quote:Ja ik denk het ook
Op zondag 19 mei 2002 19:58 schreef Aero het volgende:
Iemand mot maar ff de titel aanpasse denk he
quote:* Tijn komt al aandraven
Op zondag 19 mei 2002 20:00 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ja ik denk het ook
Modjes?
quote:
Op zondag 19 mei 2002 20:10 schreef Tijn het volgende:
* Tijn komt al aandraven
quote:Ja, het is volgens mij al wel een tijdje geleden dat er een dag niet in een Buffy-topic werd gepost
Op dinsdag 21 mei 2002 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Rustig hier...................................
maar er zijn natuurlijk nu ook al 3 topics met spoilers ofzo.. Das nie leuk voor de gewone kijker.
En dat Riley nu weer heerlijke verdwenen is naar de eeuwige tropenvelden in MiddenAmerika, saaie braakbal!
En ik wacht met smart op de actie tussen Spike en Buffy op de woensdagavond!
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 13:33 schreef marsterretje het volgende:
Dat kan niet hoor...maar er zijn natuurlijk nu ook al 3 topics met spoilers ofzo.. Das nie leuk voor de gewone kijker.
En dat Riley nu weer heerlijke verdwenen is naar de eeuwige tropenvelden in MiddenAmerika, saaie braakbal!
En ik wacht met smart op de actie tussen Spike en Buffy op de woensdagavond!
quote:Kunnen jullie niet alles herhalen?
Op dinsdag 21 mei 2002 15:30 schreef Herald het volgende:
alle afleveringen die nu komen zijn luttele weken geleden ook al besproken, denk dat daarom zo weinig wordt gereageerd.
quote:Inderdaad....
Op dinsdag 21 mei 2002 15:30 schreef Herald het volgende:
alle afleveringen die nu komen zijn luttele weken geleden ook al besproken, denk dat daarom zo weinig wordt gereageerd.
quote:Euuh... check de eerste post van dit topic, dan kan je het zelf teruglezen
Op dinsdag 21 mei 2002 15:35 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Kunnen jullie niet alles herhalen?
Ik ben het ff kwijt, hoeveel afleveringen zitten er nu nog tussen woensdag en door de week?? Volgens mij nog maar een paar...
Ik heb nu al zin in woensdag
quote:Ik heb net ff op teletekst gekeken en maandag komt er geen Buffy meer om 18:40, er komt nu een een of andere vage, onbekende serie, waarvan ik de naam nu al weer vergeten ben
Op dinsdag 21 mei 2002 16:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
vrijdag komt die van woensdag dus ik denk dat vrijdag laatste doordeweekse wordt of dat we maandag een nieuwe krijgen
quote:Je bedoelt Early Edition, wat al 4 jaar op de Nederlandse tv geweest is (zondagmiddag - Net5).
Op dinsdag 21 mei 2002 18:03 schreef SuperSiem het volgende:er komt nu een een of andere vage, onbekende serie, waarvan ik de naam nu al weer vergeten ben
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 18:03 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik heb net ff op teletekst gekeken en maandag komt er geen Buffy meer om 18:40, er komt nu een een of andere vage, onbekende serie, waarvan ik de naam nu al weer vergeten ben
quote:2e x dat ik hem zie issie nog véél mooier dan de eerste keer
Op dinsdag 21 mei 2002 19:35 schreef RemCow het volgende:
Oww vandaag was zieluggg voor Spikey![]()
quote:Neej
Op dinsdag 21 mei 2002 21:58 schreef DJP het volgende:
verdorie, dus geen buffy tot juni.
quote:was idd heel erg goed.
Op dinsdag 21 mei 2002 21:20 schreef Neejoh het volgende:
2e x dat ik hem zie issie nog véél mooier dan de eerste keer
Geweldige oneliners, die knorretjes/grommetjes van Buffy, gezichtsuitdrukkingen en weet ik veel wat allemaal![]()
* Neejoh heeft weer genoten *
Toch vind ik spike slecht ook wel wat hebben, eigenlijk wat meer. Moet alleen niet te lang duren.
quote:ken het gevoel... maar gelukkig heb jij de dvd's nog, en tijd voor wat andere projecten
Op dinsdag 21 mei 2002 22:57 schreef Neejoh het volgende:Neej
Dit ga ik gewoon niet overleven
quote:Dan zal ik nu maar vast een psychiater kopen, want jij gaat gek worden
Op woensdag 22 mei 2002 15:44 schreef on_air het volgende:
Ik krijg een breakdown als ze niet meteen verder gaan met seizoen 6....Ik weet al hoe dit afloopt, de finale van 6 ken ik ook al en ik kan niet wachten tot ik alles uitgezakt op de bank in m'n huis kan bekijken.....
Als ze buffy langer dan een maand cancelen wor ik gek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |