maar wat is die plaat non-origineel....
het zou zo The Moon - Blow Up The Speakers remix kunnen zijn
en dat sampletje van DJ Jose vs G-Spott - II Symbols (trommels) slaan ook nergens op...
nee, ik werd er niet vrolijk van
Het is niet vreemd dat die op The Moon - Blow Up The Speakers etc lijkt... Want Danny van Wauwe heeft 'm onder andere mede geremixed en die is onderdeel van The Moon...
Dit is trouwens eigenlijk de whitelabel van de nieuwe T-Spoon single.
De Ibiza Dubb Mix wordt trouwens ook al in de Escape gedraaid en niemand die door heeft dat het T-Spoon is.
Tracklisting T-Spoon - Alive & Kicking:
1. Radio Mix - Sample
2. Extended Vocal Radio Mix
3. Supreme Dream Team Hart Mix - Sample
4. Ibiza Dubb Mix - Sample
5. Supreme Dream Team Klubb Mix - Sample
Alleen track 1 zul je niet op AG vinden.
Of het uiteindelijk de nieuwe T-Spoon single wordt is nog onzeker. Maar oorspronkelijk is het dus een T-Spoon single die als whitelabel is uitgebracht om de reacties te peilen in de clubscene.
[Dit bericht is gewijzigd door CJ op 13-05-2002 20:07]
quote:dan zal ik er nog eens op uitgaan
Op maandag 13 mei 2002 20:02 schreef CJ het volgende:
Uhm... oh wacht, je hebt het over de Hart Mix.Het is niet vreemd dat die op The Moon - Blow Up The Speakers etc lijkt... Want Danny van Wauwe heeft 'm onder andere mede geremixed en die is onderdeel van The Moon...
quote:bij het lezen van DJ Jose & G-Spott krijg ik sowieso al een kindercola gevoel
Op maandag 13 mei 2002 19:53 schreef Cybart het volgende:
sorry CJ, je zal het niet leuk gaan vinden
maar wat is die plaat non-origineel....
het zou zo The Moon - Blow Up The Speakers remix kunnen zijnen dat sampletje van DJ Jose vs G-Spott - II Symbols (trommels) slaan ook nergens op...
nee, ik werd er niet vrolijk van
quote:Ik heb net effe m'n ene post aangepast met samples.
Op maandag 13 mei 2002 20:05 schreef Cybart het volgende:[..]
dan zal ik er nog eens op uitgaan
Oh ja... de nieuwe CK vs Supreme Dream Team is ook net uit op Media Records Benelux... "Dreamer". En Mauro Picotto is helemaal gek van de B-side "Auto Control".
quote:en weet je ook waarmee je die kunt downloaden??
Op maandag 13 mei 2002 20:08 schreef CJ het volgende:[..]
Oh ja... de nieuwe CK vs Supreme Dream Team is ook net uit op Media Records Benelux... "Dreamer".
quote:Uhm... nee... sorry... Ik heb 'm zelf nog niet in de winkels zien liggen. Heb 'm wel hier al wel een paar weken op de plank liggen, maar dat komt omdat ik die tracks gewoon wat sneller krijg dan de winkels.
Op maandag 13 mei 2002 20:27 schreef Poogie het volgende:[..]
en weet je ook waarmee je die kunt downloaden??
want met audiogalaxy en kazaalite kan ik hem niet vinden
Ik heb net effe een Real Audio sample gemaakt van de Radio Mix:
CK vs Supreme Dream Team - Dreamer
En uhm.. ja.. het is een bewerking van de oude Supertramp hit.. Eigenlijk kun je het wel de opvolger noemen van E-Ject - Hard To Say I'm Sorry. Maar die is dus nu verboden. De sample in "Dreamer" is volledig gecleared... "Dreamer" is zelfs even lang als "Hard To Say I'm Sorry"... 3m17.
quote:[zeikmode]
Op maandag 13 mei 2002 19:54 schreef Cybart het volgende:
attack on the dancefloor is dan weer wel leuk, en maakt goed gebruik van een sample
Uhm... Het is trouwens "Attack The Dancefloor".
[/zeikmode]
* of ze hebben dit topic nog niet ontdekt
quote:ik heb het nr nog niet gehoord, maar wilde inderdaad net even vragen of dit de zoveelte verkrachting was van een bekend nummer. Uit jouw post hier begrijp ik dat dit dus het geval is.
Op woensdag 15 mei 2002 13:28 schreef CJ het volgende:
Valt me tegen dat de Simple Minds fans en andere klassieke popliefhebbers niet vallen over deze cover.
quote:Samples staan in de derde post van boven.
Op woensdag 15 mei 2002 13:46 schreef Tokus het volgende:[..]
ik heb het nr nog niet gehoord, maar wilde inderdaad net even vragen of dit de zoveelte verkrachting was van een bekend nummer. Uit jouw post hier begrijp ik dat dit dus het geval is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |