quote:Juist, en dit werkt perfect!
Op donderdag 26 juni 2003 21:12 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Sí,In Barcelona hebben de meeste mensen veel liever Catalaans dan Spaans
Je moet gaan naar www.renfe.es.
Dan naar dat symbooltje van het halve maantje (cercanias) dan zie je een mapje kies de stad Barcelona.
Bij Origen kies je Aeroport bij Destino kies je Blanes daar onder kies je de dag (ik weet niet welke dag je aankomt) maar dat is niet zo moeilijk zaterdag en zondag staan apart en maandag tot vrijdag samen en dan druk je op buscar en dan zie je al de tijden
Dit is allemaal in het Spaans maar zoals ik het nu heb vertel moet het lukken.
Het bedrag is zo rond de 5,87 of 9,00 nog wat geloof ik best aan de lage kant dat zeker
Je fout is dus dat je niet bij de omgeving Barcelona kijkt je kijkt bij landelijke treinen ook naar Madrid enzo
Je moet bij plaatselijk kijken dat kan je doen door hoe ik het je nu heb uitgelegd.http://horarios.renfe.es/cer/hjcer200.jsp?NUCLEO=50
Succes
quote:Kaartje kan bij de Balie's of gewoon in Machines die staan wel engels vertaalt geloof ik
Op donderdag 26 juni 2003 22:38 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Juist, en dit werkt perfect!
Vet bedankt!
Om het half uur gaat er dus inderdaad een trein, en nog direct naar Blanes ook (vanaf Aeroport).
En een kaartje kopen, gaat net zoals in NL met een machine op het station (in het engels ook?).
de 21ste ga ik overigens.
de 21ste dan zit ik ook alweer ruim 2 weken in spanje
El_Catalan kan niet meer wachten
quote:De Arena en Las Vegas zijn de grootste discotheken, persoonlijk vond ik de las vegas iets leuker, maar de Arena regelt altijd wel een paar leuke dj's (toen ik er vorig jaar was bv.Johan Gielen). verder zijn er wel wat leuke cafés. Als er nog Fuck-off parties worden gehouden moet je daar ook maar een keer heengaan
Op donderdag 26 juni 2003 22:50 schreef StefQ het volgende:
Waar kan je een beetje leuk uitgaan in blanes en wat zijn aanraders???
of ja kut, ik ben naar Llorett geweest en vond ik stukken beter.... meer discotheken, kroegen e.d. en minder Polen.......
quote:Wat is er mis met polen?
Op vrijdag 4 juli 2003 17:52 schreef SqueaK het volgende:
ik vond blanes kut......of ja kut, ik ben naar Llorett geweest en vond ik stukken beter.... meer discotheken, kroegen e.d. en minder Polen.......
quote:Niks
Op vrijdag 4 juli 2003 17:54 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Wat is er mis met polen?
Alleen een beetje goedkoop (de meisjes)
quote:Opzich is op vakantie gaan naar Blanes (of Lloret of Salou of whatever) sowieso al goedkoop.
Op vrijdag 4 juli 2003 17:56 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Niks
Alleen een beetje goedkoop (de meisjes)
quote:Ja,daar heb je inderdaad gelijk in.
Op vrijdag 4 juli 2003 17:57 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Opzich is op vakantie gaan naar Blanes (of Lloret of Salou of whatever) sowieso al goedkoop.
Vroeger was het heel wat als je naar Benidorm ging
las vegas/arena en niet te vergeten annie's verjaardag waren the places to be
blanes is lekker klein vergeleken met lloret enzo dus de mensen die je ontmoet kom je vaak weer tegen en zo bouw je daar echt grote vrienden kringen op (tot er weer iemand naar huis moet. . . )
waterskieen/parasailen in lloret was ook gaaf, barcelona was mooie stad, waterworld is saai ennuh .. pyreneen waren stoer. .maar blanes zelf was ook errug gezellig. . denk dat ik volgend jaar wel weer heen ga. .misschien gewoon om er te werken ofzo
quote:jaaa dan ga ik ook met vriendinnen, heb er zin in!!
Op maandag 30 juni 2003 20:49 schreef Partyman het volgende:
JAZEKER 10 dagen blanes we vertrekken op 21 juli en verblijven in Lotus-Eurpoa ( appartament ) ( GoGo Tours )![]()
quote:Wanneer ga je?
Op maandag 14 juli 2003 00:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Freaky. Wij (http://forum.fok.nl/showtopic.php/344111/1/25) zitten dus straks iig al met 2 andere fokkers in het appartementencomplex (ook Lotus dus).
Wellicht kunnen we nog een interessante Drs. P. disucssie houden.
Ziet er goed uit.
quote:Ik ben net terug uit Blanes zat op dezelfde camping, erg gezellig.
Op maandag 14 juli 2003 12:15 schreef Jr-Sunsetville het volgende:
ikke ga 21 juli met gogo tours naar blanes, camping la masia... met zn 3'n in totaal en je kan onze tent in la masia niet herkennen aan een fok vlag maar aan een opblaaspop op onze tent![]()
Uitgaan is erg leuk daar. Arena voor als je van trance houdt, LeClap voor R&B en nederlandstalig en Las Vegas draait van alles door elkaar.
quote:Hehehe dat gaat gezellig
Op zondag 13 juli 2003 19:27 schreef 00suus00 het volgende:[..]
jaaa dan ga ik ook met vriendinnen, heb er zin in!!
Ik zou iig op 21 juli met de bus gaan, maar ik kan dus niet - dus ik kom op de 22ste aan met het vliegtuig.
quote:Ik ga dus ook de 21e.
Op woensdag 16 juli 2003 19:34 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Wanneer ga je?
Ik ben er 21 juli.Wellicht kunnen we nog een interessante Drs. P. disucssie houden.
En Tijn neemt (als het goed is) een MP3speler met boxjes en heel veel muziek mee, dus ook heel veel drs p. Dus dan hoor je wel waar wij zitten.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik ga dus ook de 21e.
En Tijn neemt (als het goed is) een MP3speler met boxjes en heel veel muziek mee, dus ook heel veel drs p. Dus dan hoor je wel waar wij zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |