Na een korte glijvlucht langs het strand wordt het vliegtuig geparkeerd tussen een groep bomen, en gaat de kap open.
Een lange, tanige man in een donkerbruine outfit stapt uit en begint aan een schijnbaar willekeurige wandeling langs het strand. Met zijn handen kalm gevouwen wandelt de man richting de bewoonde wereld.
pluisje - prinses
Lord Dreamer - Dragon Lord
Atrimar - zwaardmeester
Phoenixx - onbekende entiteit
hmmm een van hen zal wel weten wie ik hier moet vinden.
Voorzichtig stijgt hij van zijn paard en kijkt wat in de rondte. De kust lijkt veilig en langzaam benaderd hij de stalen vogel. Vol bewondering kijkt hij naar de apparatuur en voorzichtig klimt hij naar binnen. Daar vindt hij een helm met de naam Mace-Windu erop.
Dagobert probeert de helm op te zetten, maar het is al snel duidelijk dat niet past. Hij stapt uit, gaat op de vleugel zitten en peinst over een andere manier om zijn roeping te vervullen.
"De zoektocht naar de leider is over! Waar kan ik u mee helpen?" zegt hij, terwijl hij voor Mace-Windu staat.
Dan komt er een ouder uitziende man uit dezelfde bosjes gestapt...
"Ah... daar heb je je dus verstopt kereltje!" De oude man pakt MSR's hand en neemt hem weer mee.
"Ik hoop niet dat hij u al teveel last heeft bezorgd" weet de oude man nog te zeggen.
Ze zagen me toch echt voor de verkeerde aan......
* Voorzichtig stapt Dagobert van de vleugel en sluipt achter de twee heren aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |