abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4300237
Mooi, ff een middagje zaalvoetballen...

Leuk, dus ik ga wel ff keepen, maar dan!

Man vrij met bal, komt op me af en BOEM!

----------------------------------------------

RECHT OP MIJN KLOTE RECHTER OOG GODVERDOMME

een uur kon ik geen fuck zien, zelfs geen lichtverschil terwijl mijn oog gewoon wijd open stond.

Nou ff naar het ziekenhuis, conclusie:

binnen iets geknapt ofzo, dus er komt steeds bloed in mijn oogbol en ik moet een tijdje gaan uitrusten.

en ik heb nu een oog van zo'n bloedzuiger, vampier dus. BAH!

Nog meer mensen met zulke klote ervaringen ?

pi_4300331
nop maar wel lomp van die gozer.

Veel beterschap in ieder geval

pi_4300353
mijn broertje heeft ook zoiets gehad. Oogzenuw bekneld geraakt door een bal op het gezicht.

tijdelijk blind geweest aan een oog. Was toch al zijn slechte oog waar hij geen ruk mee zag maar toch.

pi_4300454
Maak ff een foto
pi_4300517
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 22:17 schreef Vjennuh het volgende:
Maak ff een foto
Ff inscannen of niet
Ook ik heb wel eens een slotje gehad...
  donderdag 23 mei 2002 @ 22:22:55 #6
22420 ikmattie
Eet geen gele sneeuw
pi_4300563
ditzelfde heb ik ook wel eens gehad,
maar, het voorwerp was geen bal, maar een knie van een tegenstander op volle snelheid, en het leidend voorwerp was geen oog, maar een lichaamsdeel, net iets onder het midden van je lichaam en tussen je benen....

m.a.g. dat ik 2 weken niet kon fietsen op hobbelige weggetjes (en andere dingen niet kon doen, maar dat hoort in een ander forum thuis)

donderdag 23 mei 2002 @ 22:25:13 #7
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_4300606
Wat denk je hiervan dan?

Begin dit seizoen aan het begin van de voetbaltraining. We staan wat op de goal te schieten en ik ga op dat moment wat ballen uit het goal halen. Op het moment dat ik mijn hoofd weer terugdraai vanuit de goal komt er een bal op mijn slaap.

Pas de volgende dag kreeg ik te horen wat er gebeurd was. Van de hele training, het bezoek aan het ziekenhuis en de rest van de avond kan ik me helemaal niets meer herinneren....nog steeds niet. Conclusie van de neuroloog: Tijdelijk geheugenverlies.

Ik kan je vertellen dat je je kapot schrikt de volgende ochtend. Ik was volledig gedesorienteerd.

Wat is voetbal toch een fijne sport he?

donderdag 23 mei 2002 @ 22:30:22 #8
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_4300716
ik heb ook in de zaal gekeept en werd tijdens een nogal drukke aanval omver geduwd door een of andere oen die niet snapt dat dit niet hoort in de zaal
in ieder geval viel ik achterover en knalde keihard met mijn elleboog tegen de paal aan...
gevolg: slijmbeurs flink beschadigd... de rest van het seizoen aan de kant...
seizoen daarop maar op het veld gaan spelen...
in een jaar tijd mijn meniskus en allebei mijn enkelbanden (linkervoet en rechtervoet) flink opgerekt (2 door stomme acties van tegentander, de andere was ongelukje straatvoetbal)
dus ben daarna maar helemaal gestopt met voetballen...
  donderdag 23 mei 2002 @ 22:57:56 #9
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_4301240
Life is game, Football is seriouss
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_4307488
Ja, super kut is het.

Nou ik ging helemaal flippen toen ik nix meer zag,
terwijl mijn oog gewoon wijd open stond.

Ik weet niet of ik ooit nog ga keepen, want een tweede keer
is vast niet fijn voor m'n oog.

Ben al blij dat ik nu weer wat kan zien, maar telkens als ik mijn hoofd teveel beweeg krijg ik koppijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Westlife-fan op 24-05-2002 12:30]

pi_4309849
Ik heb met keepen ook aardig wat meegemaakt:

3 x arm gebroken
1 x middenhandsbeentje gebroken
2 x duim uit de kom
3 x enkelbanden verrekt
17 x vingers gekneusd

ben er ook maar mee gestopt.

vrijdag 24 mei 2002 @ 14:59:56 #12
6536 dwerg
chagrijn
pi_4309913
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 22:11 schreef Uiruru het volgende:
mijn broertje heeft ook zoiets gehad. Oogzenuw bekneld geraakt door een bal op het gezicht.

tijdelijk blind geweest aan een oog.

Komt me bekend voor. Ik heb een keer met waterpolo een bal van vrij dichtbij op mijn oog gehad. Achteraf denk je dan dat je maar beter kunt bukken. Maar ja, de ijdelheid van de nul willen vasthouden.
I intend to live forever, or die trying.
pi_4310154
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 22:03 schreef Westlife-fan het volgende:
Nog meer mensen met zulke klote ervaringen ?
lang geleden toen ik nog onder honkbal zat
ik stond achterveld, en er was een hoge bal, ik keek recht in de zon en ik hield mijn handschoen in de zon.
zodat ik de bal kon zien,

nou.. bal gezien ik wil em vangen en hij vliegt recht over mn handschoen heen vol op mn oog.

paardeharen met hout komen dan ook wel keihard aan.
ik heb toen 2 uur knock gelegen.

pi_4310338
Nou, ik ging lekker zaalvoetballen.
Krijg de bal, speel me vrij, ga recht op de keeper af, schiet: zo op z'n rechteroog!
Volgens mij moest ie naar 't ziekenhuis.....

Oeps, was jij dat?

pi_4310383
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 15:30 schreef yodocus2001 het volgende:
Nou, ik ging lekker zaalvoetballen.
Krijg de bal, speel me vrij, ga recht op de keeper af, schiet: zo op z'n rechteroog!
Volgens mij moest ie naar 't ziekenhuis.....

Oeps, was jij dat?

vrijdag 24 mei 2002 @ 15:43:37 #16
27797 ToXiC_WaStE
Can't touch this
pi_4310618
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 22:03 schreef Westlife-fan het volgende:

RECHT OP MIJN KLOTE RECHTER OOG GODVERDOMME

Maareh, kon je niet gewoon je hoofd opzij doen dan ???
Ennuh, heb je de bal wel gehouden dan of was het daarna alsnog een doelpunt ( DAT zou pas KL##TE zijn )
Het is niet mn broer maar toch is het een zoon van mn vader.....Rara wie ben ik ?
pi_4310662
Nee dit heb ik nog niet meegemaakt. Wel al een paar keer een bal in mn kruis met zaalvoetbal

Waaronder een keer een gast van mn eigen team die dat ff deed, 5 minuten voor we de beslissingswedstrijd van het seizoen moesten spelen (kampioen of niet). Nerd

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_4311478
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 15:43 schreef ToXiC_WaStE het volgende:

[..]

Maareh, kon je niet gewoon je hoofd opzij doen dan ???
Ennuh, heb je de bal wel gehouden dan of was het daarna alsnog een doelpunt ( DAT zou pas KL##TE zijn )

Eh tja, hij stond ongeveer een meter van me ofzo en als je dan schiet gaat de bal best snel, dus wegduiken lukte niet meer. En ik ga ervan uit dat hij gewoon wou scoren , dus langs me zou schieten, dus mijn armen waren gespreid. De bal ging er niet in, gelukkig!

We hebben trouwens nog wel gewonnen helaas zonder mij in het doel

pi_4311765
zo zie je maar weer dat nerds die op fok rondhangen niet horen te voetballen
we are.. slaves to the rave
pi_4312074
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 17:17 schreef cenobite het volgende:
zo zie je maar weer dat nerds die op fok rondhangen niet horen te voetballen
Dat zal ik volgende keer tegen hem zeggen.
  vrijdag 24 mei 2002 @ 17:39:19 #21
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4312102
nopes, wel eens een bult op mijn kop omdat die paal toch net ietsje dichterbij stond dan dat ik dacht...

voor de rest het normale blessure werk, schoppen tegen de kop en in het lichaam als je weer voor een bal springt ( met gevaar voor eigen leven)

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 24 mei 2002 @ 22:17:42 #22
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4314979
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 22:25 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Wat denk je hiervan dan?

Begin dit seizoen aan het begin van de voetbaltraining. We staan wat op de goal te schieten en ik ga op dat moment wat ballen uit het goal halen. Op het moment dat ik mijn hoofd weer terugdraai vanuit de goal komt er een bal op mijn slaap.

Pas de volgende dag kreeg ik te horen wat er gebeurd was. Van de hele training, het bezoek aan het ziekenhuis en de rest van de avond kan ik me helemaal niets meer herinneren....nog steeds niet. Conclusie van de neuroloog: Tijdelijk geheugenverlies.

Ik kan je vertellen dat je je kapot schrikt de volgende ochtend. Ik was volledig gedesorienteerd.

Wat is voetbal toch een fijne sport he?

zien jullie wel.
het is echt zoals een man had gezegt in een brief aan AK56.
voetbal is véél gevaarlijker dan schietsport.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')