Nou is het volgend probleem:
Haar ouders vinden het leeftijdsverschil te groot en ze mag daarom op geen enkele manier afspreken, ze weten gelukkig niet dat we bellen en vaak chatten met elkaar. Niet dat ze daar iets aan kunnen doen ofzo, gelukkig maar!
Ze wil heel graag wat afspreken, maar wil niet liegen tegen haar ouders. Ze wil het ook niet stiekem doen. Verder heeft ze zelf geen enkel idee voor een oplossing.
De eerste keer dat ze wel hier is geweest was gewoon afgesproken, dat ze samen met een vriendin kwam na school maar toen ze thuis kwam had ze maar verteld dat ze naar het dorp was geweest met die vriendin, maar ze voelde er zich dus wel ontzettend klote onder dat ze had gelogen.
Door zeuren is geen optie want dan wordt ze alleen nog maar korter gehouden.
Heeft iemand advies over hoe we wel samen kunnen afspreken en vooral zodat zij er zich niet schuldig onder voelt??
quote:Als ze niks stiekem wil doen en niet wil liegen en haar ouders zijn echt niet om te praten, dan denk ik dat er weinig is wat je er tegen kan doen. Behalve als zij tegen haar ouders zou zeggen: bekijk het maar, ik doe lekker waar ik zin in heb, maar ik kan me heel goed voorstellen dat zij dat niet wil.
Op zondag 12 mei 2002 19:52 schreef PizzaGuy het volgende:
Ik kan het heel goed vinden met een lief meisje van 13,
ik ben zelf inmiddels 17. We hebben veel lol met elkaar als we chatten en willen ook graag gewoon kunnen afspreken, knuffelen e.v. zoenen, maar dat hangt van haar af.Nou is het volgend probleem:
Haar ouders vinden het leeftijdsverschil te groot en ze mag daarom op geen enkele manier afspreken, ze weten gelukkig niet dat we bellen en vaak chatten met elkaar. Niet dat ze daar iets aan kunnen doen ofzo, gelukkig maar!Ze wil heel graag wat afspreken, maar wil niet liegen tegen haar ouders. Ze wil het ook niet stiekem doen. Verder heeft ze zelf geen enkel idee voor een oplossing.
De eerste keer dat ze wel hier is geweest was gewoon afgesproken, dat ze samen met een vriendin kwam na school maar toen ze thuis kwam had ze maar verteld dat ze naar het dorp was geweest met die vriendin, maar ze voelde er zich dus wel ontzettend klote onder dat ze had gelogen.
Door zeuren is geen optie want dan wordt ze alleen nog maar korter gehouden.Heeft iemand advies over hoe we wel samen kunnen afspreken en vooral zodat zij er zich niet schuldig onder voelt??
Echt waar, doe gewoon rustig aan en laat haar goed met haar ouders praten.
Ik kan niet echt uitlegge hoe maar na aan tijdje lost het zichzelf op, als ze 'n broer of zus heeft laat die dan ook met de ouders praten, dat scheelde bij mij heel veel.
Sorry dat ik niet kan uitleggen hoe maar 't lost zichzelf op (bij mij in ieder geval wel), suck6 nog!
quote:Het leeftijdsverschil is ook te groot.
Op zondag 12 mei 2002 19:52 schreef PizzaGuy het volgende:
Ik kan het heel goed vinden met een lief meisje van 13,
ik ben zelf inmiddels 17. We hebben veel lol met elkaar als we chatten en willen ook graag gewoon kunnen afspreken, knuffelen e.v. zoenen, maar dat hangt van haar af.Nou is het volgend probleem:
Haar ouders vinden het leeftijdsverschil te groot en ze mag daarom op geen enkele manier afspreken, ze weten gelukkig niet dat we bellen en vaak chatten met elkaar. Niet dat ze daar iets aan kunnen doen ofzo, gelukkig maar!Ze wil heel graag wat afspreken, maar wil niet liegen tegen haar ouders. Ze wil het ook niet stiekem doen. Verder heeft ze zelf geen enkel idee voor een oplossing.
Door zeuren is geen optie want dan wordt ze alleen nog maar korter gehouden.Heeft iemand advies over hoe we wel samen kunnen afspreken en vooral zodat zij er zich niet schuldig onder voelt??
Yek kun je niet iemand van je eigen leeftijd vinden??
quote:Nou wij gaan dus nog niet met elkaar, maar op deze manier lijkt het er dus ook niet op dat het er van gaat komen, als die ouders zo in de weg blijven liggen.
Ik kende hetzelfde probleem, enkel zij maakte het toen uit. Mischien maar goed ook.
In elk geval, zij voelt zich er niet lekker onder te liegen tegen haar ouders en jij voelt je niet lekker omdat zij zich er niet lekker bij voelt.
Dan denk ik dat er maar 2 manieren zijn. Of je houdt het bij het contact dat je nu hebt enkel mailen en bellen. Of je maakt het uit en houdt het mischien als een vriendschap in stand.
Hoe je het wendt of keert, haar ouders zul je nooit overtuigen. Als ik de vader was geweest van een 13 jarig meisje en zij zou met een jongen van 17 thuis komen zou ik het ook verbieden.
Je hebt hier verdomd weinig aan, maar dit wordt door weinig mensen 'goedgekeurd'. Dus je zult een oplossing moeten vinden waar zij zich wel lekker in voelt.
quote:meestal kies je niet nighthawk. ik ben toen ik 17 was heel erg verliefd geweest op een meisje van 13, dat is neit goed afgelopen. mede door die 4 jaar verschil toen. ik kan het nu nog goed met haar vinden verder maartoch, je kiest het niet. (grotendeels, je kan wel zelf wat invloed inbrengen, maartoch).
Op zondag 12 mei 2002 20:00 schreef NightHawk het volgende:
srry, maar kan je niet een meisje van je eigen leeftijd vinden?
Die zijn ook meestel al wat verder in hun ontwikkeling.
Dat zijn er geen probs meer.
quote:en
srry, maar kan je niet een meisje van je eigen leeftijd vinden?
Die zijn ook meestel al wat verder in hun ontwikkeling.
Dat zijn er geen probs meer.
quote:Leeftijdsverschil boeit voor ons beide niet dus deze reacties slaan nergens op, keur je het wel goed dat iemand van 40 met een vrouw van 30 gaat ofzo??
Het leeftijdsverschil is ook te groot.
quote:Je zou ook wat genuanceerder kunnen reageren,
Op zondag 12 mei 2002 20:04 schreef kezmania het volgende:[..]
Het leeftijdsverschil is ook te groot.
en pizzaguy. wat je misschien kan doen is kijken of je een keer op bezoek mag komen. als ze er flink over doorzeurt enzo dan mag je misschien wel een keer langskomen. dan kan je gewoon even aan tavel zitten met die ouders ofzo. dat helpt vaak wel. want (ik weet niet of ze oudere broers heeft, dan zal het meevallen) ik denk dat ouders van jongere meisjes vaak tegen oudere jongens aankijken als gaste die meisjes afstropen met alleen sex in hun hoofd. maarok, succes en sterkte verder.
quote:Dat is toch echt iets heel anders,hoor.
Op zondag 12 mei 2002 20:06 schreef PizzaGuy het volgende:[..]
en
[..]Leeftijdsverschil boeit voor ons beide niet dus deze reacties slaan nergens op, keur je het wel goed dat iemand van 40 met een vrouw van 30 gaat ofzo??
quote:Dat heeft ze al geprobeerd of ik mag komen, maar dat willen ze ook niet, ze stelde het voor vroegen ze waarom, nou voor de gezelligheid, en ze durft niet door te zeuren bang dat ze straf krijgt. Ze heeft helaas alleen een jonger broertje van 10 waar je geen reet aan hebt.
jah ik vind eig ook dat 13 en 17 prima moet kunnen, het ligt natuurlijk wel heel erg aan de persone hoe ze zich gedragen ten opzichte van elkaar. maar er is verder helemaal nix mis mee.
en pizzaguy. wat je misschien kan doen is kijken of je een keer op bezoek mag komen. als ze er flink over doorzeurt enzo dan mag je misschien wel een keer langskomen. dan kan je gewoon even aan tavel zitten met die ouders ofzo. dat helpt vaak wel. want (ik weet niet of ze oudere broers heeft, dan zal het meevallen) ik denk dat ouders van jongere meisjes vaak tegen oudere jongens aankijken als gaste die meisjes afstropen met alleen sex in hun hoofd. maarok, succes en sterkte verder.
Maar ik vind er zo leuk
quote:ik kende dat meisje gewoon van een keertje uitgaan hoor (zie vorige posts van mij).
Op zondag 12 mei 2002 20:14 schreef NightHawk het volgende:
k, ik begrijp het wel, en bij chatten speelt de leeftijd meestal ook niet zo'n grote rol. Dus dan krijg je sneller "wat met elkaar".
[Dit bericht is gewijzigd door Kip op 12-05-2002 20:22]
quote:jah indd, geen oudere broers dacht ik al. lastig wel zo :|. (ik persoonlijk had al lang geheime afspraakjes enzo
Op zondag 12 mei 2002 20:16 schreef PizzaGuy het volgende:[..]
Dat heeft ze al geprobeerd of ik mag komen, maar dat willen ze ook niet, ze stelde het voor vroegen ze waarom, nou voor de gezelligheid, en ze durft niet door te zeuren bang dat ze straf krijgt. Ze heeft helaas alleen een jonger broertje van 10 waar je geen reet aan hebt.
Maar ik vind er zo leuk
quote:Die brief schrijven ben ik ook over aan het denken, met me vorige vriendin, inmiddels dus Ex heb ik toen ook geschreven over blijven slapen, ok nou was die wel 15, maar we woonde 1,5 uur van elkaar dus dat was makkelijker. Ik denk wel dat ik een brief ga schrijven dan, maar wel even met haar over leggen van te voren.
jah indd, geen oudere broers dacht ik al. lastig wel zo :|. (ik persoonlijk had al lang geheime afspraakjes enzo ). mijn ouders zijn wat dat betreft wel chill. ze zouden er geen zaak van maken als ik met een meisje van 13 of ehm 30 thuis kom, oke misschien hoor ik er wat over, maarja. (ben zelf 18). maarok, das zowiezo vaker bij ouders van een jongen. hmmm, ik weet verder niet echt wat om te doen. maar ik weet niet, je moet toch proberen die ouders te berijken want ze zijn zelf ook best wel is verliefd geweest (ga ik ff van uit dan he ). ik weet niet hoe, misschien een brief (komt beetje dom over, een brief van een gast over je dochter enzo, maartoch). als ik nog wat bedenk zal ik t hier posten.
groets, kip
- edit - trouwens in de titel van dit topic heb je gezet hoe omzeil je ze, maar ik denk dat het wel beter is om ze er juist bij te betrekken (wat je ook van plan bent). want met goedkeuring van haar ouders is het een heel stuk makkelijker om gewoon je liefde kwijt te kunnen aan haar zegmaar. -
[Dit bericht is gewijzigd door Kip op 12-05-2002 20:50]
Oh in het begin bij der broertje, bad!!! Zij mocht gelijk hier op de kamer en ik bij haar op de kamer, zelfs bij elkaar in bed zolang we HET maar niet deden was er geen probleem. Als alle ouders nou toch zo makkelijk waren!!
Def
quote:achja, hier zijn ook regels.
Op zondag 12 mei 2002 20:51 schreef PizzaGuy het volgende:
Ja met die titel, ik moest wat aandacht proberen te trekken, naja boeie!!Oh in het begin bij der broertje, bad!!! Zij mocht gelijk hier op de kamer en ik bij haar op de kamer, zelfs bij elkaar in bed zolang we HET maar niet deden was er geen probleem. Als alle ouders nou toch zo makkelijk waren!!
[Dit bericht is gewijzigd door Kip op 12-05-2002 21:05]
quote:daar ben ik het niet mee eens. sommige mensen van 13 zijn net zo ver ontwikkeld als mensen van 17 dus je kan nooit met zekerheid dingen over mensen zeggen wat dat betreft. en trouwens al was het niet zo, als de jongen van 17 nix forceert en meisje van 13 helpt met dr zaken kan ze zelfs een hoop van hem leren. en ik heb deze leeftijds combinatie wel goed zien gaan en gaat nogsteeds goed. dus het zou zonde zijn als je het af kapt. kom nou, je bent toch zelf ook wel is verliefd geweest?!
Op zondag 12 mei 2002 21:00 schreef IndoGuyver het volgende:
leeftijdsverschil is geen probleem en ik moet het zeker weten, mn vriendin is namelijk een stuk ouder, maar in jouw geval is de leeftijd wel een probleem, niet het verschil op zich. Zij komt net van de lagere school af en jij bent ook niet oud maar toch een stuk ontwikkelder dan haar. Kap ermee want vroeg of laat krijg je het toch wel te merken.Def
kip
quote:je hebt gelijk, ik ben zelf ook verliefd geweest en ik kan het helemaal mis hebben en dat dit meisje erg zelfstandig is enzo blablablabullshit, dat ze dus "volwassen" is voor haar leeftijd. Ik hoop het voor em want dan heeft ie geluk, ik wil em alleen niet in een dergelijke illusie laten dat alles perfect is enzo. als zij 13 is zijn er een hoop meer grenzen te overbruggen dan wanneer zij 18 is en hij bijv. 30.
Op zondag 12 mei 2002 21:03 schreef Kip het volgende:[..]
daar ben ik het niet mee eens. sommige mensen van 13 zijn net zo ver ontwikkeld als mensen van 17 dus je kan nooit met zekerheid dingen over mensen zeggen wat dat betreft. en trouwens al was het niet zo, als de jongen van 17 nix forceert en meisje van 13 helpt met dr zaken kan ze zelfs een hoop van hem leren. en ik heb deze leeftijds combinatie wel goed zien gaan en gaat nogsteeds goed. dus het zou zonde zijn als je het af kapt. kom nou, je bent toch zelf ook wel is verliefd geweest?!
kip
Def
quote:dat is inderdaad waar. maar om meteen te zeggen 'kap het af'. dat kan heel erg zonde zijn enzo. je weet maar nooit, strax zijn ze later 33 en 37 en hebbe ze een gelukkig gezinnetje met hun kinders enzo.
Op zondag 12 mei 2002 21:07 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
je hebt gelijk, ik ben zelf ook verliefd geweest en ik kan het helemaal mis hebben en dat dit meisje erg zelfstandig is enzo blablablabullshit, dat ze dus "volwassen" is voor haar leeftijd. Ik hoop het voor em want dan heeft ie geluk, ik wil em alleen niet in een dergelijke illusie laten dat alles perfect is enzo. als zij 13 is zijn er een hoop meer grenzen te overbruggen dan wanneer zij 18 is en hij bijv. 30.
Def
kip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |