abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 mei 2002 @ 09:35:27 #1
28637 Mace-Windu
May the Force be with you
pi_4261981
Vanuit de heldere hemel boven het eiland schiet een klein, snel voertuig naar beneden. Bijna geruisloos landt de Starfighter op een afgelegen stuk op het strand.

Na een korte glijvlucht langs het strand wordt het vliegtuig geparkeerd tussen een groep bomen, en gaat de kap open.
Een lange, tanige man in een donkerbruine outfit stapt uit en begint aan een schijnbaar willekeurige wandeling langs het strand. Met zijn handen kalm gevouwen wandelt de man richting de bewoonde wereld.

dinsdag 21 mei 2002 @ 12:25:01 #2
28637 Mace-Windu
pi_4263627
Gezeten op een steen leest de man wat gegevens na over de planeet waarop hij terecht is gekomen. Er lopen hier veel verschillende culturen en stromen doorelkaar, en het verschil in technologie is navenant. Er zijn gebruikers van wat men hier magie noemt, en ook wat meer geavanceerdere technieken. Enkele namen lichtten op op het display van zijn minicomputer.

pluisje - prinses
Lord Dreamer - Dragon Lord
Atrimar - zwaardmeester
Phoenixx - onbekende entiteit

hmmm een van hen zal wel weten wie ik hier moet vinden.

dinsdag 21 mei 2002 @ 15:53:47 #3
28637 Mace-Windu
pi_4266516
Simon, die blijkt de meeste technologie te hebben hier. Ik moet ernstig iemand spreken. Haast is geboden.
pi_4354032
* helium komt aangewandeld

Heb je misschien een gulden voor het slaaphuis?

donderdag 2 oktober 2003 @ 13:41:32 #5
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13595552
* Vanuit het niets komt Dagobert aangereden. Al die tijd had hij het al geweten. Zijn roeping..

Voorzichtig stijgt hij van zijn paard en kijkt wat in de rondte. De kust lijkt veilig en langzaam benaderd hij de stalen vogel. Vol bewondering kijkt hij naar de apparatuur en voorzichtig klimt hij naar binnen. Daar vindt hij een helm met de naam Mace-Windu erop.

Dagobert probeert de helm op te zetten, maar het is al snel duidelijk dat niet past. Hij stapt uit, gaat op de vleugel zitten en peinst over een andere manier om zijn roeping te vervullen.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_13600373
* MSR springt tevoorschijn uit een paar bosjes en smiled van oor tot oor.

"De zoektocht naar de leider is over! Waar kan ik u mee helpen?" zegt hij, terwijl hij voor Mace-Windu staat.

Dan komt er een ouder uitziende man uit dezelfde bosjes gestapt...

"Ah... daar heb je je dus verstopt kereltje!" De oude man pakt MSR's hand en neemt hem weer mee.

"Ik hoop niet dat hij u al teveel last heeft bezorgd" weet de oude man nog te zeggen.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:38:25 #7
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_13618135
* Dagobert kijkt achterom en ziet net de twee heren de bosjes in verdwijnen.

Ze zagen me toch echt voor de verkeerde aan......

* Voorzichtig stapt Dagobert van de vleugel en sluipt achter de twee heren aan.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')