abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4345928
DJKoster loopt door de straten van Fokeiland en ziet een weg die het dorp uitloopt, nadat hij langs een galerie en een boerderij gelopen is, komt hij aan bij een blokhut

* DJKoster denkt dat dit wel een leuk huisje is, lekker rustig!

DJKoster loopt naar de voordeur en klopt aan, pardoes zwaait de deur open door zijn geklop, DJKoster loopt naar binnen en ziet dan dat het huis onbewoond is

* Hmmmm denk DJKoster, hier kan ik wel gaan wonen

DJkoster ziet een briefje liggen van de vorige bewoners:

Beste lezer,

Omdat wij genoodzaakt waren om te verhuizen is deze blokhut beschikbaar geworden om in te wonen, helaas is er geen enkel meubel aanwezig, maar er ligt nog wel een slaapzak en enkele blikken voedsel in de slaapkamer, wij wensen U veel plezier in dit huis

Met vriendelijke groeten,

Beer en Galadriel

DJKoster loopt de slaapkamer in en ziet een slaapzak liggen met blikken voedsel, gelukkig was de slaapzak verpakt in een stevig plastic omhulsel, waardoor er geen muizen bij konden.

DJKoster loopt naar buiten en ziet een paar planken en blokken hout liggen achter de blokhut, hij sleept de planken en blokken mee nar binnen, stapelt ze op en zet de blikken erop

* DJKoster denkt: nou alleen nog een kooktoestelletje en ik kan hier wonen

DJKoster loopt het dorp weer in, op zoek naar een winkel

pi_4358604
Na een lang verblijf in het dorp komt DJKoster weer terug bij zijn blokhut, hij sluit het kookstelletje aan en gaat slapen

* Zo, ik ga morgen wel wat eten maken

pi_4375016
De volgende ochtend staat djkoster op, hij maakt een ontbijtje en loopt het dorp weer in, daar komt hij achter dat er een brandweerkazerne is gestart, ze zoeken vrijwilligers, omdat DJKoster niet zo goed is in brand blussen, gaat hij maar wat aan brandpreventie doen, hij loopt eerst na de supermarkt, koopt daar een paar emmers, vult ze en komt erachter dat hij ze nooit alleen terug kan dragen..., uiteindelijk besluit hij om ze maar 1 voor 1 naar zijn blokhut te dragen

* DJkoster denkt: en nou maar hopen dat niemand de andere emmers steelt

[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 29-05-2002 16:12]

woensdag 29 mei 2002 @ 16:12:43 #4
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4375017
Druk hier. .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  vrijdag 31 mei 2002 @ 16:44:08 #5
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4398661
de ninja vind dat DJkoster het goeie voorbeeld geeft en installed daarom de eerste rookmelder in de blokhut. alsjeblieft!
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_4426950
* DJKoster maakt wat eten klaar en een ogenblik later komt er en brandweerman met een grote emmer water naar binnnen stormen

maandag 3 juni 2002 @ 13:31:02 #7
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4427262
iets aan de hand? hmmm zeker een grappenmaker op de hulplijn... mensen nogmaals ; alleen in geval van nood 0800-FOKHULP bellen!!!
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_7368407
* DJKoster probeert de deur van zijn blohut open te maken...

Hmmm, het lukt niet..

* DJKoster gaat weer naar het dorp, zoeken naar een (gereedschaps)winkel..

Dan kan ik de deur tenminste open krijgen

maandag 16 december 2002 @ 16:07:21 #9
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7369022
Nou dan kom je toch snel bij mijn timmerwerkplaats terecht, ik zal wel ff spullen pakken en de deur openmaken.
.
.
.
.
.
.
.
* Magneet komt na een paar minuten terug met de spullen en maakt de deur zonder hem te beschadigen open.
pi_7369604
* DJKoster bedankt magneet en gaat nar binnen..

Hmmm, wat ruikt het hier vreemd?

* DJKoster ziet een oud kookstelletje staan..

Ah, die lekt vast...

maandag 16 december 2002 @ 16:34:24 #11
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7369652
DJKoster, jij bent stoned hè!
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_7369689
quote:
Op maandag 16 december 2002 16:34 schreef Oxazepam het volgende:
DJKoster, jij bent stoned hè!
Paddos
pi_7377131
* DJKoster gaat schoonmaken en daarna lekker slapen..
  maandag 16 december 2002 @ 22:11:17 #14
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7377186
quote:
Op maandag 16 december 2002 22:09 schreef DJKoster het volgende:
lekker slapen
Te veel geblowd dus.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')