Maar ook de PS2 heeft knallers staan zoals "Ratchet and Clank" en "Colin Mc Rae 3" (CMR3 komt ook voor Xbox) En de Xbox en PC zullen ook zo kun games hebben (denk alleen maar al aan Project Ego en Doom III).
Waar zitten jullie op te wachten? Welke gameinfo wil jij weten. Persoonlijk gaat het mij deze E3 om Final Fantasy XI online van Square (PS2) en Zelda (GC). Ook op Colin Mc Rae 3 kan ik haast niet wachten. Die gaan we voor het eerst in beweging zien.
21 mei start de E3
Colin Mc Rae shot. (PS2)
De rest zie ik wel tegen die tijd
Extra info:
It may sound odd at first, but Sony so values this new combat system that its legal gurus have even gone so far as to patent it. Here's how it works: You target enemies with the right analog stick. Each enemy you target is assigned a specific button. For example, the guy in front of you might be assigned as X while the guy behind you could be Circle. By hitting the corresponding button, you'll attack each enemy;and the best part is that you can mix things up with ease. This also frees up the camera; there's no need to align yourself with a specific enemy, as you'll automatically face whomever you attack at a given time.
quote:Ehm, nog steeds geen FSAA op de PS2?
Op zaterdag 11 mei 2002 13:52 schreef Chocobo het volgende:
Ook zag ik deze beat-um-up van Sony voor de PS2. Vreselijk cool gewoon. Het spel heet Mark of Kri.
quote:Ooooh, dit is van de XBox!!!!!!
Op zaterdag 11 mei 2002 08:21 schreef Chevalric het volgende:
Heb je ook dat shot gezien van in de auto van CMR3?Dat ziet er pas geil uit
sjit, nu moet er nog een stuurtje bij komen...
quote:Boeien,.......maar hoe wil je Force Antialiasing in all Applications op PS2 maken dan ? En wat is er nou weer mis met PS2 graphics,.......we hadden het over E3 en hun games !
Op zaterdag 11 mei 2002 14:16 schreef Zoor het volgende:[..]
Ehm, nog steeds geen FSAA op de PS2?
Ontwikkelaars hebben nu wel tijd genoeg gehad om dit uit de PS2 te krijgen lijkt me.
ben zelf erg benieuwd naar alle nieuwe Star Wars spellen en uiteraard Final Fantasy XI, maar afwachten of dat online spelen hier in Nederland echt van start gaat we zullen zien.
en misschien laten ze ook dingen van de Getaway en stuntman zien.
greetz
quote:Kan niet wachten op UT2003
Op zaterdag 11 mei 2002 16:00 schreef hp22 het volgende:
Ik kijk erg uit naar Unreal Tournament 2003 (UT2), Unreal 2, Doom III en Simcity 4000 voor de pc
quote:dan ben je nog wel een jaar bezig
Op zaterdag 11 mei 2002 16:38 schreef Dubbeldrank het volgende:[..]
Kan niet wachten op UT2003
quote:Nee hoor, laatste kwartaal 2002 is de bedoeling. Ze hebben het UT 2003 genoemd om verwarring met Unreal 2 en Unreal Tournament 2 te voorkomen.
Op zaterdag 11 mei 2002 17:02 schreef Vision het volgende:[..]
dan ben je nog wel een jaar bezig
quote:Het is Full Screen Anti Aliasing. Iets wat er niet in zit kan je er ook niet uitkrijgen, als je wilt FSAA'en met de PS2 CPU dondert je hele framerate in elkaar. Conclusie, FFSA op de PS2 zal in geen enkel spel gebruikt worden, of de 3D modelering moet supersimpel gehouden worden, maar ik denk niet dat ontwikkelaars daarvoor zullen kiezen.
Op zaterdag 11 mei 2002 15:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Boeien,.......maar hoe wil je Force Antialiasing in all Applications op PS2 maken dan ? En wat is er nou weer mis met PS2 graphics,.......we hadden het over E3 en hun games !
Ontopic: Doe mij maar meer info over Zelda & Doom III
quote:Alleen nieuwe spellen waar nog niets over bestaat worden dan op de pages van de uitgever gezet, eventueel met screenshots...
Op zondag 12 mei 2002 07:31 schreef Chocobo het volgende:
Zijn er behalve gamesites ook speciale E3 webpages met gameinfo voor zover jullie weten. Ik zoek me rot, maar kan niet veel vinden. Wat zullen nou de beste gamesites zijn om dit allemaal te gaan bijhouden dan ? Gewoon Gamespot en Ign ? .....die hanteren beiden nu zo'n achterlijk betaalsite !
quote:bijna goed, het is nog eerder zelfs:
Nee hoor, laatste kwartaal 2002 is de bedoeling. Ze hebben het UT 2003 genoemd om verwarring met Unreal 2 en Unreal Tournament 2 te voorkomen.
Unreal Tournament 2003 has been delayed until July 22nd. The game was expected to be shipped on June 18th, but now obviously Epic / Digital Extremes have changed their minds on this.
For all those who are dying in anticipation to get their hands on UT2k3, there's still a demo coming out sometime before the release, so stay tuned!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |