, thx Bruno)
XXX
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |