quote:Haha ja ik ken het gevoel maar dat maakt mij juist weer aan het lachen.. ik ga meestal express ff mijn penis goedleggen
Op donderdag 09 mei 2002 17:02 schreef Tyler_Durden het volgende:
ok dit is een serieuze vraag, want ik zit er soms best mee, dus graag serieuze reacties..
wat doen jullie om een erectie te verbergen? kijk ik dwaal namelijk vaak heel snel af in mn gedachten (dagdromen) en als ik dan net met een leuk meisje sta te praten dan wil het nog wel eens voorkomen dat ik een stijve krijg. als ik een spijkerbroek aan heb dan maakt het niet uit, daar zie je het toch niet in. Maar bv in een net pak (pantalon) of op het strand in bermuda's zie je het meteen. ik schaam me dan echt kapot, maarja ik heb er vaak niet zo'n controle over dat ik het tegen kan houden
hoe gaan jullie hier mee om, want ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'...
quote:
denk maar aan je oma!
quote:LOL
Op donderdag 09 mei 2002 17:20 schreef Mikula het volgende:
gewoon aankondigen..."KIJK hij doet het!!
quote:dat vind ik altijd een beetje moeilijk als ik zomers op een terras zit, en overal waar je kijkt prachtige schaarsgeklede vrouwen lopen...
Op donderdag 09 mei 2002 17:04 schreef freebie het volgende:
meteen ergens ander aan denken? jezelf zeggen dat het niet mag. En btw. als je je er voor schaamd dan denk je toch wel na voordat je gaat dagdromen!
quote:doe je ogen dicht dan.....
Op donderdag 09 mei 2002 17:46 schreef Tyler_Durden het volgende:[..]
dat vind ik altijd een beetje moeilijk als ik zomers op een terras zit, en overal waar je kijkt prachtige schaarsgeklede vrouwen lopen...
quote:string
Op donderdag 09 mei 2002 19:28 schreef smile4ever het volgende:
strakke boxer of slip aan doen??
quote:Wat als je een jonge lekkere oma hebt?
Op donderdag 09 mei 2002 20:10 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Aan je oma denken als je een stijve begint te krijgen
(niet dat ik een jonge lekkere oma heb, maar dat terzijde )
denk je maar us in dat je die neukt
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 17:20 schreef Mikula het volgende:
gewoon aankondigen..."KIJK hij doet het!!
quote:jeezus man!!!
Op donderdag 09 mei 2002 17:02 schreef Tyler_Durden het volgende:
ok dit is een serieuze vraag, want ik zit er soms best mee, dus graag serieuze reacties..
wat doen jullie om een erectie te verbergen? kijk ik dwaal namelijk vaak heel snel af in mn gedachten (dagdromen) en als ik dan net met een leuk meisje sta te praten dan wil het nog wel eens voorkomen dat ik een stijve krijg. als ik een spijkerbroek aan heb dan maakt het niet uit, daar zie je het toch niet in. Maar bv in een net pak (pantalon) of op het strand in bermuda's zie je het meteen. ik schaam me dan echt kapot, maarja ik heb er vaak niet zo'n controle over dat ik het tegen kan houden
hoe gaan jullie hier mee om, want ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'...
JUST BE A GUY!
je hebt dat ding niet voor niets, en ja, je kunt er meer mee dan alleen zeiken...
Laat dat ding lekker stijgeren, jammer voor haar.
waarschijnlijk vind ze het nog leuk ook.
Pfff....
quote:Nou.. Ik kan me voorstellen dat dat niet altijd leuk is als vrouw zijnde
Op vrijdag 10 mei 2002 00:59 schreef SolidArt het volgende:[..]
jeezus man!!!
JUST BE A GUY!
je hebt dat ding niet voor niets, en ja, je kunt er meer mee dan alleen zeiken...
Laat dat ding lekker stijgeren, jammer voor haar.
waarschijnlijk vind ze het nog leuk ook.Pfff....
![]()
quote:Nou, hehehe, als het geen mooi vrouwke was, zou hij ook geen stijve krijgen
Op vrijdag 10 mei 2002 01:06 schreef sundae het volgende:[..]
Nou.. Ik kan me voorstellen dat dat niet altijd leuk is als vrouw zijnde
Maar dat ligt natuurlijk ook aan de persoon in kwestie
quote:De vrouw kan nog zo mooi zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat de man dat ook is
Op vrijdag 10 mei 2002 01:10 schreef SolidArt het volgende:[..]
Nou, hehehe, als het geen mooi vrouwke was, zou hij ook geen stijve krijgen
quote:well, anyway, it's a Natural thing
Op vrijdag 10 mei 2002 01:11 schreef sundae het volgende:[..]
De vrouw kan nog zo mooi zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat de man dat ook is
je doet er geen ruk an.....alleen rukken helpt en das maar tijdelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |