wie heeft er zo langzamerhand net als ik het gevoel dat de bekende nederlanders dit jaar met bosjes overlijden?
quote:#define <bosjes>
Op zondag 26 mei 2002 12:01 schreef B-operator het volgende:
wie heeft er zo langzamerhand net als ik het gevoel dat de bekende nederlanders dit jaar met bosjes overlijden?
pls!
quote:Het wordt vast een marathon uitzending in December van het jaaroverzicht...moeten ze al in november beginnen
Op zondag 26 mei 2002 12:05 schreef B-operator het volgende:
nou, eerst pim natuurlijk, toen die gozer van groen links, nu weer bart de graaff, allemaal in een maandje, kan aan mij liggen, maar naar mijn idee is dit meer dan anders?!?!
1. Pim heeft er niet om gevraagd,het is hem aangedaan.
2. de beste man uit de tweede kamer heeft een hersenbloeding gehad, misschien daarvoor al ziek geweest, en heeft het niet overleefd.
3. Bartje heeft al langer geleefd dan zijn ziekte eigenlijk "toestaat" .
Conclusie:
2 waren al ziek, 1 is vermoord.
1 Prins Claus
2 Prinses Juliana
3 Marten Toonder
Niet dat ik het iemand toewens of er op hoop, maar ik vrees het wel
Nou zijn bovenstaande gevallen daar natuurlijk geen goede voorbeelden van, maar Pim Fortuyn is wel degelijk bekend geworden door de media hype..
quote:Dit is zeker waar, ook natuurlijk het nieuws van dat iemand overleden is komt nu veel meer naar voren, mij valt het wel op dat de dood van Bart de Graaff een beetje in het niet valt bij de dood van Pim Fortuyn, natuurlijk snap ik hier de redenen wel van, maar ik heb er toch ee nbeetje raar gevoel bij
Op zondag 26 mei 2002 12:44 schreef Dr.E het volgende:
Maar daarbij komen er ook steeds meer bekende Nederlanders.. Met 1 hitje ben je al bekend, met 1 optreden in een TV programma ben je al bekend, met het lid zijn van K-otic ben je al bekend, dus het is ook niet zo gek dat er steeds meer bekenden dood gaan..Nou zijn bovenstaande gevallen daar natuurlijk geen goede voorbeelden van, maar Pim Fortuyn is wel degelijk bekend geworden door de media hype..
quote:die is dus geen BN'er
Op zondag 26 mei 2002 12:05 schreef B-operator het volgende:
die gozer van groen links
't lijkt er trouwens wel op dat er om de dag een bekend (ook internationaal) persoon overleidt
quote:da's alweer 'n tijdje geleden...
Op zondag 26 mei 2002 14:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Vergeet Silvia Millecam niet!
quote:Dat denk ik ook ja
Op zondag 26 mei 2002 12:21 schreef Thanos het volgende:
Het is het werk van Satan.
quote:Da's toch een BD-er ?
Op zondag 26 mei 2002 17:08 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:
prins claus gaat er inderdaad ook nog aan dit jaar, let op mijn woorden
quote:Ik dacht meer aan een complot ofzo
Op zondag 26 mei 2002 17:00 schreef Lightman het volgende:[..]
Dat denk ik ook ja