quote:Nah ik snap jou niet... je kan zo al raden dat ik het niet zo nuchter na een poosje meer zou op pakken.. je had toch mensen kennis zei je? Veel opmerkingen kan ik hebben , maar die over dutroux...
Op dinsdag 28 mei 2002 03:27 schreef cenobite het volgende:erop
quote:dat wist ik allang ja, gaf ik van tevoren al aan. je moet alleen niet gaan twijfelen aan mijn mogelijkheden tot kleineren door mij te gaan uitdagen..
Op dinsdag 28 mei 2002 03:29 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Nah ik snap jou niet... je kan zo al raden dat ik het niet zo nuchter na een poosje meer zou op pakken.. je had toch mensen kennis zei je? Veel opmerkingen kan ik hebben , maar die over dutroux...
maar ik kap er al mee ik ga pitten, excuses voor alle foute dingen die ik gezegd heb, ik meen het niet en ik heb ook niks persoonlijks tegen jou.
je werkt aan jezelf, over 10 jaar heb je een lieve vrouw die jou steunt dus waarom zou je een stakker als mij serieus nemen
weltrusten
quote:Trusten kerel.. maaruh iedereen kan iemand kleineren die pas een paar maanden lekker in zn vel zit.. en die teveel heeft meegemaakt waarbij veel mensen zich afvragen hoe die persoon het nog volhoud... duz wees er niet trots op dat je mij kan kleineren...
Op dinsdag 28 mei 2002 03:36 schreef cenobite het volgende:[..]
dat wist ik allang ja, gaf ik van tevoren al aan. je moet alleen niet gaan twijfelen aan mijn mogelijkheden tot kleineren door mij te gaan uitdagen..
maar ik kap er al mee ik ga pitten, excuses voor alle foute dingen die ik gezegd heb, ik meen het niet en ik heb ook niks persoonlijks tegen jou.
je werkt aan jezelf, over 10 jaar heb je een lieve vrouw die jou steunt dus waarom zou je een stakker als mij serieus nemenweltrusten
quote:o ja mocht je ooit nog een film kijken, check dan american beauty en fight club, ik denk dat je veel nieuwe inspiraties hieruit haalt
Op dinsdag 28 mei 2002 03:38 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Trusten kerel.. maaruh iedereen kan iemand kleineren die pas een paar maanden lekker in zn vel zit.. en die teveel heeft meegemaakt waarbij veel mensen zich afvragen hoe die persoon het nog volhoud... duz wees er niet trots op dat je mij kan kleineren...
Maaruh trusten!!
ceno out
quote:Heb ik allebei al gezien..
Op dinsdag 28 mei 2002 03:42 schreef cenobite het volgende:[..]
o ja mocht je ooit nog een film kijken, check dan american beauty en fight club, ik denk dat je veel nieuwe inspiraties hieruit haalt
ceno out
quote:je vergeet de 'and gone'..
Op dinsdag 28 mei 2002 03:42 schreef cenobite het volgende:[..]
o ja mocht je ooit nog een film kijken, check dan american beauty en fight club, ik denk dat je veel nieuwe inspiraties hieruit haalt
ceno out
quote:Hahaha... slaap lekker!
Op dinsdag 28 mei 2002 03:53 schreef AleXis het volgende:
duik er ook maar eens bij in.. niet bij jou (hoop dat jehet niet erg vind, anders heb je dikke pech![]()
) tjuz..
Ik ben vandaag vroeg wakker vanaf half 9 al
Zodat ik vanavond vanzelf moe in slaap val
quote:ey
Op dinsdag 28 mei 2002 09:03 schreef Slarioux het volgende:
Mogguh luitjes
VV Deel op slot gegaan (zie vorig deel
)
quote:Ik zag het al... gelukkig lag het niet aan de VVers
Op dinsdag 28 mei 2002 09:07 schreef VVouter het volgende:[..]
ey
![]()
VV Deel op slot gegaan
(zie vorig deel
)
quote:nee ik was op tijd weg
Op dinsdag 28 mei 2002 09:18 schreef Slarioux het volgende:Ik zag het al... gelukkig lag het niet aan de VVers
quote:Het getuigde weer van volwassen gedrag.
Op dinsdag 28 mei 2002 09:18 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ik zag het al... gelukkig lag het niet aan de VVers
quote:Gelukkig maar.
Op dinsdag 28 mei 2002 09:21 schreef VVouter het volgende:[..]
nee ik was op tijd weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |