Zomaar een detail.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 06-05-2002 21:38]
Graag de straat.
quote:Is Nederlander! Een bouwvakker.
Op maandag 06 mei 2002 21:39 schreef foxweb123 het volgende:
volgens mij is het nu officeel. Dat de dader een blanke man was, kan iemand dat bevestigen. Want, op polinco roept iedereen dat het allochtonen zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Eresie op 06-05-2002 21:41]
quote:Een stagaire die de man gezien heeft, heeft gezegd dat de man een blanke kleur leek te hebben.
volgens mij is het nu officeel. Dat de dader een blanke man was, kan iemand dat bevestigen. Want, op polinco roept iedereen dat het allochtonen zijn.
quote:kun je mischien een link geven waar dat officieel is want, anders willen ze het niet geloven.
Op maandag 06 mei 2002 21:40 schreef waspman het volgende:
quote:Who cares.
quote:Zet je website op zwart
Op maandag 06 mei 2002 21:37 schreef SunChaser het volgende:
Zit wat te google'en (Quenda, was op zoek naar persfoto van Jan Maat en de aanslag in de jaren 80) en zie dat Patrick Kicken heeft meteen zijn site 'op gepast zwart' heeft gezet.Zomaar een detail.
[Dit bericht is gewijzigd door dr_diablos op 06-05-2002 21:42]
quote:mensen wat maakt het uit of hij blank of zwart is??
Op maandag 06 mei 2002 21:40 schreef WimKok het volgende:[..]
Is Nederlander! Een bouwvakker.
maar laat ik ontopic blijven en meld het volgende:
stel nou dat hij idd een blanke is, hoeft toch niet te zeggen dat hij een nederlander is..tsjeees
quote:De domme massa. Maar dat zijn er wel genoeg om flinke rellen te veroorzaken. Maar het is een man met een nld nationaliteit, net gezegd.
Op maandag 06 mei 2002 21:41 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Who cares.
quote:je bent blij?
Op maandag 06 mei 2002 21:41 schreef calvobbes het volgende:
Persconferentie:Dader Nederlandse man!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |