abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 mei 2002 @ 14:45:22 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4240669
Heb ff gechecked in de search en ze hebben nog geen topic dus begin ik er maar ff 1

Ik vind ze persoonlijk erg goed. Ben alleen bang dat binnenkort alle tmfkiddiez erbij komen door die nieuwe single van ze. "I Stand Alone"=
Wel redelijk nummer maar niet echt geweldig.

Persoonlijk vindt ik nummers zoals "Awake", "Bad Magik", "Bad Religion", "Keep Away" en "Sick of Life" beter.

Heb ze leren kennen toen ze op Woodstock 99 stonden. Heb er een cd van en daar staat een nummer van ze op.

De muziek is mooi gevarieerd en de zanger heeft echt een mega stem.

Nog meer mensen die niet naar aanleiding van "I Stand Alone" godsmack kennen en ze goed vinden?

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_4240782
Ik had ooit eens een trailer van Dark Angel (sci-fi serie op V8) en daar zat zo'n wreed nummer onder. Dus na een beetje zoeken bleek dat Godsmack - I'm doing the best that i can te zijn. Ik ken ze verder niet echt, maar dat nummer vind ik iig errug goed
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
  zondag 19 mei 2002 @ 17:25:42 #3
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4242200
quote:
Op zondag 19 mei 2002 14:56 schreef Herfst het volgende:
Ik had ooit eens een trailer van Dark Angel (sci-fi serie op V8) en daar zat zo'n wreed nummer onder. Dus na een beetje zoeken bleek dat Godsmack - I'm doing the best that i can te zijn. Ik ken ze verder niet echt, maar dat nummer vind ik iig errug goed
hmmm volgens mij heet dat nummer whatever maar goed
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 19 mei 2002 @ 18:18:37 #4
16534 grmbl
grmbl...grrrr....
pi_4242640
Ja ik had ooit whatever (live op woodstock) gedownload, klonk echt supervet

Nog een paar nummers gedownload, ik vind I stand alone trouwens best vet, maarja wie ben ik

If you could be my punk rock princess I could be your garage band king.
pi_4242749
quote:
Op zondag 19 mei 2002 17:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmm volgens mij heet dat nummer whatever maar goed

Nee het heet echt doing the best that i can oid, geen whaterver iig..

nouja whatever

Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
  zondag 19 mei 2002 @ 23:16:54 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4245867
quote:
Op zondag 19 mei 2002 18:18 schreef grmbl het volgende:
Ja ik had ooit whatever (live op woodstock) gedownload, klonk echt supervet

Nog een paar nummers gedownload, ik vind I stand alone trouwens best vet, maarja wie ben ik

jij bent toch gewoon grmbl

pi_4245906
Heb er ooit wel eens iets van gedownload..
Was volgens mij in de reclame bij napster(goede oude tijd) Ik vond het wel aardig klinken.. Ik zal ze eens zoeken op een ceedeetje en nog eens luisteren
Er
is
nochtans
H O O P
  zondag 19 mei 2002 @ 23:46:53 #8
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_4246419
Paar nummers gehoord ja, klinkt errug lekker!
binnekort maar is wat van audiogalaxy halen
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  zondag 19 mei 2002 @ 23:48:10 #9
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_4246445
Mwah ik vind ze niet slecht ofzo, maar ik ken betere bands. Owjah en bijna alle nummers van ze lijken op elkaar. Kan zijn omdat ik het zo wil horen
*mompel mompel*
  maandag 20 mei 2002 @ 14:34:47 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4252011
quote:
Op zondag 19 mei 2002 23:48 schreef BananeKoning het volgende:
Mwah ik vind ze niet slecht ofzo, maar ik ken betere bands. Owjah en bijna alle nummers van ze lijken op elkaar. Kan zijn omdat ik het zo wil horen
Ik vind dat wel mee vallen
Ze hebben hele rustige nummers (bijv: Voodoo) maar ook hele harde (Bijv: Sick of Life) en alles wat er tussen in zit

btw ik bedoelde dat de nummers op zich ook heel gevarieerd zijn. Er zit niet echt een makkelijke drum in enzo

maandag 20 mei 2002 @ 23:42:21 #11
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_4259699
Ik heb ze eens live gezien. Wat vreselijk zeg. Ze werden niet zomaar door het publiek eraf gejoeld. Ach ja.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_4260040
quote:
Op maandag 20 mei 2002 14:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind dat wel mee vallen
Ze hebben hele rustige nummers (bijv: Voodoo) maar ook hele harde (Bijv: Sick of Life) en alles wat er tussen in zit

btw ik bedoelde dat de nummers op zich ook heel gevarieerd zijn. Er zit niet echt een makkelijke drum in enzo

zo gevarieerd zijn ze niet
vind ze wel erg cool
  vrijdag 17 januari 2003 @ 20:47:40 #13
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_7959425
quote:
Op maandag 20 mei 2002 23:42 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb ze eens live gezien. Wat vreselijk zeg. Ze werden niet zomaar door het publiek eraf gejoeld. Ach ja.
Bad voice day? Sja geen idee heb ze nooit live gehoord. Maargoed ik ken ze van t nummer Awake vind ik erg lekker en ook erg gave clip erbij(op the box geloof ik). Nummer I stand alone is idd niet het beste van ze wist eerst nieteens dat het van hun was Hoe danook heb het album Awake op m'n 'kooplijstje' gezet. Allmusic kiest het titel loze album maar geeft het album all wound up een ster meer (4) en het nieuwe album Smack this! staat nog niets over kent iemand dat? Kortom maak ik de goede keuze?
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 18 januari 2003 @ 12:44:18 #14
41234 Flaw
Only the strong
pi_7969188
Ik kocht een tijd geleden die DVD van Woodstock '99 en daar stond alleen een interviewtje op met ze. Daarna heb ik een willekeurig nummer van ze gedownload en vervolgens blind hun DVD (die van dat concert in Worcester) gekocht en die vind ik ERG sterk.

Goeie band dus!

zaterdag 18 januari 2003 @ 18:22:41 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7973821
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 12:44 schreef Flaw het volgende:
Ik kocht een tijd geleden die DVD van Woodstock '99 en daar stond alleen een interviewtje op met ze. Daarna heb ik een willekeurig nummer van ze gedownload en vervolgens blind hun DVD (die van dat concert in Worcester) gekocht en die vind ik ERG sterk.

Goeie band dus!

Die DVD heb ik ook

Geweldig goed concert vindt ik het.

Over dat slechte live spelen, Ik heb ze live gezien en toen waren ze erg goed. Ik kende ze toen nog niet (was in het voorprogramma van Limp Bizkit in Belgie) maar was best wel onder de indruk.

Tegenwoordig ben ik een grote fan

zaterdag 18 januari 2003 @ 19:23:09 #16
20619 Type
O positief...
pi_7974751
mijn bro heeft Awake en Godsmack geloof ik... Kan dat kloppen?

In tegenstelling van een HELE hoop van zijn andere muziek, vind ik het bij Godsmack nooit erg als hij het keihard aan heeft staan

"Dance music is just that same silly beat over and over again
and some bloke singing 'We're all free' while you're not. It's stupid."
-Liam Gallagher, Oasis
  zaterdag 18 januari 2003 @ 22:53:02 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7978325
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 20:47 schreef Machiel het volgende:

[..]

Bad voice day? Sja geen idee heb ze nooit live gehoord. Maargoed ik ken ze van t nummer Awake vind ik erg lekker en ook erg gave clip erbij(op the box geloof ik). Nummer I stand alone is idd niet het beste van ze wist eerst nieteens dat het van hun was Hoe danook heb het album Awake op m'n 'kooplijstje' gezet. Allmusic kiest het titel loze album maar geeft het album all wound up een ster meer (4) en het nieuwe album Smack this! staat nog niets over kent iemand dat? Kortom maak ik de goede keuze?

Smack This! is nog niet uit
Zijn nog bezig met opnemen geloof ik....
pi_9476131
Hoe heet het laaste album van hun ?
  maandag 31 maart 2003 @ 10:42:39 #19
46794 Berkery
Fat bastard
pi_9479185
Faceless

* Berkery vind Godsmack

No Dukes of Hazzard in the classroom
  maandag 31 maart 2003 @ 12:37:58 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_9481345
quote:
Op maandag 31 maart 2003 10:42 schreef Berkery het volgende:
Faceless

[afbeelding]

* Berkery vind Godsmack

Nog een week en dan is ie uit (volgens mij 8 april)

Dat album heette trouwens een Smack This! maar dat is blijkbaar veranderd in Faceless.....

Ik kijk er al naar uit

pi_9487538
quote:
Op maandag 31 maart 2003 12:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nog een week en dan is ie uit (volgens mij 8 april)

Dat album heette trouwens een Smack This! maar dat is blijkbaar veranderd in Faceless.....

Ik kijk er al naar uit

Is vast al op Kazaa te beluisteren
pi_9963312
w00t vandaag binnen gekregen, tis een goede cd :p go godsmack :p
  zaterdag 3 mei 2003 @ 23:51:54 #23
19242 yavanna
Results may vary.
pi_10188832
Faceless is wederom een goed album

Releasing the Demons en Changes sprongen er meteen uit, voor mij.
Make me believe is ook goed

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 4 mei 2003 @ 11:46:06 #24
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_10193504
quote:
Ik vind ze persoonlijk erg goed. Ben alleen bang dat binnenkort alle tmfkiddiez erbij komen door die nieuwe single van ze. "I Stand Alone"= Wel redelijk nummer maar niet echt geweldig.
* Djaser meld

Okee eigenlijk kende ik ze al langer maar via een muziek zender kwam ik achter hun naam. Maar ze zijn best

zondag 4 mei 2003 @ 22:41:47 #25
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_10205758
Ondertussen nog niets van gekocht en weet niet of dat nog gaat gebeuren. Realiseer me dat ik alles wat ik tot nu toe gehoord heb toch wel enigsinds eentonig is ondanks dat dat best lekker is denk ik niet dat het me heel lang zal boeien. Maar kan het mis hebben zal nog even wat meer nummers van de nieuwste gaan luisteren.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')