quote:Hertog_Martin zei het in het vorige deel ook al:
Op donderdag 23 mei 2002 22:40 schreef Marble het volgende:
Ja dat vroeg ik me dus af... Of het gewoon verhaallijn was of omdat ze er IRL zelf uit wou o.i.d.
Foreknowledge: Joyce's death had been planned at least as far back as the end of season three. Planning to depart the show (or at least scale down her role) during season four and spend more time in Italy, actress Kristine Sutherland was told by Joss Whedon that he he had plans for her in season five.
"He said, "But you have to come back. I need to kill you, and it's really important,'" she revealed in an interview with SFX magazine.
Is er in seizoen 6 (die heb ik nog niet gezien) iets gebeurd waarvoor dit belangrijk is?
En Buffy is nu nog meer gefocust op Dawn natuurlijk omdat zij haar enige close familielid is dat nog over is (die vader reken ik niet mee). En dat haakt dan weer in op de hele Glory/key-verhaallijn.
Er zijn dus legio dingen te bedenken.
quote:gelukkig is ze weg, voegde totaal niets toe aan de serie. Deze aflevering had ook wel geskipped kunnen worden, blijft toch een actieserie. Ach dat zeg ik ook pas 9 topics, maar blijf het voorlopig herhalen.
Op donderdag 23 mei 2002 22:37 schreef Herald het volgende:[..]
waarom denk je dat ze er uit moest? Kan een dood niet gewoon functioneel zijn (zoals Jenny in Passion).
Gelukkig is de Beeb er nog dus helemaal zonder buffy zitten doen we niet. Ik ga er ook vanuit dat die na de zomer met seizoen 6 beginnen.
quote:Daar zeg je het zelf al, na de zomer
Op donderdag 23 mei 2002 23:20 schreef fisico het volgende:[..]
gelukkig is ze weg, voegde totaal niets toe aan de serie. Deze aflevering had ook wel geskipped kunnen worden, blijft toch een actieserie. Ach dat zeg ik ook pas 9 topics, maar blijf het voorlopig herhalen.
Gelukkig is de Beeb er nog dus helemaal zonder buffy zitten doen we niet. Ik ga er ook vanuit dat die na de zomer met seizoen 6 beginnen.
Vandaag heb ik samen met mijn moeder (jajah!!!!) de aflevering gekeken, terwijl ze buffy normaal NIETS vind...
Ik vind het ook een van de betere afleveringen, het gebeurt niet vaak dat een film en al helemaal geen serie iets ......euhhh.. hoe zeg je dat... los kan maken zeg maar..
Zéér mooie aflevering!
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 22:37 schreef Herald het volgende:[..]
Kan een dood niet gewoon functioneel zijn (zoals Jenny in Passion).
quote:Ga jij eens wat eerder slapen meid
Op vrijdag 24 mei 2002 02:17 schreef Acathla het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
it was meant to be...
quote:Je kan ook nieuwe afleveringen die hier nog niet zijn uitgezonden downloaden op KaZaA enz. en die kijken... Maar dan heb je later dit jaar niks meer.
Op vrijdag 24 mei 2002 00:46 schreef Neejoh het volgende:
Daar zeg je het zelf al, na de zomerDit ga ik gewoon niet overleven
Trouwens, Season 5 is voor mij het beste seizoen ooit. Dus voor iedereen die het nog niet helemaal gezien heeft; Sit back and enjoy
quote:Nou ik vond haar in gesprek met Spike altijd wel super
Op donderdag 23 mei 2002 23:20 schreef fisico het volgende:[..]
gelukkig is ze weg, voegde totaal niets toe aan de serie. Deze aflevering had ook wel geskipped kunnen worden, blijft toch een actieserie. Ach dat zeg ik ook pas 9 topics, maar blijf het voorlopig herhalen.
quote:... ten onrechte...
Op donderdag 23 mei 2002 23:20 schreef fisico het volgende:
Ach dat zeg ik ook pas 9 topics,
quote:Hoi
Op vrijdag 24 mei 2002 12:11 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
... ten onrechte...
.
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 15:25 schreef Neejoh het volgende:
Hoi
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 15:27 schreef kikkerlikkerfan het volgende:[..]
... Zeikerd!
LOL @ ICQ
quote:
Neejoh(15:26 PM):
he maar had jij niet zo'n proggie om te morphen??KLF(15:26 PM):
Ja klopt!Neejoh(15:27 PM):
en zou de naam met mij willen delen??
KLF(15:28 PM):
Ooooooh, van het programmaatje bedoel je.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik dacht even dat ik een huwelijksaanzoek kreeg....
Neejoh(15:29 PM):
wat denk je wel niet
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 24-05-2002 16:59]
quote:nee
Op woensdag 22 mei 2002 23:09 schreef SigmundFreud het volgende:
Heerlijke aflevering was het (de late aflevering, met de Buffy-bot). Spike kreeg wel harde klappen (hij is veruit de beste acteur in het hele gezelschap naar mijn idee).
Ben ik nou de enige die een hekel heeft aan Xander?
Nou moet ik teren op 1 aflevering in de week
Hoe lang duurt seizoen 5 nog? Ik ga echt gillen als seizoen 6 niet gaat worden uitgezonden is dit grammaticaal correct
<spoiler weg>
sorry...dit is nog niet echt spoiler toch? het is een gerucht over verre toekomst...
[Dit bericht is gewijzigd door WheeleE op 24-05-2002 21:27]
quote:Ga ff spoileren in een ander topic please....
Op vrijdag 24 mei 2002 20:45 schreef WheeleE het volgende:
spoil spoil spoil
[Dit bericht is gewijzigd door Melluh op 24-05-2002 21:17]
quote:Als dit een spoiler is... thnx dude... NOT!
Op vrijdag 24 mei 2002 20:45 schreef WheeleE het volgende:Bla Bla
- Spoiler -
quote:Precies...dat was een gerucht over iets dat mogelijk in een nieuw seizoen (7 en/of verder) eventueel gaat gebeuren...
Op vrijdag 24 mei 2002 21:15 schreef Herald het volgende:
een gastoptreden is toch niet spoilen
[Dit bericht is gewijzigd door Acathla op 24-05-2002 21:59]
quote:dat is nog erger dan de zeur en tranentrek eps.
Op vrijdag 24 mei 2002 21:52 schreef Acathla het volgende:
Britney komt tevoorschijn en dan staked ze Dawn. Dan claimt ze dat ze het echte zusje van Buffy is. Na een ruzie tussen de dames kan Brit-Brit het niet meer aan en al huilende brengt ze " I was born to make you happy " ten gehore. Na het hoogste accoord wordt het Buffy te veel en schakelt ze Willow en Tara in om een protection-spell te doen. .
Vandaag ook weer een ep die niet had gehoeven, hoop drama weinig slayer werkzaamheden. slotscene vond ik een beetje overdreven, al viel wel op dat dawn irl een stuk groter is dan buffy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |