Ze spelen heel erg wazig, ze hebben alleen drums, bass en een orgel, maar klinken toch erg energievol, beetje in de stijl van The Hives/White Stripes af en toe maar toch ook weer niet.
Ze hebben een tijdje een debuutalbum genaamd The fugue in the fog en zijn 2 maanden geleden blijkbaar in 013 geweest (waarom kom ik daar toch altijd te laat achter?
)
Nog een omschrijving van allmusic.com die wat verduidelijkt:
With a sound that resembles what would happen if Tony Iommi played organ rather than guitar in Black Sabbath
Ze zingen ook constant over zichzelf, met op het album nummers als Ape Town, Apessounds, Apes Theme en Apes Salute
[Dit bericht is gewijzigd door MadScientist op 24-05-2002 14:52]
quote:Het is in ieder geval niet te traag om te luisteren...
Op vrijdag 24 mei 2002 14:37 schreef voh het volgende:
Kende ze niet, maar je introductie klonk erg interessant. Even wat gedowned en moet zeggen; zeer cool. Weet niet of het echt lekkere luistermuziek is (heb nog maar 3 nummers) maar is iig wel gewoon cool
Ik heb het nu een tijdje opstaan in mijn pleelist, en het verveelt nog niet
Ik zal es wat Ben Folds Five gaan luisteren, op allmusic.com stond ook wel een veelbelovende beschrijving eigenlijk. Ik kende alleen het nummer Air van de soundtrack van Godzilla, dat vond ik wel een goed nummer, al duurde het even voordat ik het waardeerde
En Ben Fold Five is super! Alleen je moet niet teveel nummers van 'the unauthorised biography of....' downloaden want dan krijg je een verkeerd beeld (dat album is nogal bombastisch en zwaar geproduceerd).
op hun site, www.theapes.com kun je wat herrie downloaden
het is trouwens compleet andere muziek dan ben folds five!!! (waarom die vergeleken werden... weet ik niet, ze hebben echt geen piano of zo)
Sorry.spatie.kapot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |