Aangezien ik nu 200 km verder woon dan waar ik geboren ben, is de kans dat ik oude klasgenoten tegen kom nog kleiner geworden.. totdat is dit linkje zag: http://www.schoolbanken.nl
Ben best benieuwd wat iedereen nu doet...
Jammer genoeg heb ik nog niemand "gevonden" maar dat komt vast nog wel
Erg leuk inderdaad. Ik he me ook opgegeven en helaas ook nog niemand gevonden, maar wie weet... Het lijkt me leuk om eens te horen waar iedereen gebleven is en wat iedereen nu doet.
quote:Zou best kunnen, moet zeggen dat ik er eigenlijk nooit kijk...
Op vrijdag 24 mei 2002 16:10 schreef Jojogirl het volgende:
Die link heeft volgensmij ook in de weblog gestaan.
ben benieuwd wat er met al die knakkers gebeurt is
quote:doettie toch ook. :S
Op vrijdag 24 mei 2002 16:22 schreef RAiDEN het volgende:
Dem, je moet handmatig namen zoeken. Had liever gehad dat alle namen werden getoont van school x. Kon ik zo bekenden eruit pikken
tenminste hiero wel
quote:Hier doet ie dat ook gewoon, mits je ingelogd bent.
Op vrijdag 24 mei 2002 16:23 schreef bfm het volgende:
[..]
doettie toch ook. :S
tenminste hiero wel
quote:Ik heb het nu ook door. Nog voor de regiustratie zag ik niks, maar als je weer je school opzoekt wel. Kwam zo over dat het alleen bij de registratie moet
Op vrijdag 24 mei 2002 16:23 schreef bfm het volgende:[..]
doettie toch ook. :S
tenminste hiero wel
quote:Was ik ook, 1 moet de eerste zijn toch?
Op vrijdag 24 mei 2002 16:17 schreef Stranger het volgende:
ik durf me niet in te schrijven, dalijk ben ik de eerste/enige, en dat staat zo kansloos
Ach ja eigelijk heb ik het voor de fun gedaan. Heb nog een vriendin die ik al van de peuterspeelzaal ken
quote:Dan zorg je toch gewoon even dat ze toegevoegd worden. Staat keurig ergens een optie 'meld een shcool aan' o.i.d. op de site.
Op vrijdag 24 mei 2002 16:44 schreef original_blond het volgende:
Ik heb op 5 basis scholen gezeten, en er geen een van gevonden. Vervolgens 2 middelbare en 1 hogere, en die staan er ook niet bij. Beetje sucky site hoor.
Over de middelbare school maar niet te spreken...
quote:Ik bedoel dus dat ik niemand vond die ik kende.
Op vrijdag 24 mei 2002 17:14 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Dan zorg je toch gewoon even dat ze toegevoegd worden. Staat keurig ergens een optie 'meld een shcool aan' o.i.d. op de site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |