Dat wil zeggen, wanneer de Fokkertjes representatief zijn voor de gehele Nederlandse bevolking. ![]()
GL-stemmers, voor welke kandidaat heb je gekozen?
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 15-05-2002 16:09]
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
Als Femke Halsema tenminste voor de verkiezingen in de Playboy had gestaan.Dat wil zeggen, wanneer de Fokkertjes representatief zijn voor de gehele Nederlandse bevolking.
quote:Ze heeft in elk geval net zo'n geile bos haar. Zij op haar hoofd, Paul boven zijn ogen.
Op woensdag 15 mei 2002 16:13 schreef QyRoZ het volgende:
Ze is NOG lekkerder dan Paul
quote:Ik zal even kijken hoeveel haar ze onderaan heeft
Op woensdag 15 mei 2002 16:17 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ze heeft in elk geval net zo'n geile bos haar. Zij op haar hoofd, Paul boven zijn ogen.

(na het zien van deze foto zakt GL 3 zetels in de peilingen)
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 17:18 schreef Wisp het volgende:
zonder die bos haar ziet ze er niet uit(na het zien van deze foto zakt GL 3 zetels in de peilingen)
quote:idd, dan zouden al die PF-stemmers op haar gestemd hebben .. vergt ongeveer hetzelfde politieke denkvermogen
Als Femke Halsema tenminste voor de verkiezingen in de Playboy had gestaan.
Dat wil zeggen, wanneer de Fokkertjes representatief zijn voor de gehele Nederlandse bevolking.
Aangezien je nu hier eindelijk je eigen zeiktopic hebt, neem ik aan dat je die oorspronkelijke GL-topic nu in zijn waarde zult laten?
Bij voorbaat dank.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 15-05-2002 18:41]
quote:Waar heb je het over
Op woensdag 15 mei 2002 18:30 schreef motown het volgende:
Aangezien je nu hier eindelijk je eigen zeiktopic hebt, neem ik aan dat je die oorspronkelijke GL-topic nu in zijn waarde zult laten?Bij voorbaat dank.
Zeikerd.
Wordt weer actueel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |