Even wat plaatjes die de stelling onderbouwen:
Overigens, het jasje van Rabbae kan echt niet.
quote:Links georiënteerden in de politiek maken zich drukker over hoe anderen zich moeten kleden (het liefst iedereen precies dezelfde kleren). Zelf trekken ze er weinig van aan.
Op maandag 13 mei 2002 22:29 schreef Uncle_Sam het volgende:
Links georiënteerden zijn vaak minder materialistisch. Da's eigenlijk wel logisch.
quote:Ja! Met olie aan zijn handen en zwarte vegen in zijn gezicht, zware shag rokend!
Op maandag 13 mei 2002 22:38 schreef Meneer_Aart het volgende:
Marijnissen zou eigenlijk in overall in de Tweede Kamer moeten zitten.
quote:Goh, ik dacht toch echt dat het voornamelijk rechtse lieden waren die zich nogal druk maken over de kleding van anderen?
Op maandag 13 mei 2002 22:35 schreef Tikorev het volgende:[..]
Links georiënteerden in de politiek maken zich drukker over hoe anderen zich moeten kleden (het liefst iedereen precies dezelfde kleren). Zelf trekken ze er weinig van aan.
Met name over hoe sommige dames zich kleden, dat is iets waar ze zich maar wat graag mee zouden bemoeien...
[Dit bericht is gewijzigd door Nuoro op 14-05-2002 11:21]
quote:Deze stelling kan ik onderschrijven, zeker wat Nederland betreft!
Op maandag 13 mei 2002 22:27 schreef SwissCom het volgende:
Nieuwe stelling: Politici kunnen zich niet kleden.
quote:Zo zou het moeten zijn ja, maar het lijkt mij vrij duidelijk dat dit al lang niet meer het geval is.
Nieuwe stelling: Politiek gaat om de INHOUD, NIET om de vorm!
quote:Heeft vaak broek en jasje in twee verschillende kleuren, en dan die bril en snor.
Op maandag 03 juni 2002 15:41 schreef k_man het volgende:
Mat Herben doet erg zijn best om de stelling te ontkrachten...
Maar Joao Varela bevestigt de stelling weer.
quote:Kan goedkoop niet mooi zijn?
Op maandag 13 mei 2002 22:29 schreef Uncle_Sam het volgende:
Links georiënteerden zijn vaak minder materialistisch. Da's eigenlijk wel logisch.
quote:Tuurlijk kan goedkoop ook mooi zijn.
Kan goedkoop niet mooi zijn?
Maar zeker met pakken, zoals politici natuurlijk bijna altijd dragen, zijn duurdere pakken vaak gewoon mooier.
Het verschil tussen een mooie Super 150 wol en gewone scheerwol is behoorlijk groot. Laat staan het verschil tussen een confectie pak vs. een maatconfectie / maatpak.
Is gewoon niet te vergelijken.
In dit geval betekent het wel duurder is (vaak) mooier.
quote:Vertel mij wat
Op dinsdag 04 juni 2002 20:55 schreef SwissCom het volgende:[..]
Tuurlijk kan goedkoop ook mooi zijn.
Maar zeker met pakken, zoals politici natuurlijk bijna altijd dragen, zijn duurdere pakken vaak gewoon mooier.
Het verschil tussen een mooie Super 150 wol en gewone scheerwol is behoorlijk groot. Laat staan het verschil tussen een confectie pak vs. een maatconfectie / maatpak.
Is gewoon niet te vergelijken.
In dit geval betekent het wel duurder is (vaak) mooier.
quote:Ja ok, maar met zo'n kop als die van Melkert kan je zo weinig.
Op dinsdag 04 juni 2002 20:34 schreef Kimmie het volgende:[..]
Kan goedkoop niet mooi zijn?
Smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |