Ik vind van mezelf dat ik alles heel positief in zie....
quote:En die grote neus van je dan?
Op woensdag 08 mei 2002 17:35 schreef Tackleberry het volgende:
Je bent uniek, net zoals iedereen...Ik vind niets speciaal aan mezelf eerlijk gezegd...
quote:Da's m'n fopneus
Op woensdag 08 mei 2002 17:36 schreef Armageddon het volgende:[..]
En die grote neus van je dan?
quote:precies!
Op woensdag 08 mei 2002 17:36 schreef silmaril het volgende:
dat wordt door anderen gezien
quote:Als je beetje zelfkennis hebt kun je dat toch wel zeggen
precies!
ik denk dat (bijna) iedereen niets speciaals zal vinden bij zichzelf. dat zullen anderen wel zeggen...
en qua uiterlijk: heb een grote neus = speciaal ofniet?
quote:ik
Op woensdag 08 mei 2002 17:45 schreef Pasta-Princess het volgende:
't is meer de combinatie van eigenschappen wat je speciaal maakt. Zo zijn er veel mensen met bruin haar, maar wie heeft er groene ogen bij?
verder vind ik ook niet echt dat ik erg 'speciaal' ben, het enige waar ik in uitblink is tekenen en andere creatieve dingen, maar dat noem ik niet echt uniek zijn. qua karaktereigenschappen kan ik het zo niet echt zeggen, ik denk niet dat je echt kunt zeggen dat je daarin uniek kunt zijn, want er zijn altijd wel mensen die hetzelfde hebben..... misschien eerder de combinatie van verschillende eigenschappen.... en dan weet ik het nog niet
quote:ik heb zoveel vrouwen achter me aan dat kiezen moeilijk is
Op woensdag 08 mei 2002 17:34 schreef Marnix_Karssenberg het volgende:
Ben ik wel eens benieuwd naar, iedereen is uniek, wat is er zo bijzonder aan jezelf?Ik vind van mezelf dat ik alles heel positief in zie....
quote:Vind ik ook ja!
Op woensdag 08 mei 2002 17:36 schreef silmaril het volgende:
dat wordt door anderen gezien
quote:Mijn haar
Ben ik wel eens benieuwd naar, iedereen is uniek, wat is er zo bijzonder aan jezelf?Ik vind van mezelf dat ik alles heel positief in zie....
En qua talenten: ik kan goed tekenen, dansen en schrijven.
qua karakter: ?? uhhhh, spontaniteit denk ik!
kheb een scheef oog...en mensen zeggen dat ik gevoelloos ben...maar da's een beetje ver gezocht hoor..
quote:Ik heb veel zelfvertrouwen, weinig (vrijwel geen) schaamte (niet iedereen in mijn omgeving kan dat waarderen trouwens) en ik ben geweldloos.
Ben ik wel eens benieuwd naar, iedereen is uniek, wat is er zo bijzonder aan jezelf?
Kortom: ik ben erg blij met mezelf.
[Dit bericht is gewijzigd door Kyori op 10-05-2002 17:27]
quote:draai dat om en je hebt mij
Op vrijdag 10 mei 2002 17:25 schreef Kyori het volgende:[..]
Ik heb veel zelfvertrouwen, weinig (vrijwel geen) schaamte (niet iedereen in mijn omgeving kan dat waarderen trouwens) en ik ben geweldloos.
behalve dat geweldloos, dat ben ik wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |