quote:
Op maandag 20 mei 2002 19:50 schreef Kwartjuh het volgende:Volgens mij gaat elk bedrijf kapot als ze de beurs opgaan. :/
En nee, ik koop geen aandelen Fe
ari
quote:JAAAA! geweldig idee allemaal aandelen ferrari kopen en eisen dat Jos gaat rijden...
Op maandag 20 mei 2002 20:11 schreef Jipje het volgende:
Ik koop ferrari helemaal op, zorg dat schumi verwijdert wordt en jos erin!Iemand die mij kan sponsoren?
quote:hehe
Op maandag 20 mei 2002 21:16 schreef Miro het volgende:
Sponsored by Fok!Tering, die gaat wel fok!kinghard zeg.
quote:laten we het wat betreft het F1-team hopen. enige manier dat zij het ooit kunnen goed maken is de zoon van hun beste racer in de wagen te zetten.
Op maandag 20 mei 2002 19:50 schreef Kwartjuh het volgende:
Ferrari moet zich bezig houden met F1-racing, niet met aandelen.
Volgens mij gaat elk bedrijf kapot als ze de beurs opgaan. :/
quote:Als ik aandelen Ferrari heb is Jos wel de laatste die ik in mijn auto wil zien.
Op maandag 20 mei 2002 20:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:JAAAA! geweldig idee allemaal aandelen ferrari kopen en eisen dat Jos gaat rijden...
quote:Ferrari staat binnen FIAT los en is een winstgevend bedrijf op zich. FIAT daarentegen heeft een half miljard (ongeveer) verlies geleden.
Op maandag 20 mei 2002 23:57 schreef Profesor het volgende:
FIAT
quote:Ferrari heeft de vrije hand, maar is 100% onderdeel van Fiat.
Op dinsdag 21 mei 2002 00:03 schreef Guus het volgende:[..]
Ferrari staat binnen FIAT los en is een winstgevend bedrijf op zich. FIAT daarentegen heeft een half miljard (ongeveer) verlies geleden.
quote:Aandeel Ferrari Fiat
Op dinsdag 21 mei 2002 00:17 schreef Guus het volgende:
ja en
quote:al was het maar om te bewijzen dat hij echt niet zo goed is. Alleen daarom zou ie van mij al een keertje mogen.
Op dinsdag 21 mei 2002 00:01 schreef Guus het volgende:[..]
Als ik aandelen Ferrari heb is Jos wel de laatste die ik in mijn auto wil zien.
Daarna snel een echte racer erin samen met de andere J dus het JPM & JV team.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |