abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2002 @ 00:19:34 #1
17699 neh
Oh behave!
pi_4165305
Ik ben gisteren naar The Scorpion King geweest. Een briljante film, maar daar gaat het nu niet over.

In een van de woestijnscenes zag ik een aantrekkelijke salamander lopen. Ik heb geprobeerd het beest uit mijn hoofd te zetten, maar dat wil maar niet lukken.

Nu wil ik toch de stoute schoenen aantrekken en ga ik proberen contact te zoeken. Ten eerste wil ik van jullie graag advies. Weten jullie misschien hoeveel procent van de relaties gebaseerd op liefde op het eerste gezicht slaagt? Is het op basis daarvan wel verstandig om contact op te nemen?

Misschien willen jullie me ook helpen met het verzinnen van een openingszin. Ken ik je niet ergens van? is ook zo afgezaagd.

Ten vijfde hoop ik dat jullie me aan het adres van het castingbureau kunnen helpen dat deze salamander gecast heeft. Ik wil namelijk wel in het wilde weg de woestijn inlopen, maar ik ben bang dat dat geen resultaat gaat hebben. Daarom wil ik het castingbureau vragen een ontmoeting te regelen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Kinderachtige mensen aub niet reageren, het gaat hier om echte liefde.

maandag 13 mei 2002 @ 00:37:33 #2
17699 neh
Oh behave!
pi_4165447
sorry voor de schop, maar ik ben echt wanhopig! de gemiddelde levensduur van salamanders is zo'n 12 tot 15 jaar en de minimumleeftijd om te mogen werken voor een salamander is 9. hierdoor word ik nu toch wat ongerust en wil ik zo snel mogelijk de salamander in mijn armen sluiten...
pi_4165481
't was vast 'n hagedis
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_4165495
wat is de toch mooi heh
gaan jullie ook ?
  maandag 13 mei 2002 @ 00:45:30 #5
17699 neh
Oh behave!
pi_4165502
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:42 schreef Jordy-B het volgende:
't was vast 'n hagedis
weet jij soms meer??? alsjeblieft!!! help me!!! ras maakt me niet uit...
pi_4165525
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:45 schreef neh het volgende:

[..]

weet jij soms meer??? alsjeblieft!!! help me!!! ras maakt me niet uit...

bedoel je soms die hagedis (of weet ik veel wat het was) die ik plat getrapt heb? naja hij gister zat ie vermorselt onder mn schoen, dus hij zal nu wel in stukjes verspreid zijn over de hele stad , helaas voor je sterkte heh
  maandag 13 mei 2002 @ 00:49:52 #7
17699 neh
Oh behave!
pi_4165546
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:44 schreef Tco99 het volgende:
wat is de toch mooi heh
gaan jullie ook ?
laten we niet op de zaken vooruitlopen. eerst kennis maken en dan zien we wel verder. voor hetzelfde geld is het een arrogant beest, het blijft natuurlijk een acteur... maar als het aan mij ligt is het zeker een mogelijkheid!
  maandag 13 mei 2002 @ 00:51:27 #8
17699 neh
Oh behave!
pi_4165565
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:47 schreef Tco99 het volgende:

[..]

bedoel je soms die hagedis (of weet ik veel wat het was) die ik plat getrapt heb? naja hij gister zat ie vermorselt onder mn schoen, dus hij zal nu wel in stukjes verspreid zijn over de hele stad , helaas voor je sterkte heh

in je profiel lees ik dat je uit franeker komt... dat ligt helemaal niet in een woestijn... wil je me niet meer onnodig laten schrikken alsjeblieft? ik heb het er al moeilijk genoeg mee...
pi_4165582
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:51 schreef neh het volgende:

[..]

in je profiel lees ik dat je uit franeker komt... dat ligt helemaal niet in een woestijn... wil je me niet meer onnodig laten schrikken alsjeblieft? ik heb het er al moeilijk genoeg mee...

nou ik kan je vertellen dat er waarschijnlijk ook nog stukjes van deze hagedis in onze auto zit, door schiphol, in het vliegtuig, op het vliegveld in de buurt van de beruchte woestijn, en de woestijn zelf
dus ik vrees toch ECHT het ergste voor je
  maandag 13 mei 2002 @ 00:56:42 #10
17699 neh
Oh behave!
pi_4165632
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:53 schreef Tco99 het volgende:

[..]

nou ik kan je vertellen dat er waarschijnlijk ook nog stukjes van deze hagedis in onze auto zit, door schiphol, in het vliegtuig, op het vliegveld in de buurt van de beruchte woestijn, en de woestijn zelf
dus ik vrees toch ECHT het ergste voor je

gisterenavond nog in de woestijn en nu in franeker... lettend op vliegtijd en vertragingen zeg ik: ONZIN...

ik waarschuw je, als je nog meer van dit soort roddels de wereld inhelpt dan strip ik mijn frans bauer-voodoopop en bouw ik hem om tot een Tco99 voodoopop... en ik heb nog zat spelden om hem mee vol te steken...

pi_4165654
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:56 schreef neh het volgende:

[..]

gisterenavond nog in de woestijn en nu in franeker... lettend op vliegtijd en vertragingen zeg ik: ONZIN...

ik waarschuw je, als je nog meer van dit soort roddels de wereld inhelpt dan strip ik mijn frans bauer-voodoopop en bouw ik hem om tot een Tco99 voodoopop... en ik heb nog zat spelden om hem mee vol te steken...

ik kan jou ook vertellen dat die film niet live was dus het is nog steeds goed mogelijk dat hij/zij het niet overleefd heeft dus euh ga uit van het ergste
  maandag 13 mei 2002 @ 01:01:49 #12
17699 neh
Oh behave!
pi_4165711
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:58 schreef Tco99 het volgende:

[..]

ik kan jou ook vertellen dat die film niet live was dus het is nog steeds goed mogelijk dat hij/zij het niet overleefd heeft dus euh ga uit van het ergste

die film was WEL live... dat heb ik uit een betrouwbaardere bron mogen vernemen dan een eenzame frunniker (of hoe jullie mensen uit franeker zichzelf ook mogen noemen) die een man het recht op ware liefde probeert te ontzeggen.

sjongejonge... nog even en je gaat beweren dat miss saigon ook niet live was...

ik walg van jullie panorama-verslaggevers!

pi_4165751
quote:
Op maandag 13 mei 2002 01:01 schreef neh het volgende:

[..]

die film was WEL live... dat heb ik uit een betrouwbaardere bron mogen vernemen dan een eenzame frunniker (of hoe jullie mensen uit franeker zichzelf ook mogen noemen) die een man het recht op ware liefde probeert te ontzeggen.

sjongejonge... nog even en je gaat beweren dat miss saigon ook niet live was...

ik walg van jullie panorama-verslaggevers!

volgens mij ben jij niet eens echt op die dooie k*t hagedis/salamander Allemaal onzin dit
Dus nou ophouden met dat gedoe en zoek een andere hagedis/salamander want degene waar jij het over hebt is ECHT dood nu!
  maandag 13 mei 2002 @ 01:09:43 #14
17699 neh
Oh behave!
pi_4165802
quote:
Op maandag 13 mei 2002 01:05 schreef Tco99 het volgende:

[..]

volgens mij ben jij niet eens echt op die dooie k*t hagedis/salamander Allemaal onzin dit
Dus nou ophouden met dat gedoe en zoek een andere hagedis/salamander want degene waar jij het over hebt is ECHT dood nu!

sjonge... slechte ervaringen met de liefde ofzo? dat hoef je echt niet op de komende relatie tussen de salamander en mij af te reageren...

ik ben je zat... talk to the hand, cos the face ain't listening!

pi_4166088
ik verwijs je graag door naar de Vlens foundation of equal relationships between human and animal partners.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  maandag 13 mei 2002 @ 01:40:41 #16
17699 neh
Oh behave!
pi_4166221
quote:
Op maandag 13 mei 2002 01:30 schreef paladin het volgende:
ik verwijs je graag door naar de Vlens foundation of equal relationships between human and animal partners.
aaah... je bedoelt de beruchte vlens die zijn schaap via braveheart heeft leren kennen en sinds dien people/animalrights activist is?
  maandag 13 mei 2002 @ 01:43:35 #17
17699 neh
Oh behave!
pi_4166258
het viel me trouwens op dat dieren zwaar in de minderheid zijn op het b&h forum
pi_4166274
quote:
Op maandag 13 mei 2002 01:43 schreef neh het volgende:
het viel me trouwens op dat dieren zwaar in de minderheid zijn op het b&h forum
hoezo, ik zie anders een hoop varkens en koeien.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_4166278
rot toch op met je hagedis onzin, hij is dood!
get over it!
zo moeilijk?
zoek een andere hagedis
  maandag 13 mei 2002 @ 01:46:25 #20
27338 Mielz
Nu nog gratiser!
pi_4166300
gaan jullie trouwens sex voor of na het huwelijk hebben?
Bij mij is het gras groener!
  maandag 13 mei 2002 @ 08:51:10 #21
17699 neh
Oh behave!
pi_4167325
quote:
Op maandag 13 mei 2002 01:46 schreef Mielz het volgende:
gaan jullie trouwens sex voor of na het huwelijk hebben?
beide als het aan mij ligt... maar dat zijn zaken waar in niet op vooruit wil lopen, eerst het beest zien te traceren!

MENSEN!!! help nou!

pi_4167344
quote:
Op maandag 13 mei 2002 08:51 schreef neh het volgende:

[..]

beide als het aan mij ligt... maar dat zijn zaken waar in niet op vooruit wil lopen, eerst het beest zien te traceren!

MENSEN!!! help nou!

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat alle hagedissen uit die film vaak in Artis komen, op familiebezoek. Hang een advertentie bij de ingang, gegarandeerd succes
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 13 mei 2002 @ 09:26:40 #23
17699 neh
Oh behave!
pi_4167538
quote:
Op maandag 13 mei 2002 08:54 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat alle hagedissen uit die film vaak in Artis komen, op familiebezoek. Hang een advertentie bij de ingang, gegarandeerd succes

hoewel het misschien kan helpen, is het niet de weg die ik wil bewandelen in deze kwestie. ik wil geen passieve zoektocht opzetten, ik wil actief op zoek. je weet vast wel hoe het afloopt met al die kinderen op die melkpakken, dat helpt ook geen ene f...
pi_4167710
Als je actief op zoek wilt gaan dan kan ik je wel ff helpen!! Ik kan je namelijk de lokroep van een salamander wel ff leren. Dus laat het maar ff weten!!
  maandag 13 mei 2002 @ 09:57:07 #25
17699 neh
Oh behave!
pi_4167726
quote:
Op maandag 13 mei 2002 09:54 schreef WildBill het volgende:
Als je actief op zoek wilt gaan dan kan ik je wel ff helpen!! Ik kan je namelijk de lokroep van een salamander wel ff leren. Dus laat het maar ff weten!!
zodra ik ongeveer een locatie weet, dan neem ik je aanbod graag aan! ben je bekend met alle accenten of leg je je toe op een bepaalde woestijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')