Tja.. vrouwen, ben er een, maar snap er nix van...
Waar ik op val:
Lang
Donker
Uitstraling
Niet Te breed
quote:En dan nog janken dat je onbeschoft behandelt bent.. sheesh..
Op woensdag 19 juni 2002 11:47 schreef Mukie het volgende:
quote:Het klopt toch?
Op woensdag 19 juni 2002 11:50 schreef -IDivinity- het volgende:[..]
En dan nog janken dat je onbeschoft behandelt bent.. sheesh..
*oh w8 dat was wel een erge 'klootzak' reactie.. maak ik toch nog kans*
Zeker kan ik klagen over het feit dat ik niet goed ben behandeld... Omdat je van te voren niet echt weet hoe die jongen is. Niet dan? En ik ben erachter gekomen dat ik weer tegen die steen ben gestoten.
Maar ja, dat is weer een ander soort discussie.
quote:Goh, dat is precies wat ik zojuist ook dacht!
Op woensdag 19 juni 2002 12:23 schreef extreme het volgende:
grappig, ik ben al een paar keer uitgebreid beschreven in dit Topic
quote:Speak for yourself, alsjeblieft. Ik heb absoluut geen voorkeur voor foute mannen
Op woensdag 19 juni 2002 12:08 schreef Mukie het volgende:[..]
Het klopt toch?
Zet een lieve jongen naast een foute en iedere vrouw kiest de foute... Das gewoonweg een feit.Zeker kan ik klagen over het feit dat ik niet goed ben behandeld... Omdat je van te voren niet echt weet hoe die jongen is. Niet dan? En ik ben erachter gekomen dat ik weer tegen die steen ben gestoten.
quote:SOMMIGE anderen?
Op woensdag 19 juni 2002 13:58 schreef Ripley het volgende:[..]
Speak for yourself, alsjeblieft. Ik heb absoluut geen voorkeur voor foute mannen
. Dat jij (en sommige andere vrouwen) die voorkeur wel hebben wil niet zeggen dat je voor iedere vrouw kan spreken.
quote:Integendeel zelfs.... als ze ergens geil van worden is het van mannen met teveel eigendunk.
Op zondag 26 mei 2002 14:56 schreef SKa_BoSS het volgende:[..]
Vrouwen knappen ook vaak af op eigendunk... Tis maar dat je't weet
quote:Maak er maar de meeste vrouwen van.
Speak for yourself, alsjeblieft. Ik heb absoluut geen voorkeur voor foute mannen
. Dat jij (en sommige andere vrouwen) die voorkeur wel hebben wil niet zeggen dat je voor iedere vrouw kan spreken.
Deze discussie hebben we al vaker gevoerd Rippert. .
quote:is de helft van deze eisen ook goed
Op woensdag 19 juni 2002 14:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Keywords: Lief, romantisch, softie met een kleine 's', en eh... groot en sterk
Knuffelbeer...
quote:Ik ben flexibel
Op woensdag 19 juni 2002 14:23 schreef ThE_ED het volgende:[..]
is de helft van deze eisen ook goed
?
quote:Ik vind van niet, ik bedoel je geeft zelf aan dat je 'foute' mannen wilt. Dan zijn ze 'fout' tegenover jou, en dan is het niet goed? Je bent tegen een steen gestoten omdat jij NIET weet wat je nou eigenlijk wilt. Voor de buitenkant wil je de stoere jongen kennelijk, maar voor de relatie wil je iemand waar je op kan rekenen. En je kan wel een beetje inschatten hoe iemand is, anders kan je ook nooit op hem vallen. You just got where you asked for, lady.
Op woensdag 19 juni 2002 12:08 schreef Mukie het volgende:[..]
Het klopt toch?
Zet een lieve jongen naast een foute en iedere vrouw kiest de foute... Das gewoonweg een feit.Zeker kan ik klagen over het feit dat ik niet goed ben behandeld... Omdat je van te voren niet echt weet hoe die jongen is. Niet dan? En ik ben erachter gekomen dat ik weer tegen die steen ben gestoten.
Maar goed, evolution screwed me, het maakt niet uit of je nou knap, intelligent, liev, vertrouwbaar, grappig, initiatiefnemend of wat dan ook bent. Je hoeft alleen maar een overdosis testosteron te hebben en te schreeuwen hoeveel 'wijfuh' je geneukt hebt want dan komen ze wel. Ze laten zich lekker gebruiken en dan denk je toch zo van.. sommige verdienen het ook om als stront behandelt te worden, puur neukvoer (BTW dit geldt niet voor alle vrouwen)
quote:Ik ook hoor
Op woensdag 19 juni 2002 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ik ben flexibel
quote:Ja, enig. Leek het dan alsof ik het leuk vond? Het is een eindconclusie, iets wat ze allemaal gemeen hebben, zegmaar. Of ik dat nou leuk vind of niet.
Op dinsdag 18 juni 2002 22:06 schreef r0b1n het volgende:[..]
En dat vind ik zoooooooooooooooooooo raar. Het is toch juist leuk als iemand je leuk vindt en dat btje laat blijken?
quote:Hoe klein en eh... zwak ben je dan?
Op woensdag 19 juni 2002 14:38 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik ook hoor
Ehm... ik ben dus zeker niet groot en sterk, de rest... well.. het schijnt van wel...
quote:1.68m
Op woensdag 19 juni 2002 14:43 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Hoe klein en eh... zwak ben je dan?
.. maar wel een beetje te oud voor je
quote:En beetje te oud en nog wel wat dingen
Op woensdag 19 juni 2002 14:44 schreef ThE_ED het volgende:[..]
1.68m
.. maar wel een beetje te oud voor je
Maar goed, dan ben je nog altijd 3 cm groter dan ik Wat een prestatie
quote:Ja dankje
Op woensdag 19 juni 2002 14:46 schreef Mini_rulez het volgende:En beetje te oud en nog wel wat dingen
quote:
Maar goed, dan ben je nog altijd 3 cm groter dan ikWat een prestatie
hoezo offtopic
[Dit bericht is gewijzigd door Muurbloempje op 19-06-2002 14:52]
quote:*effe wat erbij gekalkt
Op woensdag 19 juni 2002 14:50 schreef Muurbloempje het volgende:
Lange mannen (ben zelf 1.78) die lief zijn en errug klef maar ook lekker onafhankelijk kunnen zijn. Niet zo iemand die alleen maar mij wil zien maar ook lekker met zijn vrienden omgaat. In ieder geval durven ze hun gevoelens wel te tonen. Ik heb nu zo'n vriend en die laat ik dus niet heel snel gaan... Maar dat zal ook niet snel gebeuren
quote:Uit jouw fotoboek: - geobsedeerd door seriemoordenaars
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 15:00 schreef Mukie het volgende:[..]
Uit jouw fotoboek: - geobsedeerd door seriemoordenaars
tja....
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |