Is dit misschien op te lossen door de drempel van registratie op Fok! wat hoger te leggen? Bijvoorbeeld door abonnementsgeld, eenmalige bijdrage, invullen (en toetsing) van persoonlijke gegevens, etc etc
Natuurlijk is het triest als Fok! daartoe over mocht gaan, maar het lijkt er wel dat ze door de huidige situatie daartoe verplicht worden.
Van wat ik tot nu toe in het archive gezien heb was het forum nog niet zo lang geleden een stuk leuker.
quote:euh!! ik ben maar een arme (maar wel lieve, haha) studente!!
Op maandag 27 mei 2002 04:51 schreef Isegrimm het volgende:
Bijvoorbeeld door abonnementsgeld, eenmalige bijdrage etc etc
quote:Er bestaat ook nog zoies als lurken... dat doe ik daar..
Op maandag 27 mei 2002 04:44 schreef cenobite het volgende:
moet je ook niet zo vaak in onzin rondhangen
Trouwens, als ik verder op Internet kijk krijg ik zowiezo het idee dat 'de jongeren van tegenwoordig' altijd zo met elkaar praten, maar misschien ligt het aan mij.
In 'mijn tijd' waren we i.i.g. een stuk aardiger tegen elkaar.
quote:Je bedoelt vast en zeker ook TMF chat. Je bent daar 5 minuten binnen en hebt al weer 300 scheldwoorden voorbij zien komen.
Op maandag 27 mei 2002 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon negeren, die agressie. Doe ik ook.Trouwens, als ik verder op Internet kijk krijg ik zowiezo het idee dat 'de jongeren van tegenwoordig' altijd zo met elkaar praten, maar misschien ligt het aan mij.
In 'mijn tijd' waren we i.i.g. een stuk aardiger tegen elkaar.
quote:*zingt dan ook maar ff mee
Op maandag 27 mei 2002 13:26 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zingt "All you need is love, lalalalala, all you need is love, love! All together now!!
Men moet elkaars gedachte goed respecteren ->
niet iedereen denkt zoals jij denkt!
En als jij het daar niet mee eens bent geeft je dat niet meteen het recht om iemand onder te schelden/in discrediet te brengen...
klopt wel.. word vaak onvriendelijk gedaan maar ach, we zijn dan ook geen vrienden van mekaar (de meesten dan) en ja, "die jeugd van tegenwoordig he"
gewoon net zo onvriendelijk terugdoen (is wat ik doe tenminste) laat me niet op mn kop zitten hiero).
quote:Klopt! Ali-G had toch nog goeje dingen zoals
Op maandag 27 mei 2002 14:05 schreef Zed_no1 het volgende:
om het heel netjes te zeggen...Men moet elkaars gedachte goed respecteren ->
niet iedereen denkt zoals jij denkt!En als jij het daar niet mee eens bent geeft je dat niet meteen het recht om iemand onder te schelden/in discrediet te brengen...
maar om iedereen af te katten vind ik ook wat te ver gaan.
Ook in de topictitels worden vaak krachttermen gebruikt, zeker in klaagbaak. Enerzijds begrijpelijk omdat je immers iets te klagen hebt. Anderzijds vraag ik me werkelijk af of het nou zo nodig is om alsmaar schuttingtaal en grove vloeken te gebruiken. Als je via de index naar klaagbaak gaat schrik je soms van de topictitels
Ik ben een tijdje bezig geweest om die te editen. Niet iedereen was het daarmee eens. Toch vraag ik me af of er niet een soort van compromis mogelijk is. Ik denk er nog verder over na, maar zou graag willen weten wat andere users ervan vinden??
quote:EN daarom nou juist dit topic
Op maandag 27 mei 2002 19:21 schreef ElizabethR het volgende:
Nah, ik ben het toch wel eens met de topicstarter hoor. Ik vind ook dat er nogal discutabele taal wordt gebezigd op FOK!Ook in de topictitels worden vaak krachttermen gebruikt, zeker in klaagbaak. Enerzijds begrijpelijk omdat je immers iets te klagen hebt. Anderzijds vraag ik me werkelijk af of het nou zo nodig is om alsmaar schuttingtaal en grove vloeken te gebruiken. Als je via de index naar klaagbaak gaat schrik je soms van de topictitels
Ik ben een tijdje bezig geweest om die te editen. Niet iedereen was het daarmee eens. Toch vraag ik me af of er niet een soort van compromis mogelijk is. Ik denk er nog verder over na, maar zou graag willen weten wat andere users ervan vinden??
Tja ik zit er niet zo mee met die verharde uitspraken, zolang er nog genoeg liefdevolle aardige genuanceerde tegenhang is.
quote:Tja ik zit er wel beetje mee... zo af en toe denk ik echt van: Kan dat niet even net wat anders worden gezegd..
Op maandag 27 mei 2002 20:01 schreef Manono het volgende:
Afspiegeling van de maatschappij he.Tja ik zit er niet zo mee met die verharde uitspraken, zolang er nog genoeg liefdevolle aardige genuanceerde tegenhang is.
quote:Mee eens...
Op dinsdag 28 mei 2002 14:16 schreef Zed_no1 het volgende:
topic namen waarin geloekt of gescholden wordt moeten worden ge-edit of de topic starter er mee eens is of niet !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |