ik ben de oudste en heb nog nooit wat gemankeerd. Het is niet eerlijk, ik ben al een tijd depressief, ik hoef niet meer zo nodig en zij , die een echtgenoot heeft en levenslustig is gaat dood.
Ze is nog steeds heel dapper, maar wat voor een kaartje stuur je iemand waarvan je weet dat die nooit meer beter wordt?
Ik heb me vaak aan haar geergerd, dat is normaal tussen broer en zus, maar dit gun ik haar niet. het is zo oneerlijk.
Ik kan het maar nauwelijks bevatten , maar ik begin te janken nu ik dit opschrijf.
Ik kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen als mijn zusje dit zou overkomen.
Heel, heel veel sterkte.
quote:Een jaar jonger dan ik.
Op maandag 06 mei 2002 21:55 schreef Marble het volgende:
Sterkte... Hoe oud is ze?
quote:Ik denk om het van haar af te schrijven. Dat had ik namelijk owk met mijn oom en tante.
Op maandag 06 mei 2002 21:57 schreef ExTaxi het volgende:
Vreselijk.....heel veel sterktemaar waarom post je dat hier?
Kijk maar een s bij Waarom moeten mensen altijd mijn familie hebben???
Sterkte
Geen leed zoals dit wens je aan iemand toe. Je eert je zusje door door te leven, en daarbij wens ik jou en iedereen in je omgeving ontzettend veel sterkte en liefde toe.
Ik vind het wel heel cru om via de telefoon te horen dat je zus op sterven ligt.
En hier nog durft te vragen wat voor kaartje je haar moet sturen?
Stap in de auto en race naar het ziekenhuis toe!
quote:Ik ben vandaag op mijn werk geweest en heb er niet over gehad.
daarom.
Wat je nu vertelt, daar herken ik heel veel in van mijn eigen vader. Hij is twee van zijn zussen kwijtgeraakt aan kanker, terwijl hij zelf nog leeft. Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar mijn tantes waren juist blij met bezoek, hoe moeilijk dat soms ook is. Probeer de stap te zetten en bel haar, of zoek haar op, eventueel samen met je jongste zus. Persoonlijk contact is echt veel beter dan een kaartje.
quote:heb ik ook gedaan, het is goed om het even op te schrijven en te laten lezen. juist omdat het naar bekenden toe soms best moeilijk is. en om een groot onrecht te willen delen.
Je kunt denk ik niets meer doen dan elkaar steunen...
heel veel sterkte, otaku-san
prrrrr
quote:En hoe oud ben jij dan? Of is dit een hint dat je dat niet wil meedelen?
Op maandag 06 mei 2002 21:56 schreef otaku-san het volgende:
Een jaar jonger dan ik.
Ik heb drie zusjes en een broer.
Sterke ermee...
quote:Doet er toch niet toe?
Op maandag 06 mei 2002 22:52 schreef Cambridge het volgende:[..]
En hoe oud ben jij dan? Of is dit een hint dat je dat niet wil meedelen?
Sterke ermee...
Sterkte, Otaku-san...
Ik kan het me niet voorstellen, het lijkt me afschuwelijk.
quote:Ik heb mne laten verwijderen uit de verjaardags kalender omdat ik rottige opmerkingen kreeg over min leeftijd.
Op maandag 06 mei 2002 22:52 schreef Cambridge het volgende:[..]
En hoe oud ben jij dan? Of is dit een hint dat je dat niet wil meedelen?
Sterke ermee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |