abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 mei 2002 @ 17:02:19 #1
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_4126370
ok dit is een serieuze vraag, want ik zit er soms best mee, dus graag serieuze reacties..
wat doen jullie om een erectie te verbergen? kijk ik dwaal namelijk vaak heel snel af in mn gedachten (dagdromen) en als ik dan net met een leuk meisje sta te praten dan wil het nog wel eens voorkomen dat ik een stijve krijg. als ik een spijkerbroek aan heb dan maakt het niet uit, daar zie je het toch niet in. Maar bv in een net pak (pantalon) of op het strand in bermuda's zie je het meteen. ik schaam me dan echt kapot, maarja ik heb er vaak niet zo'n controle over dat ik het tegen kan houden
hoe gaan jullie hier mee om, want ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'...
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_4126386
meteen ergens ander aan denken? jezelf zeggen dat het niet mag. En btw. als je je er voor schaamd dan denk je toch wel na voordat je gaat dagdromen!
pi_4126440
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 17:02 schreef Tyler_Durden het volgende:
ok dit is een serieuze vraag, want ik zit er soms best mee, dus graag serieuze reacties..
wat doen jullie om een erectie te verbergen? kijk ik dwaal namelijk vaak heel snel af in mn gedachten (dagdromen) en als ik dan net met een leuk meisje sta te praten dan wil het nog wel eens voorkomen dat ik een stijve krijg. als ik een spijkerbroek aan heb dan maakt het niet uit, daar zie je het toch niet in. Maar bv in een net pak (pantalon) of op het strand in bermuda's zie je het meteen. ik schaam me dan echt kapot, maarja ik heb er vaak niet zo'n controle over dat ik het tegen kan houden
hoe gaan jullie hier mee om, want ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'...
Haha ja ik ken het gevoel maar dat maakt mij juist weer aan het lachen.. ik ga meestal express ff mijn penis goedleggen
we are.. slaves to the rave
pi_4126501
Meer neuken of trekken en gewoon veel sexboekjes kijken dan zie je genoeg mooie vrouwen en wen je er aan!!
You may see me, as you want me to see! but don't jugge me for what really i am!
pi_4126513
M'n vriendin zegt altijd: denk maar aan je oma! Moet zeggen dat het wel helpt
Djespuwr
  donderdag 9 mei 2002 @ 17:18:53 #6
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_4126544
quote:
denk maar aan je oma!
Werkt inderdaad ja
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_4126564
gewoon aankondigen...

"KIJK hij doet het!!

donderdag 9 mei 2002 @ 17:22:03 #8
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_4126573
ja precies, ik ga meestal denken aan iets waar ik totaal niet opgewonden van wordt, maarja het is dan meestal al te laat...
maar ik draag altijd boxershorts, die helpen natuurlijk voor geen meter omdat die niet strak zitten. Misschien dat van die 'ballenknellers' onderbroekjes wel werken ?? (ik heb daar geen ervaring mee)
pi_4126619
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 17:20 schreef Mikula het volgende:
gewoon aankondigen...

"KIJK hij doet het!!

LOL
I find it kinda funny, I find it kinda sad. The dreams in which I'm dying are the best I ever had
  donderdag 9 mei 2002 @ 17:46:33 #10
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_4126789
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 17:04 schreef freebie het volgende:
meteen ergens ander aan denken? jezelf zeggen dat het niet mag. En btw. als je je er voor schaamd dan denk je toch wel na voordat je gaat dagdromen!
dat vind ik altijd een beetje moeilijk als ik zomers op een terras zit, en overal waar je kijkt prachtige schaarsgeklede vrouwen lopen...
pi_4127687
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 17:46 schreef Tyler_Durden het volgende:

[..]

dat vind ik altijd een beetje moeilijk als ik zomers op een terras zit, en overal waar je kijkt prachtige schaarsgeklede vrouwen lopen...

doe je ogen dicht dan.....
pi_4127753
strakke boxer of slip aan doen??
pi_4127783
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 19:28 schreef smile4ever het volgende:
strakke boxer of slip aan doen??
string
pi_4127815
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 19:30 schreef freebie het volgende:

[..]

string

ja kan ook!
pi_4128316
Aan je oma denken als je een stijve begint te krijgen
pi_4128652
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 20:10 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Aan je oma denken als je een stijve begint te krijgen
Wat als je een jonge lekkere oma hebt? Moeilijk moeilijk moeilijk...

(niet dat ik een jonge lekkere oma heb, maar dat terzijde )

pi_4131060
denk maar eens hieraan:

denk je maar us in dat je die neukt

..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
  donderdag 9 mei 2002 @ 23:58:01 #18
25300 beertje_
..........
pi_4131116
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 17:20 schreef Mikula het volgende:
gewoon aankondigen...

"KIJK hij doet het!!

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  vrijdag 10 mei 2002 @ 00:09:56 #19
26788 SilentRimmer
Geniet in stilte ..
pi_4131254
Gewoon ff met je handje omhoog leggen, zorg alleen dat ie niet boven je broek uitkomt !
pi_4131859
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 17:02 schreef Tyler_Durden het volgende:
jeezus man!!!

JUST BE A GUY!

je hebt dat ding niet voor niets, en ja, je kunt er meer mee dan alleen zeiken...

Laat dat ding lekker stijgeren, jammer voor haar.
waarschijnlijk vind ze het nog leuk ook.

Pfff....

vrijdag 10 mei 2002 @ 01:06:47 #21
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4131954
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 00:59 schreef SolidArt het volgende:

[..]

jeezus man!!!

JUST BE A GUY!

je hebt dat ding niet voor niets, en ja, je kunt er meer mee dan alleen zeiken...

Laat dat ding lekker stijgeren, jammer voor haar.
waarschijnlijk vind ze het nog leuk ook.

Pfff....

Nou.. Ik kan me voorstellen dat dat niet altijd leuk is als vrouw zijnde
Maar dat ligt natuurlijk ook aan de persoon in kwestie
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4131994
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 01:06 schreef sundae het volgende:

[..]

Nou.. Ik kan me voorstellen dat dat niet altijd leuk is als vrouw zijnde
Maar dat ligt natuurlijk ook aan de persoon in kwestie

Nou, hehehe, als het geen mooi vrouwke was, zou hij ook geen stijve krijgen
  vrijdag 10 mei 2002 @ 01:11:39 #23
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4132007
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 01:10 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Nou, hehehe, als het geen mooi vrouwke was, zou hij ook geen stijve krijgen

De vrouw kan nog zo mooi zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat de man dat ook is
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4132018
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 01:11 schreef sundae het volgende:

[..]

De vrouw kan nog zo mooi zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat de man dat ook is

well, anyway, it's a Natural thing
  vrijdag 10 mei 2002 @ 01:12:47 #25
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_4132020
Op het strand, zo rond 1600 uur draai DaBuzzzzz zich steevast even om

je doet er geen ruk an.....alleen rukken helpt en das maar tijdelijk

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: