abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 1999 @ 22:35:00 #1
1958 Bruno
Millenniumproof? Waterproof?
pi_1443
Goede avond danny,

Ik wil even iets kwijt, telkens als jouw iets niet bevalt dan sluit je de topic.
Ik snap best dat jij de touwtjes in handen hebt, en dat je beslist over hoe en wat, maar wees eens wat soepeler.
Sluiten is de makkelijkste weg, sta open voor een gesprek en wie weet.

[Dit bericht is gewijzigd door Bruno (Datum 03 December 1999).]

Groetjes Mastino.
pi_1444
JA DANNY IK VIND HET OOK ONJUIST WAT JE DOET. JIJ REAGEERT EN VERVOLGENS ZET JE ER EEN SLOT OP.
JE MOET MENSEN OOK DE GELEGENHEID GEVEN OM TE REAGEREN.
DAT IS HET ZELFDE ALS JE IEMAND DE HUID VOLSCHELD DOOR DE TELEFOON ,EN DAN DE HOORN EROP GOOIT. JA TOCH
DIT IS NIET VERKEERD BEDOELT,MAAR JE STUIT STEEDS OP DE ZELFDE SITUATIES.
ER ZIJN MENSEN DIE ZICH DAAR VOOR OPEN STELLEN,JIJ BESLIST NIET.
DOOR PROBLEMEN OP TE LOSSEN MOET JE OPEN STAAN.
handhaven
je mainten dre
  vrijdag 3 december 1999 @ 23:16:00 #3
1958 Bruno
pi_1445
Daar geef ik je helemaal gelijk in, net als de telefoon staat het je niet aan de hoorn erop. Klaar is kees.
Groetjes Mastino.
pi_1446
Danny is denk ik bij knorretje
Op 1 punt hebben jullie gelijk, en dat is dat je niet bang moet zijn voor een discussie. Dat is Danny ook niet, maar die topics staan simpelweg in het verkeerde forum. Klagen kan je doen in feedback. Dat is waarom die topics gesloten worden.

[Dit bericht is gewijzigd door RickJansen (Datum 03 December 1999).]

FOK!fossiel zaterdag 4 december 1999 @ 00:37:00 #5
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_1447
quote:
op 12-03-1999 om 10:35 PM schreef Bruno het volgende:
(..)
Sluiten is de makkelijkste weg, sta open voor een gesprek en wie weet.(..)

Als je wil discusseren waarom een bepaalde topic is gesloten kan dat hier, in feedback. We staan er altijd voor open, we houden je niet tegen hoor

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zaterdag 4 december 1999 @ 10:19:00 #6
1958 Bruno
pi_1448
Ik geloof dat deze ook in feedback stond, of heb ik het mis Remcow? Trouwens Lovegirl wat schreeuw je ben je boos? De grote letters knallen mijn beeldscherm bijna aan gort.
Groetjes Mastino.
  Admin zaterdag 4 december 1999 @ 10:35:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_1449
Ik zal het nog een keertje duidelijk maken dan. De hele topic is off-topic.
Het is een big-brother forum en posts waarin je elkaar de groetjes doet 20x achter elkaar of 8 berichten lang elkaars plaatje complimenteert horen niet thuis op het BB forum, en wat mij betreft eigenlijk nergens op dit forum. Het zijn geen discussies en niemand heeft er wat aan behalve de 3 of 4 mensen die elkaar toevallig kennen (dat zijn dus ook de 3 of 4 mensen die in die topics posten).
Wil je de groetjes doen ? Prima, bel de tros.
Hier hebben dat soort dingen gewoon nergens een plaats, en inmiddels zijn er meerdere forums (waar ik trouwens ook thea heb gezien bv, dus die kan jullie de weg wijzen. stuur hem/haar gewoon ff een mailtje) waar daarvoor WEL plaats is. Hier gaan ze dicht of worden verwijderd, klaar.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_1450
Imago-change-edit

[Dit bericht is gewijzigd door KroJo op 08-08-2001 17:42]

zaterdag 4 december 1999 @ 14:25:00 #9
1958 Bruno
pi_1451
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum25/HTML/000192.html

Hier wordt echt niet de groeten gedaan hoor, hier wordt over Rolf gebabbeld, wat is de reden van deze sluiting dan Danny? Ja er staan door sommigen onzinnige reactie's in ok, maar hij werd beeindigd met een serieuze reactie waar ik graag over doorgegaan was.

Groetjes Mastino.
  Admin zaterdag 4 december 1999 @ 14:56:00 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_1452
die laatste was een van de weinige serieuze reakties die erin staan. De rest is allemaal van het Ludo/Love Mae King/thea gehalte, die overigens uitstekend zijn in het neerhalen van een topic door het herhaaldelijk reageren op elkaars onzinnige bijdrage aan een topic.
Aangezien het nogal wat tijd kost om een hele berg individuele berichten te wissen en er in de hele topic 2 of 3 normale posts staan en de rest puur is om de topic om zeep te helpen, is het topic dus om zeep geholpen en derhalve gesloten.
  zaterdag 4 december 1999 @ 22:07:00 #11
1560 thea
fly fly fly
pi_1453
kom zeg danny andere mensen zitten hier te klagen en nou wordt mijn naam weer genoemd.ik vindt dit wel een beetje onnozel hoor.
je moet mensen die er niet bijhoren wel er buiten laten.
ik weet dat ik in het verleden irritant was
maar ik dacht dat ik me verbeterd had.
bedankt voor het goeie vertrouwen je jacht de mensen toch zelf weg.
dit is onterecht.
ik zit toch ook niet meer over jullie te zeiken...............
miauw miauw
psssssssssssssss......t

zondag 5 december 1999 @ 13:05:00 #12
1958 Bruno
pi_1454
Nou ergens heb je daarin wel gelijk Danny, als je een onderwerp start komen daarin wel vaak reactie's die nergens opslaan, ik vraag daar dan ook of ze bij de les (topic) willen blijven, maar ja niet iedereen houdt zich daaraan, misschien verveling, misschien om andere redenen, maar Thea heeft hier niets mee te maken, vind het ook niet leuk dat je haar hierin betrekt. Zij is inmiddels serieus met bigbrother bezig en heeft haar reputatie hier al aardig opgevijzelt vind ik eigenlijk. Ps : ik ben geen Thea hoor, ik verdedig haar alleen. Dat zou ik trouwens bij iedereen doen, die onterecht genoemd worden.
Groetjes Mastino.
  Admin zondag 5 december 1999 @ 16:37:00 #13
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_1455
Thea maakt zich zo nu en dan ook schuldig aan posts als "lang niet gezien", "hej ben je er weer", "goh, leuk plaatje" etc.
Dat lokt reacties uit, waarop weer weder-reacties komen etc. Toegegeven, ze zeurt niet meer en da's al iets, maar feit blijft dat een topic niet bedoeld is om elkaar de groetjes te doen.. Maak anders desnoods in General Chat een topic "groetjes" aan. Dan kun je daar naar hartelust de groetjes doen.
  zondag 5 december 1999 @ 20:43:00 #14
1560 thea
fly fly fly
pi_1456
okee danny je heb wel een beetje gelijk.
groetjes doen hoeft niet daar zit wel wat in.
maar om nou mijn naam steeds te melden ergens waar hij niet thuihoort is ook niet netjes.
als dat je zo stoort moet je toch wel veel meer namen vermelden.
en die ludo en love mae king zijn wel helemaal irritant.
en txs bruno voor je reactie.
miauw miauw
psssssssssssssss......t

pi_1457
Ik ben het er volkomen mee eens
Ludo en LMK hebben al menig topic verkracht.
je kunt geen normale reactie geven of je krijgt al een onzinnige reactie van een van hun twee terug.
Je moet gewoon zoeken naar de normale reacties in een topic als ludo en LMK er geweest zijn.
Dit is gewoon zonde van heel veel goede topics.
bweh 1:)~
  maandag 6 december 1999 @ 10:15:00 #16
1958 Bruno
pi_1458
Thea graag gedaan!
Gilles, ach in het weekend heb je van Ludo en LMK geen last, waarschijnlijk hebben ze alleen op hun werk internet tot hun beschikking. Zal hun werkgever leuk vinden, tijdens werktijd forums bezoeken
Vervelend is het wel als je een serieus onderwerp start en het wordt verkracht door onzinnige tekst. Maar ja ik ben geen voorstander van klikken, soms is het wel eens nodig!
------------------
I'll be home for christmas and wish some of you a happy 2000! Are you all millenniumproof?

[Dit bericht is gewijzigd door Bruno (Datum 06 December 1999).]

Groetjes Mastino.
pi_1459
quote:
op 12-06-1999 om 10:15 AM schreef Bruno het volgende:
Thea graag gedaan!
Gilles, ach in het weekend heb je van Ludo en LMK geen last, waarschijnlijk hebben ze alleen op hun werk internet tot hun beschikking.

Moet je voor de grap eens gaan kijken hoeveel reacties er zijn in het weekend op het gein/ongein Forum. Geluckigh houden sommighe jongens en meisjesch met vreugde ende jolijt dit forum levendigh ende loopende!!

Zegt het voort, zegt het voort

Gr. Tend R Love Mae King "goeie werkgever"

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1460
Hullooo, ik ook weer even:

Mag het zo zijn dat er een paar (want zoveel zijn het er niet) "Hey ben je er weer" mailtjes worden gestuurd en dat daarop dan weer vreselijk gereageerd wordt... dan is daar blijkbaar behoefte aan. Menschen (dank LMK) treffen elkaar hier blijkbaar en if anything, zouden jullie daar juist blij mee moeten zijn.

Het is me inderdaad opgevallen dat de 'topic-sluitingsregels' nogal willekeurig gehanteerd worden. Is het afhankelijk van met welk been de forumleiders uit bed zijn gestapt? Laten we hopen dan dat het allemaal wat milder wordt nu Danny een vast vriendinnetje heeft (las ik, van harte!) en dus zou nu en dan even lekker wordt uitgeveegd. Misschien dat het ten goede komt aan het forum en de mensen die elkaar daar een beetje indirect willen versieren, zonder zich direct onder gezocht m/v te willen adverteren. (het feit dat hier nooit iemand iets schrijft zegt genoeg lijkt me?) Ik ben zelf niet op zoek maar zie dat het zo werkt.

Ik denk dat het zinvoller is te kijken naar de realiteit die door een relevante hoeveelheid forumbezoekers wordt aangegeven
dan om het hele zootje steeds weer terecht te wijzen om dat jij vindt dat een aantal topics 'onzin' zijn.

Er is nu al de verdeling serieus/ minder serieus, gein en ongein en als meerdere mensen iets geinig vinden of daardoor hun ei kwijt kunnen onder ongein, laat ze dan lekker zolang ze niemand kwetsen? Het staat toch onder gein en ongein?

Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 6 december 1999 @ 15:43:00 #19
904 L-X
The Lover X
pi_1461
Van mijn part mag je OOK deze topic sluiten..ik denk dat je je standpunt wel duidelijk heb gemaakt, Danny. Greetz

L-X

It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  Admin maandag 6 december 1999 @ 20:57:00 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_1462
quote:
op 12-06-1999 om 02:35 PM schreef Manono het volgende:
Mag het zo zijn dat er een paar (want zoveel zijn het er niet) "Hey ben je er weer" mailtjes worden gestuurd en dat daarop dan weer vreselijk gereageerd wordt... dan is daar blijkbaar behoefte aan.

Door ongeveer 3 a 4 personen inderdaad, die dat dan doen in topics met volledig andere onderwerpen.

quote:
Mensen treffen elkaar hier blijkbaar en if anything, zouden jullie daar juist blij mee moeten zijn.

Is op zich een leuke ontwikkeling, maar niet de bedoeling. ZEKER niet in een forum met een duidelijk onderwerp (BB bijvoorbeeld). Als het al ERGENS thuis hoort is het General Chat, en dan ook niet in een topic die ergens anders over gaat. Persoonlijke ontmoetingen zijn niet het doel van een forum. Daarvoor moet je op een van de vele chatboxen zijn lijkt me.

quote:

Het is me inderdaad opgevallen dat de 'topic-sluitingsregels' nogal willekeurig gehanteerd worden.

Hoe graag ik ook zou willen, ik kan niet ALLES lezen en bijhouden. Ik lees diverse topics, zie ik iets wat me niet aanstaat dan doe ik er wat aan. Sommige dingen zal ik dus niet direkt opmerken.

quote:
Misschien dat het ten goede komt aan het forum en de mensen die elkaar daar een beetje indirect willen versieren, zonder zich direct onder gezocht m/v te willen adverteren. (het feit dat hier nooit iemand iets schrijft zegt genoeg lijkt me?) Ik ben zelf niet op zoek maar zie dat het zo werkt.

tja, en toch is het BB forum daar niet voor. Bovendien zie ik dat 't steeds vaker voor komt. Heb 't in 1e instantie even aangekeken, maar zowat elk topic staat nu vol met die zooi en da's gewoon niet de bedoeling.

quote:
Ik denk dat het zinvoller is te kijken naar de realiteit die door een relevante hoeveelheid forumbezoekers wordt aangegeven
dan om het hele zootje steeds weer terecht te wijzen om dat jij vindt dat een aantal topics 'onzin' zijn.

5 of 10 bezoekers die het leuk vinden elkaar de groeten de doen is op ruim 2000 leden al geen relevante hoeveelheid eigenlijk. Ik zou graag iedereen blij maken, maar dat kan nou eenmaal niet. Dus nogmaals, maak in GC een topic "groetjes" aan en doe 't gewoon daar.
Als ik 't elders tegenkom wis ik de post of sluit de topic.

quote:
Er is nu al de verdeling serieus/ minder serieus, gein en ongein en als meerdere mensen iets geinig vinden of daardoor hun ei kwijt kunnen onder ongein, laat ze dan lekker zolang ze niemand kwetsen? Het staat toch onder gein en ongein?

Het staat onder BigBrother - Gein en Ongein.
"Goh, jij ook hier"
"Ben jij er ook weer 's ?"
"Leuk plaatje heb jij zeg"
etc. gaat nauwelijks over Big Brother. Lijkt me duidelijk.
  maandag 6 december 1999 @ 21:23:00 #21
1958 Bruno
pi_1463
Knap stukje werk Manono.
Groetjes Mastino.
  dinsdag 7 december 1999 @ 09:03:00 #22
1542 Ludo
Still YF&S
pi_1464
quote:
op 12-06-1999 om 10:04 AM schreef Gilles Mag Alles het volgende:
Ik ben het er volkomen mee eens
Ludo en LMK hebben al menig topic verkracht.
je kunt geen normale reactie geven of je krijgt al een onzinnige reactie van een van hun twee terug.
Je moet gewoon zoeken naar de normale reacties in een topic als ludo en LMK er geweest zijn.
Dit is gewoon zonde van heel veel goede topics.

Helaas ben ik nu pas op de hoogte van de "Feedback-forum", anders had ik zeker eerder gereageerd. Ik ben toch wel heel benieuwd naar wat voorbeelden van "heel veel goede topics". Een topic als "Willem is travestiet" of "Jammer nog 28 dagen grrrr" zijn inderdaad verdraaid goede topics.
Natuurlijk hoort een topic, als de hiervoor genoemde thuis in het "BB Ongein-forum", maar reacties als die van Love Mae King en van mij horen daar ook bij (het forum heet toch gein en ONGEIN?). Helaas zijn er personen die "verbaal" niet sterk genoeg zijn om een weerwoord te geven en daarom uit frustratie , huilend naar Danny & Co. lopen.
Als ik op het BB ONGEIN-forum mensen heb gekwetst, dan vindt ik dat heel jammer, zeker omdat alle reacties van LMK en Ludo absoluut nooit aan iemand persoonlijk gericht zijn en zeker niet grof of kwetsend van aard zijn.
Nog 1 tip: aan minderwaardigheidscomplexen is iets te doen.

nog een mieterse dag verder,
Ludo

Oh ja, wist je dat je 's avonds ook kunt werken??

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_1465
quote:
op 12-07-1999 om 09:03 AM schreef Ludo het volgende:
Oh ja, wist je dat je 's avonds ook kunt werken??

Wat ontzettend off-topic!! Dit topic heet Danny ben je er? Ik stel dan ook voor ons te richten op het feit of Danny er inderdaad is ja of nee!

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1466

Duuuurrroooooom.

Danny, het FOK! forum mag dan 2000 leden hebben, ik zit hier regelmatig en lang genoeg om te zien dast er halve dagen voorbijgaan waarin er maar een stuk of 5 mensen schrijven, waaronder LMK en Ludo. En omdat die 5 mensen zo vaak schrijven zul je ook meer onzin van ze tegen komen. Je komt daarintegen ook meer liguistische meesterwerkjes (haha) van diezelfde mensen tegen.

Een forum is een levend orgaan. Ik geloof in een proces van natuurlijke selectie. Zodra er weer meer bezoekers met diepgang bijkomen, verandert de toon van het forum vanzelf (eventueel met wat gemopper over en weer maar ach). De forumleiding zou dit lekker moeten laten gaan, omdat juist dit hele proces iets interessants laat zien waarmee jullie iets kunnen opsteken van hoe jullie forum werkt.

Verder vind ik het vreemd dat je zo hevig reageert op onschadelijke onzin die nog wel onder 'BB ongein' staat, maar dat er in de posting 'Nederland is vol' (3e deel?) (General Chat) kwetsende en generaliserende dingen gezegd mogen worden (welliswaar zonder scheldwoorden te gebruiken). Op zich prima dat je ervoor kiest mensen zich te laten uiten, maar wees dan wel consequent, en laat ierdereen waar dan ook zijn mening geven waar ie dat wil doen.

Ik vind dat de topic-forums in FOK niet meer dan een indicatie zouden moeten zijn om het ergens over te hebben. Het mogen zeker geen dwangbuizen worden, want dan heeft het überhaupt niets meer met communicatie te maken!

(Enne, thx Bruno)

XXX

Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 7 december 1999 @ 12:01:00 #25
1560 thea
fly fly fly
pi_1467
zo danny heeft gesproken jongens.
dus oogjes toe en snaffeltjes dicht.
nou hebben we je toch nog op de kast gekregen danny alleen om te zijn of je er op reageerde.we weten ook wel dat we geen groetjes mogen doen hoor.
maar we zullen geen grapjes meer maken okee.
jij je zin want ik zie wel dat je er niet tegen kunt.
we zullen het alleen nog over bb hebben okee.
groetje
miauw miauw
psssssssssssssss......t

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')