Ik vind ze persoonlijk erg goed. Ben alleen bang dat binnenkort alle tmfkiddiez erbij komen door die nieuwe single van ze. "I Stand Alone"=
Wel redelijk nummer maar niet echt geweldig.
Persoonlijk vindt ik nummers zoals "Awake", "Bad Magik", "Bad Religion", "Keep Away" en "Sick of Life" beter.
Heb ze leren kennen toen ze op Woodstock 99 stonden. Heb er een cd van en daar staat een nummer van ze op.
De muziek is mooi gevarieerd en de zanger heeft echt een mega stem.
Nog meer mensen die niet naar aanleiding van "I Stand Alone" godsmack kennen en ze goed vinden?
quote:hmmm volgens mij heet dat nummer whatever maar goed
Op zondag 19 mei 2002 14:56 schreef Herfst het volgende:
Ik had ooit eens een trailer van Dark Angel (sci-fi serie op V8) en daar zat zo'n wreed nummer onder. Dus na een beetje zoeken bleek dat Godsmack - I'm doing the best that i can te zijn. Ik ken ze verder niet echt, maar dat nummer vind ik iig errug goed
Nog een paar nummers gedownload, ik vind I stand alone trouwens best vet, maarja wie ben ik
quote:Nee het heet echt doing the best that i can oid, geen whaterver iig..
Op zondag 19 mei 2002 17:25 schreef Komakie het volgende:[..]
hmmm volgens mij heet dat nummer whatever maar goed
nouja whatever
quote:jij bent toch gewoon grmbl
Op zondag 19 mei 2002 18:18 schreef grmbl het volgende:
Ja ik had ooit whatever (live op woodstock) gedownload, klonk echt supervetNog een paar nummers gedownload, ik vind I stand alone trouwens best vet, maarja wie ben ik
quote:Ik vind dat wel mee vallen
Op zondag 19 mei 2002 23:48 schreef BananeKoning het volgende:
Mwah ik vind ze niet slecht ofzo, maar ik ken betere bands. Owjah en bijna alle nummers van ze lijken op elkaar. Kan zijn omdat ik het zo wil horen
btw ik bedoelde dat de nummers op zich ook heel gevarieerd zijn. Er zit niet echt een makkelijke drum in enzo
quote:zo gevarieerd zijn ze niet
Op maandag 20 mei 2002 14:34 schreef Komakie het volgende:[..]
Ik vind dat wel mee vallen
Ze hebben hele rustige nummers (bijv: Voodoo) maar ook hele harde (Bijv: Sick of Life) en alles wat er tussen in zitbtw ik bedoelde dat de nummers op zich ook heel gevarieerd zijn. Er zit niet echt een makkelijke drum in enzo
quote:Bad voice day?
Op maandag 20 mei 2002 23:42 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb ze eens live gezien. Wat vreselijk zeg. Ze werden niet zomaar door het publiek eraf gejoeld. Ach ja.
Goeie band dus!
quote:Die DVD heb ik ook
Op zaterdag 18 januari 2003 12:44 schreef Flaw het volgende:
Ik kocht een tijd geleden die DVD van Woodstock '99 en daar stond alleen een interviewtje op met ze. Daarna heb ik een willekeurig nummer van ze gedownload en vervolgens blind hun DVD (die van dat concert in Worcester) gekocht en die vind ik ERG sterk.Goeie band dus!
Geweldig goed concert vindt ik het.
Over dat slechte live spelen, Ik heb ze live gezien en toen waren ze erg goed. Ik kende ze toen nog niet (was in het voorprogramma van Limp Bizkit in Belgie) maar was best wel onder de indruk.
Tegenwoordig ben ik een grote fan
In tegenstelling van een HELE hoop van zijn andere muziek, vind ik het bij Godsmack nooit erg als hij het keihard aan heeft staan
quote:Smack This! is nog niet uit
Op vrijdag 17 januari 2003 20:47 schreef Machiel het volgende:[..]
Bad voice day?
Sja geen idee heb ze nooit live gehoord. Maargoed ik ken ze van t nummer Awake vind ik erg lekker en ook erg gave clip erbij(op the box geloof ik). Nummer I stand alone is idd niet het beste van ze wist eerst nieteens dat het van hun was
Hoe danook heb het album Awake op m'n 'kooplijstje' gezet. Allmusic kiest het titel loze album maar geeft het album all wound up een ster meer (4) en het nieuwe album Smack this! staat nog niets over kent iemand dat? Kortom maak ik de goede keuze?
quote:Nog een week en dan is ie uit (volgens mij 8 april)
Op maandag 31 maart 2003 10:42 schreef Berkery het volgende:
Faceless* Berkery vind Godsmack
![]()
![]()
Dat album heette trouwens een Smack This! maar dat is blijkbaar veranderd in Faceless.....
Ik kijk er al naar uit
quote:Is vast al op Kazaa te beluisteren
Op maandag 31 maart 2003 12:37 schreef Komakie het volgende:[..]
Nog een week en dan is ie uit (volgens mij 8 april)
Dat album heette trouwens een Smack This! maar dat is blijkbaar veranderd in Faceless.....
Ik kijk er al naar uit
Releasing the Demons en Changes sprongen er meteen uit, voor mij.
Make me believe is ook goed
quote:* Djaser meld
Ik vind ze persoonlijk erg goed. Ben alleen bang dat binnenkort alle tmfkiddiez erbij komen door die nieuwe single van ze. "I Stand Alone"= Wel redelijk nummer maar niet echt geweldig.
Okee eigenlijk kende ik ze al langer maar via een muziek zender kwam ik achter hun naam. Maar ze zijn best
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |