quote:Wat dacht je van de Matrix. Als ik het nummer Spybreak opzet van de Propellorheads, dan denk ik meteen aan de training simulation...
Op donderdag 23 mei 2002 12:46 schreef SunChaser het volgende:
Steeds als ik Stuck in the Middle With You van Stealers Wheel hoor dan denk ik aan oren die van lichamen worden gesneden. En dan moet ik ook meteen lachen om Michael Madsen die in het afgesneden oor loopt te schreeuwen.
"I know Kung Fu"
- 'Show me'
de bijbehorende vrouw ('t is 'n Themesong van iemand) verschijnt direct voor je ogen...
quote:Ja, precies!
Steeds als ik Stuck in the Middle With You van Stealers Wheel hoor dan denk ik aan oren die van lichamen worden gesneden. En dan moet ik ook meteen lachen om Michael Madsen die in het afgesneden oor loopt te schreeuwen.
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:43 schreef Duiveltja het volgende:
Dat deuntje van Axel Foley doet me meteen aan Beverly Hills cop denken
misschien omdat dat de theme-music van die film is
quote:Bij het zien van de topictitel wilde ik dus hetzelfde stukje muziek bijdragen
quote:Idem!
Op donderdag 23 mei 2002 15:07 schreef K3 het volgende:[..]
Bij het zien van de topictitel wilde ik dus hetzelfde stukje muziek bijdragen
Little Green Bag uit dezelfde film overigens ook.
Placebo - Every you every me
Ook uit Cruel Intentions. Helemaal in het begin waarin de auto wordt gefilmd van boven. Geweldig nummer (net als de rest van Placebo)
Aimee Mann - Wise up
Scene uit Magnolia waarin ieder personage belicht wordt en waarin ze ook meezingen.
The Doors - The End
Uit Apocalypse Now. Verschillende scenes, een terugkerende song. Past zo goed in de sfeer van de film dat het zonder die muziek eigenlijk onmogelijk zou zijn om aan die sfeer te komen.
Ennio Morricone - The man with the harmonica
Uit The Good, the Bad and the Ugly. Titel van de song says it all
quote:Once Upon a Time in the West toch?
Op donderdag 23 mei 2002 15:18 schreef Melluh het volgende:
Ennio Morricone - The man with the harmonica
Uit The Good, the Bad and the Ugly.
quote:Turn back time.
Op donderdag 23 mei 2002 15:32 schreef Spina1 het volgende:
Dat enige mooie nummer van Aqua, shit hoe heette dat ook alweer?? naja, dan denk ik iig aan Sliding Doors...
Op zich wel logisch dat je daaraan denkt want in de clip zag je beelden van die film.
Leuk weetje: Adamski (Die samen met Seal het nummer "Killer" maakte, die ja!) heeft dat zinnetje ook in één van zijn songs gebruikt.
* Smots murmelt zachtkens: You've got your good things, and I've got miiiiiine.....
quote:en als ik de Batman theme hoor moet ik steeds aan Batman denken, gek eh
Op donderdag 23 mei 2002 15:44 schreef Draaitafeltje het volgende:
Volgens mij bij alles van John Williams!
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 15:47 schreef Herald het volgende:[..]
en als ik de Batman theme hoor moet ik steeds aan Batman denken, gek eh
En bij Like a Virgin van Madonna denk ik regelmatig terug aan de openingsscene van Reservoir Dogs. 'It's about a guy with a big dick.'
quote:Gek is dat, dat heb ik nou ook met Starwars
Op donderdag 23 mei 2002 15:47 schreef Herald het volgende:[..]
en als ik de Batman theme hoor moet ik steeds aan Batman denken, gek eh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |