abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4340393
Het valt mij nogal erg op dat heel fok aan het verharden is.. Ik kijk nu gewoon even naar de actieve topics en het enige wat ik lees is gescheld op , dan op die.. Sorry modjes maar tegen jullie ook een woordje: Er wordt zo onwijs bruut gebanned, slotjes gezet etc.. van LUISTER NOU IS! DIT IS GEEN ONZIN! BLABLABLA 10 uitroepteken gebruikend.. Nu kunnen mensen gaan zeiken van: Ja maar jij bent ook niet altijd lief geweest want je bent een keer gebanned en heb ongetwijfeld ook paar notes.. Maar das verleden tijd.. Ik vraag me gewoon af waarom het zo moet? Ik ken maar een paar topics waar gewoon nog echt vriendelijk/liefdevol wordt gepost...
pi_4340410
moet je ook niet zo vaak in onzin rondhangen
we are.. slaves to the rave
  maandag 27 mei 2002 @ 04:51:22 #3
25044 Isegrimm
Monsieur le dude
pi_4340417
Je had het naar mijn mening niet beter kunnen verwoorden. Ik zit nog niet zo lang op Fok!, maar ik merk zeker een negatieve tendens in hoe mensen elkaar hier behandelen.
Ik vraag me af waarom dat nou nodig is. Ik denk niet dat het is op te lossen door slotjes en bans, want daar loopt volgens mij iedereen zich aan te irriteren en heeft als bijeffect dat de gewone posters de indruk krijgen dat het niveau omlaag gaat en daarom niet of minder posten. Het zijn gewoon een paar gasten die het voor de rest lopen te verzieken.

Is dit misschien op te lossen door de drempel van registratie op Fok! wat hoger te leggen? Bijvoorbeeld door abonnementsgeld, eenmalige bijdrage, invullen (en toetsing) van persoonlijke gegevens, etc etc
Natuurlijk is het triest als Fok! daartoe over mocht gaan, maar het lijkt er wel dat ze door de huidige situatie daartoe verplicht worden.

Van wat ik tot nu toe in het archive gezien heb was het forum nog niet zo lang geleden een stuk leuker.

maandag 27 mei 2002 @ 05:41:32 #4
9325 KOE
Eat my pig!
pi_4340430
Van de 'buitenkant' lijkt iets altijd leuker..
Maar ik nuek niet!
pi_4343336
quote:
Op maandag 27 mei 2002 04:51 schreef Isegrimm het volgende:

Bijvoorbeeld door abonnementsgeld, eenmalige bijdrage etc etc

euh!! ik ben maar een arme (maar wel lieve, haha) studente!!
pi_4343455
quote:
Op maandag 27 mei 2002 04:44 schreef cenobite het volgende:
moet je ook niet zo vaak in onzin rondhangen
Er bestaat ook nog zoies als lurken... dat doe ik daar..
  maandag 27 mei 2002 @ 13:17:46 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_4343507
Gewoon negeren, die agressie. Doe ik ook.

Trouwens, als ik verder op Internet kijk krijg ik zowiezo het idee dat 'de jongeren van tegenwoordig' altijd zo met elkaar praten, maar misschien ligt het aan mij.
In 'mijn tijd' waren we i.i.g. een stuk aardiger tegen elkaar.

Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_4343584
quote:
Op maandag 27 mei 2002 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
Gewoon negeren, die agressie. Doe ik ook.

Trouwens, als ik verder op Internet kijk krijg ik zowiezo het idee dat 'de jongeren van tegenwoordig' altijd zo met elkaar praten, maar misschien ligt het aan mij.
In 'mijn tijd' waren we i.i.g. een stuk aardiger tegen elkaar.

Je bedoelt vast en zeker ook TMF chat. Je bent daar 5 minuten binnen en hebt al weer 300 scheldwoorden voorbij zien komen.
pi_4343612
* Isabeau zingt "All you need is love, lalalalala, all you need is love, love! All together now!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_4343674
quote:
Op maandag 27 mei 2002 13:26 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau zingt "All you need is love, lalalalala, all you need is love, love! All together now!!
*zingt dan ook maar ff mee *
pi_4344342
om het heel netjes te zeggen...

Men moet elkaars gedachte goed respecteren ->
niet iedereen denkt zoals jij denkt!

En als jij het daar niet mee eens bent geeft je dat niet meteen het recht om iemand onder te schelden/in discrediet te brengen...

pi_4345526
(8)Love is all you need(8)

klopt wel.. word vaak onvriendelijk gedaan maar ach, we zijn dan ook geen vrienden van mekaar (de meesten dan) en ja, "die jeugd van tegenwoordig he"
gewoon net zo onvriendelijk terugdoen (is wat ik doe tenminste) laat me niet op mn kop zitten hiero).

pi_4348411
quote:
Op maandag 27 mei 2002 14:05 schreef Zed_no1 het volgende:
om het heel netjes te zeggen...

Men moet elkaars gedachte goed respecteren ->
niet iedereen denkt zoals jij denkt!

En als jij het daar niet mee eens bent geeft je dat niet meteen het recht om iemand onder te schelden/in discrediet te brengen...

Klopt! Ali-G had toch nog goeje dingen zoals
RESPECT!
  maandag 27 mei 2002 @ 18:31:10 #14
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4348444
tuurlijk is het zo dat je op fok! net als IRL mensen tegenkomt die je mag en die je niet mag.
en soms is iemand die je eerst mag, iemand die je later niet meer mag.

maar om iedereen af te katten vind ik ook wat te ver gaan.

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  maandag 27 mei 2002 @ 19:21:38 #15
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4349069
Nah, ik ben het toch wel eens met de topicstarter hoor. Ik vind ook dat er nogal discutabele taal wordt gebezigd op FOK!

Ook in de topictitels worden vaak krachttermen gebruikt, zeker in klaagbaak. Enerzijds begrijpelijk omdat je immers iets te klagen hebt. Anderzijds vraag ik me werkelijk af of het nou zo nodig is om alsmaar schuttingtaal en grove vloeken te gebruiken. Als je via de index naar klaagbaak gaat schrik je soms van de topictitels

Ik ben een tijdje bezig geweest om die te editen. Niet iedereen was het daarmee eens. Toch vraag ik me af of er niet een soort van compromis mogelijk is. Ik denk er nog verder over na, maar zou graag willen weten wat andere users ervan vinden??

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_4349554
quote:
Op maandag 27 mei 2002 19:21 schreef ElizabethR het volgende:
Nah, ik ben het toch wel eens met de topicstarter hoor. Ik vind ook dat er nogal discutabele taal wordt gebezigd op FOK!

Ook in de topictitels worden vaak krachttermen gebruikt, zeker in klaagbaak. Enerzijds begrijpelijk omdat je immers iets te klagen hebt. Anderzijds vraag ik me werkelijk af of het nou zo nodig is om alsmaar schuttingtaal en grove vloeken te gebruiken. Als je via de index naar klaagbaak gaat schrik je soms van de topictitels

Ik ben een tijdje bezig geweest om die te editen. Niet iedereen was het daarmee eens. Toch vraag ik me af of er niet een soort van compromis mogelijk is. Ik denk er nog verder over na, maar zou graag willen weten wat andere users ervan vinden??

EN daarom nou juist dit topic
pi_4349654
Afspiegeling van de maatschappij he.

Tja ik zit er niet zo mee met die verharde uitspraken, zolang er nog genoeg liefdevolle aardige genuanceerde tegenhang is.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_4351224
quote:
Op maandag 27 mei 2002 20:01 schreef Manono het volgende:
Afspiegeling van de maatschappij he.

Tja ik zit er niet zo mee met die verharde uitspraken, zolang er nog genoeg liefdevolle aardige genuanceerde tegenhang is.

Tja ik zit er wel beetje mee... zo af en toe denk ik echt van: Kan dat niet even net wat anders worden gezegd..
pi_4360375
En gisternacht heb ik wederom het bewijs gezien dat er toch echt users zijn die erop uit zijn om je te kleineren.. 2e keer al dat hij het deed, en nu heb ik het wel laten merken bij TARA..
pi_4360906
topic namen waarin geloekt of gescholden wordt moeten worden ge-edit of de topic starter er mee eens is of niet !
pi_4362800
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 14:16 schreef Zed_no1 het volgende:
topic namen waarin geloekt of gescholden wordt moeten worden ge-edit of de topic starter er mee eens is of niet !
Mee eens...
pi_4378901
Blijkbaar zijn niet veel mensen het met me eens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')