(rechtermuisknop opslaan, daarna ff renamen naar mp3)
Zou ik paradigm shifts mogen toevoegen zoals dit? Kan niet stoppen met posten, vanmiddag wat paradigmshifts opgenomen op de akoestische set:
(rechtermuisknop opslaan, daarna ff renamen naar mp3)
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 08-05-2002 23:18]
hoe neem ik mn rifjes op met mijn elektrische gitaar?
kan ik dat gewoon achter in me soundcart douwen?
of blaas ik dan alles op?
quote:Je kan hem in de line in duwen alleen de output van je gitaar kan (vooral met single coils) te laag zijn, hier hat ik ook last van. Hier door moet je gaan normalisen wat de kwaliteit neit ten goede komt.
Op donderdag 09 mei 2002 00:36 schreef enfermidade het volgende:
probleem:hoe neem ik mn rifjes op met mijn elektrische gitaar?
quote:Je kunt hem gewoon in je line in van de geluidskaart prikken. (met verloopstukje) Moet je in windowsmixer (speakertje rechtsonder in je scherm) als opnamebron line in selecteren.
Op donderdag 09 mei 2002 00:36 schreef enfermidade het volgende:
probleem:hoe neem ik mn rifjes op met mijn elektrische gitaar?
Je kunt je gitaar met verloopstukje in de line in doen, je kunt de headphones uitgang van je gitaarversterker verbinden met je line-in, en je kunt de headphones uitgang van je (evt.) v-amp in je line in doen, dat geeft naar mijn mening wel de beste kwaliteit.
Yoko wacht met smart alle gitaar/trompetter loops af!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 09-05-2002 11:43]
Oke, deze heb ik samen met een bassist gemaakt. Jaja, als je niet gewend bent met metronoom te spelen en je niet zit op te letten komen er "wat" foutjes! De eerste keer dat ik mix, en jezus wat is dat een klote werk Ik prefereer toch tegelijk spelen...
BPM = 120 hier. Gitarist die het wil mixen?
Bij deze onze mix met de o zo originele naam "tatata".
http://www27.brinkster.com/qoko/tata.mpga
(rechter muisknop opslaan, dan renamen naar mp3)
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 09-05-2002 17:15]
Dan de gitarist/bassist tijdens drums luisteren zijn riff opnemen. Das voor gitarist/bassist/trompettist zelfde princiepe als tegelijk spelen. Drums als basis is gewoon beste, daarom postte ik ook eerst drumloop. Maar niemand heeft nog tijd of zin gehad het te mixen. GR
Ik heb nu met fruityloops de drums erbij gedaan. Nou merk je dat het de bassist is die grotendeels uit de maat speelt. Alleen die knaker brinkster accept geen mp3's en geen files groter dan 1mb. TIEFSU brinkster!
Altijd gektu met die ktu hoster! Is er geen alternatief? Enige wat nodig is, 15mb ofzo, public acces, en groter dan 1mb bestanden accepten.
Ik denk dat drumloop9 goed is om riffs op te schrijven, en zoniet dan maak ik digitaal wel ff wat drumritmes met fruityloops.
wat voor stijl moet het zijn, snel/langzaam, rock blues, pop, speedmetal?
zeg het maar en ik (probeer) te draaien!
Grtz
Lieft eigenlijk met als basis een drumloop, want een drumloop maken bij een gitaarriff is moeilijker dan andersom
Ik ga nog een flink klagen bij brinkster, want soms doet de file het gewoon niet. En meer dan 1mb bestanden accepten ze niet meer en ook geen mp3's. Stelletje beidehante nerds! Is er echt geen beter alternatief? Maar goed dat die mix het niet doet, want de bassgitaar was vet uit de maat
Kan iemand anders niet iets voor mij uploaden?
Ik weet niet wat anderen denken, maar wat hardrock (gewoon stoere zware noten, met evt. wat solo werk, zolang het maar in de maat blijft) Ach het lukt je vast wel!
quote:Das bij mijn drumstel ook. Als ik bv. paradigm shifts (wat haal ik dat vaak in de mond) speel en neem het op klinkt het gewoon niet "impressive" das altijd klote. Een goed geluid is het halve werk!
die het ding voor de 1e keer aan z'n mond zet! en dan ook nog verkeerd om!
Hier kun je em downloaden!
http://www.acidnightmare.tmfweb.nl/foktune.mp3
Veel plezier, ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Laat maar wat horen en ook voor eventuele andere instrumenten!
quote:Jezus. Das GOEIE SHIT!
Laat maar wat horen en ook voor eventuele andere instrumenten
Ik had dit echt niet verwacht. Ik hoor duidelijk dat zo'n simpel drumritme er nix bij is. Ah, mijn drumstel klinkt gewoon te softy met 1 microfoon. Jou gitaar klinkt supervet en dan zo'n zielige opname van een drumstel erbij. Dat drumritme kan 2x sneller geloof ik, dat zou beter bij jou gitaarriff passen denk ik. Jammer dat het einde trouwens te vroeg ophoud, einde is best belangrijk. Maargoed, die riff roelt in ieder geval zwaar, echt een zwaar heftig geluid! Sjit, jij bent echt goed Ik denk meteen dat je 24 ofzo bent, maar dat al op 18 jarige leeftijd. Daar moet talent achter zitten.
Die onderfundering past iig perfect bij de solo die je erop speelt. Dat DX-11 moet wel goed worden!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 10-05-2002 15:08]
quote:hoezo worden
Op vrijdag 10 mei 2002 14:50 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Dat DX-11 moet wel goed worden!
quote:Das ook relaxe shit
Op vrijdag 10 mei 2002 15:08 schreef Fixxxer het volgende:
ja hij heeft al een band zie dx11.cjb.net
quote:haha ok dan.
hoezo worden
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 10-05-2002 15:23]
quote:Ja alleen de drummer is iets minder.
Op vrijdag 10 mei 2002 14:50 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Dat DX-11 moet wel goed worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |